WSBK/WSSP news 2017! - 18.1.2017 21:05:40
|
|
|
pursang
|
quote:
ORIGINAL: Germi75 quote:
jetscht kimmt de 300 cc Klass dazua Wie, ...wo??? ...Kannst du das spezifizieren, ...oda muß i "gurgeln"??? oisdan,Germi,..........de Dorna hod bschlossn das ma so a Oart"Eistiegsklass"mochn soit,..........de speziö denan Jungan ob 15 Joahr de Schanz gem soi...........................kostngünstig-oiso erschwinlich(??)- Rennsport z'treim!Zu den Behuf kimmt 2017 de WSSP 300 in Vaaunstoitungsmodus vo SBK,SSP,u.SST 1000,.................u..löst damit auch die SST 600 ob! Zn Eisotz kumman olle Geräte in da Kat.300 cc ,,......wöchane in Europa mit FS Kl.2 gfoahrn wern.........de owa ned olle Herstölla -aussa Yamaha,Kawa-im Programm haum!!!Wos bleibt daher-wia so meist-a gfäuda Komprommiss,d.h.Honda(500cc) u.KTM(390) kriagn mehr Gwicht vapasst u.UPM-Limit v.10500 !!de echtn 300 er drahn dafia 13000.........u.wägn wenicha!Soweit zua Schanzngleichheit*ggg*!!des wird a Kuddl-Muddl!!!! mttlw.sois scho a Startaföd v.35 gebn!!!De Premiere gibs ob 31.04.17,................in Motorlaund Aragon,Alcaniz........in Iberien!! quote:
Geräte originäu wia aus da Auslog DAS wär nach meinem Geschmack!! quote:
da Bert 58 & mei Sötnheit san am 3.2. bei da Bike Tulln.....................Du kaust jo am FR ned,oda?? Werd durch Abwesenheit glänzen!! ....Aber nicht wegen terminlichen, sondern aus pragmatischen Gründen!!! ...Da die eh jedes 2. Jahr, quasi vor meine Haustür, aufschlagen, ....spar ich mir die Weltreise nach Tulln!!! ...Wünsch EUCH jedoch viel Vergnügen!! ...Danke, daß du mich in Erwägung gezogen hast!!!
|
|