xAlex
|
quote:
ORIGINAL: Pilgram1 quote:
ORIGINAL: Yondaime bin früher auch achterl und aufgemotze mopeds gefahren, des ist olles kinderkram. wenn man älter wird und stärkeres fahren darf, möchte man was anständiges großes mit mehr kubik und ps. hubraum ist durch nichts zu ersetzten auser durch mehr kubik und turbo is ja schön dasd auch a meinung hast ..Die will und kann i Dir sowiso ned nehmen ...Aber gegen Argumentiern darf ma auf Jeden Fall ....Wurscht obs wem passt oda nicht . 1- Jo Älter gworn , bin i inzwischn a scho , auf Jedn Fall Älter als Du -wias ausschaugt , und foahr Inzwischn 30 Jahre Moppaln ...oba ned Nur 125 ccm . Die mich kennen wissen das ich auch scho Einiges mit Viel Hubraum und Ps gefahren bin -daher steht ma a Bezug bzw a vergleich zum Thema TM auf Jeden Fall zu . 2 -gehts darum wo ich meine Moppaln Hauptsächlich Nütze , und ned wos Andere meinen wo ich meine Moppaln zu Nützen habe .Wenn i ned Touren schwuchteln , will daun dua i des a ned , und waun i ned wia a Geisteskraunka üba Irgendwelche **** foahrn will, im GP oda SBK Modus daun dua i des a ned ...Dir hod ja a Koana zu sogn , wosd fahren sollst odrr? Meine Fahrerei ist.... Stadt 60% ....kleinere Fahrten in da Näheren Wiener Umgebung , meist nach Feierabend, und ebn am Wochenend 30 %....Fahrstrecke einige Kurven ,kurze Geraden keine Nennenswerten Höhenmeter , und ab und zua a paar Kilometa Autobahn . und paar mal im Jahr , kaum da rede Wert amal a Längere Ausfahrt , zu Irgendwelchen Spass Veranstaltungen . 3-Was heist Die TM ist Teuer ...Das ist Relativ wos kostet des wos Du selber fährst ? 4 - Auf Die Achterln hin haun hod hier scho so lang Tradition wias des Forum gibt ...Jo Und do derfa eh ned fehln da Hubraum Trottl Spruch ...i wünsch da Baldigst amal , Ganz Viele NSR 400, Rg 500, Rd 500 , mit Guten und erfahrenen Fahrern ...dann wirst scho sehn , wos von Deina Falschen Anahme Thema Hubraum Schmäh übrig bleibt . Merke : Nach wie vor kann man zwoar 200 und mehr Ps Moppaln ,mit Allem Möglichen Sicherheits Dreck kaufn , oba immer noch ned Erfahrung und auch Mut , weil deswegen heists ja auch ERFAHREN ...und ned fall vom Himmi oba ,Erfahrung - und des wird sich auch in Zukunft ned ändern -Garantiert. 5- Es ist Nix Neues und wurde auch scho paar mal Praktiziert , das ich bei Ausfahrten hier mit Welchen ausm Forum , Trotz meinen Achterln , ned wirklich an Nachteil hatte . Keiner Mußte auf mich warten ...also für wos brauch i dann mehr Hubraum wenns , so a geht . 6- i foahr ned auf da Renstrecke weils mi bis jetzt ned Wirklich Intaressiert , und es mich auch ned Intaressieren muaß . 7 Jeda fährt des wos Eam Persönlich am Meistn daugd , vagisst oba bessa ned vor da Eigenen Tür zuerst zu kehren , bevor des bei Anderen da Fall ist . 8 -Kennst Die TM ...bist scho Probegfahrn ?..wenn ned dann loß es ofach . Lg Pg Du host mit vielem recht. Beim Landstraßen und Autobahnbetrieb, braucht kana mehr als 100PS wann überhaupt. I hab mit ana Mito offen angfangen, hab ma eingebildet dann ma was stärkeres braucht. Dann san mehrere 600er Cbr´s ins Haus kumman. Noch ana klanen Pause, kane Monetas, hab i ma a FZ6 kauft, najo, Fahrwerksmäßig halt schwach, Leistung mit 98Ps genug. Dann der große Umstieg, 690SMC nurmehr 65PS und nur an Zylinder, bin aber a nie bei de Haberonis abgrissen. Und vor a poa Joa hob i ma mein Traum erfüllt Ducati 996 mit 113PS. In Wahrheit brauch ich de 1000ccm ned wirklich, aber geil is scho wenn de 2 Hefen von ganz unten anschieben. Mei nächstes Moppal hot sicher kane 1000ccm mehr und a nimma über 100PS. Aber der Pilli hot recht, selbst mit 35 oder 40Ps wird di ned so leicht im halbwegs legalen Geschwindigeitsbereich wer verblasen können. Wannst mi fragst unso größere Mopeds sich de Leut kaufen, desdo weniger könnens fahren, des müssens dann auf der Geraden mit de vielen PS aufholen. Jeder wia kann oder will. Aber de TM interessiert mi a, leider darf ma indoor auf da Kartbahn ned foan mit an 2takta mehr schod. lg Alex