Zeigt her eure Angststreifen!! (nur Vorne und straßenzugelassene Reifen, hinten zählt nicht)

Nur der vorderreifen zählt, und bitte nur straßenzugelassene reifen :wink:

ich würde vorschlagen unser Eluterio macht den anfang :grin:

zum Spaß und keine Rennen und freu mich nach jeder Ausfahrt wenn ich gesund zurück bin!

dass i während dem Eishockeyfinale in’d Garasch geh’ und meine Raaafn fotografier’??? :wink:
lg
martin

ich fahr auch zum spass, deswegen fahren wir ja auch motorrad oder nicht? :smiling_face:
das hat aber nichts mit dem angststreifen zu tun.

…daun faung i aun… Stroßn, Richtung Mariazöll in Mariazöll fotografiert…
Is ned wöltbewegend, owa mir hod’s g’reicht! :smiling_face:

[image]http://s14.directupload.net/images/140223/33gsadp9.jpg[/image]

…das do Hinten schon laung kanen mehr gibt werd i wohl ned schreibn brauchn?!

Hast du da 4kg Wuchtgwichtln drauf? :stuck_out_tongue:

Rafnschuasta frogn… i moch des ned, hob ma owa a schon öfters gedocht das des irgendwia schau vüüüü is! :cold_face:

oba ned weinen … :eyes:

greeeeeez, ich

no ans

greeeeez

BILDER eluterio, Bilder sagen mehr als tausend worte :grin:

wieso sollte ich weinen? :eyes:

…frisch vom Pan gööö, duart schaun meine a mindastns so aus… weul des Rafnbüld host ned amoi auf dein Haushügal z’saumbrocht, geschweige denn wo wo’sd NED jeden Tog foahrst… :eyes:

…sogst uns denn ned glei das’d deinen Kurvnstil mit Megaspeed auf 4 Radln im Roistuih foahrst… hearst des is a MOTORRADL-Forum!

des is ned für schwule Opas???

…ob a schwule Opas mit an Mowed foahrn, owa DER heart sich def. noch Roistuih aun!

Do geht’s jo ned um de Paraolympics… :eyes: :wink:

… kaunnst eh ruhig dobleim :wink: :grin:

… bitteschön:

[image]http://i280.photobucket.com/albums/kk166/karinbea/album3/safe1.jpg[/image]

… kindischa Hund erklärst vor vasaummelta Maunnschoft warum in drei Teifes Nauman a eigentlich volljähriger Maunn sein Vurdaraffn in Mariazö fotografiert … :wink: Geht scho gemma …

:wink:

Hams bei euch die Leitplanken in den Boden gerammt oder wie bekommst du sonst das rutschenden Hinterrad auf die Leitplanke, die normal in rund 70cm Höhe liegt?