Wos zum schmunzeln

A Büdl vom Herrn Ruthe:

HU

… ein Schnappschuss:

Der Dachträger benötigt scheinbar Unterstützung der selbstgebastelten Art. (Aus billigsdorfer Rohren und einem Fensterabzieher?)

HU

Ich hab mich nicht hinknien können (es wurde grün!) um zu schauen, ob die billigsdorfer Rohre nur auf dem rostigen Blech, welches am Unterboden angeschweißt (?) war, irgendwie befestigt oder nur aufgesetzt war! =)

HU

p.s.: Russisch hoit! :wink:

genau: russisch eben - also steckt unten im rohr a rostiger nogl von ana schwölln der transsibirischn eisnbau - logo, wos sunst …

… und wos … schee is ned oba funktioniern tuats trotzdem … :smiling_face: :grin: :wink:

und wieder muas wegn so an deppen a zug entgleisen :grin: :grin: :grin: :grin:

ajo, gaunz vagessn dass du a so a russ bist … :grin: :grin: :grin:

Sie: Das Motorrad ist kaputt. Es hat Wasser im Vergaser.
Er: Wasser im Vergaser? Das ist doch lächerlich!
Sie: Ich sag Dir das Motorrad hat Wasser im Vergaser!
Er: Du weißt doch nicht mal, was ein Vergaser ist!
Ich werde das mal überprüfen. Wo ist das Motorrad?
Sie: Im Pool.

Sohn: Papa, der rechte Seitenspiegel von deinem Auto ist kaputt.

Papa: Warum das denn?

Sohn: Das Auto liegt drauf.

der geht aber gaaaaaaanz anderst …

Foahra: Du Cheffe, Ali kann nix weiter fahren …

Chef: Warum na ned Hoizkopf?

Foahra: Ali kann sich nix weiter fahren, weil rechte Aussenspiegel kaputt …

Chef: Wos hoast do kaputt? Da Ganze Spiegel, blos as Glasl oda da Roahm?

Foahra: Ali nix wissen, kann nix sehen …

Chef: Dan schaug hoit gscheit hi … Depp

Foahra: Ali kann nix sehen, weil Lastwagen liegt auf Spiegel drauf …

… genau … duats na recht gscheid daherredn …

de Ami hobm in de 1960er Joahr fia 2 Millionen $ an Kugelschreiba entwickelt, der wos a in da Schwerelosigkeit funktioniert …

de Russn hobm hoit an Bleistift mitgnumma … keep it simple … :smiling_face: :grin: :wink:

edit:
oba in aanem Punkt gib i eich recht … weil de zwoa Leitan eh genauso lang sant wia des Backl danebn … es hätt a glangt, wann a de zwoa Leitan hochkant rechts und links auflegt und des Backl in de Mittn und dann vazurrt … dann brauchts aa den Auslega ned … :smiling_face: :grin: :wink:

Ma hot hoit sei Gfrett, wann ma des Segelglumpat via de neiche 20 m Jolln mittn durch de Stod an See aussezarrn muass … :smiling_face: :grin: :wink:

ja schon - aber mim spitzer war der dann wieder 3x so schwer als der kuli der amis - und genau deswegen warn die amis dann schneller aufm mond, weil die raketn der russn des qicht fia 3 ned dazaht hätt … wias dann die stärkste schubkraft entwickelt ghabt ham, war der mond schon entdeckt … :wink:

Das ist eine Legende… :wink:
Bleistifte sind in einem Raumschiff nicht ungefährlich (Wobei Sicherheit gerade in der UdSSR eh betont klein geschreiben wurde).
Space Pen – Wikipedia

:wink:

aber explodiert sind immer nur die amis…
:cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face:

GENIAL!!!