Jo Silli - 11.4.2013 9:36:24
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: silli quote:
..wird jo a dauand im Schaufensta stehn odrr. jo genau so ist es, wennst ma oba an grund sogst wiso ma jedes johr de kerzerln wechseln soll , bitte ich höhre dir zu,woast de meisten leit hoben a onständiges motorradel, do holtet a kerzerl länga wia a holbe stund mei maico zb,hot an am wochenende so 10 stück verbraten und olle 2 monat an neichen kolben gebraucht. desuzuki gs 750 is 4 johr mit de selben kerzerln gfohren und wia neiche drin woren is a nit bessa gongen oda gstartet,weil wor davor schon sehr guat. mir oba egal sollens in iridium kerzen investieren und de olle 5 tkm wechseln,der händler freud sich. woasst tant wenn des johr so onfongt wia heite muass i sporen griasserl um Des Thema a Bissal Abzurundn ..ghern halt De Kerzaln gwechselt wias da Hersteller vorschreibt ...bei meim 2 Takt Achterl is des oba wurscht weil Diese Eine Kerze für sage und Schreibe 5 .87 Eukn sowiso Alle 2000 km aussi fliagt...i oba dafir ned oba fliag -vaschdeschd -Übrigens Iridium is zwoar Gaut oba Nix fürn 2 Takter )....und wenn i mir des nimma leistn kennt , ists wirkli Bessa zFuass zum gehn , odrr?...üwahaupts hod Dir Wer angschaft dosd a 4 Zyl Murl foahrn , musst ...oda woars Dei Eigene Entscheidung ?. OISO DANN JAMMA NIT  Lg Pg