Bist du Moped

…do is jo de Hölle los :grin: :grin: :grin:
San de söbsternaunntn Herbrenner olle in Pension oder warum schreibt do nur mehr ANA ???

Bis auf a Haundvoll eifersüchtige Sautrottln wor es doch do eh immer recht unterhoitsaum. Guad jo, Facebook wird immer stärker und WhatsApp detto.
Trotzdem traurig das sich de HerrInnen Mopedfohrer auf 1000ps nix mehr zu sogn aum.

Wünsch euch an schenen Herbst.

a nimma alles, heut musst blooker sein und auf instergimm,
passt alles nicht zu mir, hab schon auf 1000 viel zu viel von meiner seele verkauft.
Auf MOTO CP is gar nichts mehr nichts, hat alles der Klimawandel verschuldet.
Wenn i heut am Friedhof bin, gedenk ich der 96 Motorradfahrer welch heuer das Laben lassen mussten!
So long und easy Hans!

Wurde ja sogar auch vom Betreiber-1000PS vor einiger Zeit mitgeteilt, dass sich keiner mehr um das Forum kümmern könne. Vielleicht könnte man das „Feuer“ in den Usern wieder entfachen wenn Anregungen vom Betreiber kommen. (nicht nur Ringveranstaltungen).
LG

bei DEM geilen wetter an an feiertog werdn wohl die meistn am bock sitzn und nix tippseln xD

greeeeez

die alten werden immer weniger ( hörn auf oder werdn vom sensenmann gholt), und die die nachrücken waren schon im FB und bleiben auch dort. von denen wird wohl keiner hier reinschaun.

und ich … naja, ich hab die winterbeschäftigung angfangen… xD

greeeez

…den ganzen Tog im Gortn g’wesn, da gibt’s derzeit gnug zum tuan.
Aber i schätz, dass ich morgn die Mopetten einwintern werd. schau mer mal :wink:

de poor frogn de gstellt werden sich i als fake weil wenn scho ana frogt wos er mochn soi wanns taferl gstohln wurdn is, oder da ondere wos a tuan soi wonn a a delln gmocht hot

winsch da a an schen herbst

waunn ana scho so deppat frogt, daunn ghert eam eh scho a gscheide gnackwatsch undraht… die heitige jugend lernt nur mehr durch schmerzn!

so, moi schaun, wia ma den rest da heitign nocht no owabiagn, vielleicht bleibt’s jetzt jo a bissl ruhiga…

bei dem Wetter auf dem Moped Winterreifen?
Murtal bei Unzmarkt

Durch FB und diverses anderes San im allgemeinen de Foren tot.
Bin selber ein Fremdgänger.

Host dir endlich a Mopetn kauft Gerry?

Lg

aber von dir höre ich wenigstens no manchmal was bei whats app
der MP6 vasteckt sich auch seitdem sein Freund nimmer unter den Lebenden ist
es fehlen einfach de alten Querulanten

wird jetzt wieder öfter mal reinschauen

i oida querulant bin eh do… :wink: :grin: :grin: :grin:

des hat weniger was mitn oidn zum tuan. …

btw… jedesmal wenni bei dir vorbeifoa schau i ums auto … du bist echt NIE dahoam … und ins westliche foa i ned, nur zum schaun obst daham bist xD

btw … in des gschissane gfrisbiachl habi seit gschlagenen 3 monat nimma reingschaut^^

des zeig is zwar praktisch, aber i scheiss drauf.

greeez

er mant die lang angmeleten, ned de altermässig alten xD duckundflücht

i tram, so frech die jugend von heite… :wink: :grin: :grin: :grin:

so meine zweifel, ob sich „die jugend“ vo heite noch hier rein verirrt …

greeeez

Mp gherst du a scho zum Oideisn
am Wochenende bin i nur mehr im Wienerwald hob durt a de gaunzen Mofas

Geb i a zu 100% recht nur früher wennst dich entsinnst haben wir solche Eierbärn einfach zum guschen gebracht.
Es is ma schon klor das Facebook größer is ois jede Motorradlseitn. Schod is es hoid wenn ma bedenkt das es do jo a zeitlaong recht lustig wor.

Wir könnten ja wieder mal ein Treffen im B&B veranstalten. Frühjahr 2019 zB. Wer kummt kummt, wer ned kummt kummt ned.
Uns söbst wenn ma zu Zweit hocken wern uns de Rippaln schmecken :wink:

LG

… zum Vergleich - 370 Verkehrtote in Österreich bis 25.11.2018
Es wird zwar weniger aber die Zahlen sind trotzdem ein Horror.

Passt hoid auf auf eich !!!
Und Maya … bitte keine Reifentest in Pernek durchführen … :wink:

Des is schlecht :wink:
Sog, wos genau is dei Winterbeschäftigung ???