Grias enk miteinnand

I bin nai zu enk dazuakemmen und wollt enk a bissl was iber mi dazehln. Kemmen tua i aus tirol (wia ma vielleicht heat / lest) genauer gsagg aus Reith bei Seefeld. I bin rechenrechen 21 Jahr alt und fahr (offiziell) seit in erschtn tag wo i mein Fuehrerschein kriag hab moped. Zersch a XV535 (ja i woas des war a heillose kraxn; aber i hab se immer no) und seits se gib, die 675er Daytona von Triumph. I sags enk des is a geiler ofen g! I bin a viel bei insre Daitschn und italienischen nachbarn mopedfahrn und wenn i in daitschland fahr, nachand bin i meistens am kesselberg zfinden. Alsdann nachand aff a gmiatliches zammenlebn und die oane oder andere tour!

vo de nochban aus Soizburg ud no vü spaß do…
An schena Gruas
Christian

herzliches Willkommen

hier im Forum bei den verrückten Haufen, einen Tipp gib ich dir, nimm nicht alles so ernst was hier von so manchen von sich gegeben wird ;-)))
greets Blackwoman XX

dankschen fuern tipp. i nimm eigentlich grundsaetzlich nit so viel ernst g bsunders wenns im internet in foren steht.

Hallo Triumphreiter!
hab ein paar Jahre in bayern gewohnt, bevor ich wieder zurück nach Österreich dürfte ;-))
Kurze Frage aus NÖ:
Ist der Kesselberg am WE noch immer gesperrt oder sind die Bayern nun wieder vernünftig geworden.
LG
BIKE*FREAK

sie diskutiern a krad wieder ob se nit ueberhaupt ganz fuer mopedfahrer sperren sollen (zwecks unfaelle und so). isch krad a bissl a wirbl. wennst lust hast, kannst ja amal einilesn. unter www.kesselberg.com gibts die neuesten infos.

Triple Fahrer. Bin auch unter anderem Triumph Rocket III Reiter.

tiroler.
was geht da unten bei eich ??
habt´s an schnee??

mi ham zwar koan schnea, aber dafia regnts, es isch kalt und da wind geat. g

dann stimmt leicht jetzt da weterbericht amal ??

Wia i druassen ghacklt hob woar a gsperrt.
Do hat an einem WE 4 Biker gholt und dann ham die zuagmocht.
Wa jo a super Strecke. Oba hin und wieder san a verrückte unterwegs. (Meist im Bürgerkäfig)
LG
BIKE*FREAK

und schene Grüße nach Tirol aus dem wunderschönen OÖ.

mfg Veli1