Wings-night

NED VERWIRREN LASSEN VOM SUBJECT - denn bei der 2. Bearbeitung war noch von der WINGS-RUN die Rede, deshalb sind die nachfolgenden Beiträge auch der Motorradweihe zuzuordnen, die aber mittlerweile heute Sonntag, 26. Mai erfolgreich abgeschlossen wurde.

Es folgt unser nächster Event: WINGS-NIGHT - Musikfestl zur Sommersonnenwende - siehe Anhang.

hmm,ist aber schon ein enggesteckter zeitplan bei eurer motorradweihe :grin:
abfahrt um 10.00
streckenlänge ca 110 km
beginn der weihe 13.30
:eyes:
und wann geht sich da was für den futter einwurf aus ???
mir ist schon klar das a achterl fahr(er)in nit viel essen kann,
zwegs leistungsgewicht :grin:
aber a zuckerschock is a woss zaches :cry:
wünsch auf olle fälle a guates wetta,weil schlechta wia olleweil kunns eh nimma werden

beigga gruss,aus de berg

sogns amoi herr blauschwingencheffe…
waun is des festl auf dem die gärr´sche (sau)bande erscheinen soll(te)?

weil i bin ned sicher ob das dada dabei steht.

greeeeeeez, ich

Eben unser Musikfestl WINGS-NIGHT am 14. Juni

wg

Heast Tiroler Lümmel werns ned frech, sunst brenn i Ihna mit meim overdrive a Monogramm in die Kniascheibn - wurscht bei welchem Wetter :grin: :grin: :grin:

wos is am 19.04. los? hob gheat das do tag der offenen tür beim club der 125er sein soll.
is des correct? - wäa daun kroch i mitn goschatn glotzatn gerri eine.

greeeez, ich

… sog bei eichan Musikfestl - wem hobts einglogn ?? The Bay City Rollers ??? :grin: :grin: :grin:

Mir sehgn und eh und den Maya nimm i mit damit der damische Johrgaung ned wieder vapennt.

I Only Wanna Be With You - Bay City Rollers - 1976 - YouTube

Dee miassatn heute in eichan Oita sein Karel :wink: :grin:

… UNSER Treffn mit de Flügerln is „Top Siegrid“ … :wink:

Kane Bei-sitt-Tirolers dafür samma in Verhandlung mit Andreas Gabalier :grin: :grin: :grin:

NS. Bitte schick ma a mehl (mit deiner email adi ABER NED ÜBER 1ßßßßps). Man kommt in dieses Forum nur noch von 7.00 bis 8.00 morgens rein, den restlichen Tag fast nimma. Entweder erst nach Minuten, oder die Seite bricht ab. I hob mit der Technik gesprochen, der war aber sowos von inkompetent und gab nur 0815-Erklärungen ab. I pfeif auf die Seite unter diesen Bedingungen, weilst ned amoi den account löschen kannst, wennst ned reinkommst.

wg

… bei eich aufschlogt miasst auf uns vazichtn Karel :wink:

Die Seitn geht jetzt auch schon um 04:00 Uhr nimma. Es liegt sicher am Sörwa aber der Nils stellt sich zu dem Thema taub. Anscheinend is eam sei Baby schon wurscht - schade drum.

Mir hern uns.

wennst ma sagst, wie ma den account ‚löschen‘ kann, lösch’ I dan … 'reinkommen is ka problem … :wink:

In schwierigen Verhandlungen konnten wir einen weiteren sensationellen Star engagieren: Hansi Hinterseer
Wir freuen uns, dass wir beim Festl ned nur Bâchhendln, sondern a Brâthendln servieren dürfen
:wink: :smiling_face:

singt der normal ned nur für opas und omas ?
vllt solltets wenigstens no bei se mamas end se papas anfragen - kennt jo sein, daß a poar wenige unter60jährige aa kumman, oder ;-?

Von den Mamas & Papas der 1960er Jahre (California dreaming) lebt nur noch Michelle Phillips (das ist die schlanke Blonde)

… Bach is ma lieber als Brat und zum Zwoten … da Hinsi Hanterseer … na daunn nimm bitte doch liaba den erschtn Komika :cold_face: :sunglasses: :grin:

Somit bist du einverstanden, oiso wunder di ned, wenn er beim Musikfestl ‚a Liad für di‘ singt :wink: :smiling_face:

Detailbesprechung zur Dolotour am Freitag, 19. April im Clublokal der Wings im Piestingerhof, Markt Pesting Gutensteinerstraße 14 ab 19 Uhr - Kärcherprinz wurde von mir verständigt.

… es sats a leiwaunde Patie und so vü glocht wie gestern hob i sötn auf an Stammtisch !!! :grin: :grin: :grin:

Mir tuad heit no die Papm weh Herr Präsi :wink:

Werma wiederhoin miassn … Pech 4 eich :grin:

In Lilienfeld san scho olle gaunz aufgeregt vor lauter Freid :smiling_face: :wink:

… um soichane Massenveraunstoitungen ned Karel … :grin: :grin: (Scherzal)

Was man aber sagen muss … a wenn i eich oidn Scheissa eh scho kenn … die KELLNERIN im Piestingerhof warad jederzeit an Besuch wert und wer weiß … vielleicht nimm i ma die schworze Boss Dackn mit zum einedrahn :wink: und de Lackbock. :wink: Sog, Fremdnzimma haum de eh durt gö ? Obwoi, die Klane und i, mir san eh kane Fremdn mehr :smiling_face:

Schenan Tog Herr Präsident