Jojo - 8.1.2014 17:22:31
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: GreenNightFlight Oiso mir wird ka polizist eerzöhn können dass meine zlaut is, weil wenn i gmiadlich dahin roll hert mas nit. wenn i voll gas geb hert mos zumindest a bissl. Die dezibel was i ned owa wenn i moi überprüft werd (wos i ned glaub) sog is eich xD Ps: wenn is allerdings richtig mach kann i scho a bissl an sound aussaholn, aber is ma ehrlich gsagt wurscht xD eh imma Da Oide Schmäh von De Gott gleichn Frischgfangtn -Die Natirli üwa Ollas erhaben sind ..mog scho seyn dos da a Schandi nix vazööht , von wegn zu Laut-usw ...wennsd owa a Prüf Bus Delegation in de Arme fällst und Die Ihrn DB Prüfa auspockn weyls nur aun Verdacht haben , oda eh grod ALLE Kontroliern , weyls Eana grod fad is -wird des ALLES scho a Bissal andasd seyn ...Und waunsd Die daun mit Denan a no a Bissal Deppat Spieln willst ,griagst halt a Vorladung zur Laundesprüfstelle zur Genaueren Ortung -von Echtn Tatsächlichen DB ...Des Kostet Die Genau a Lächln vor Allem mit am Techniker im Hintergrund -und a Bissal Schreiberei wenn üwahaupts . Viele Glauben dos wenns so a Kontrolle gibt, und da UNVERÄNDERTE Ori Auspuff drobn is , dos eh Nix passiern kaun ...Jojo bis daun soweit is daun ists Gejamma wida Groß . Merke: Auch a Ori Auspuff ,(Von De ausm Zubehör schreib i glei goar ned Trotz Gültiger EU Nummer) kaun Defekte hoben , des geht los bei ana Hinnichn Krümma, oder Dämpfa Dichtung und hert zb dabei auf wauna evtl-Ausbrennt warad , und oda zb. Vorhandenes Stopfmaterial nicht Erneuert wurde . Für Die Zählt Genau des wos im Typenschein als DB Angabe steht und ned wos ma Eana für Gschichtln vazöhlt . Jo i was aus Eigener erfahrung das Sie das Nicht all zu Häufig anordnen , Wenn man sich Normal zu Ihnen verhält ..Trotzdem sollte Gesagt seyn das wenns Hart auf Hart kommt ,können Sie das Ohne weiteres Anordnen (Prüfstellen Vorladung)....Und wenn ma daun auf Ganz Stur schaltet , Dann suchens halt nach weiteren Kleinigkeiten , wos Genug gibt -Und daun kanns Tafal a Glei an Ort und Stelle abgenommen werden , wenns Bsondasd Blöd rennt -Ist Alles ned es Erste und a Sicha ned es Letzte mal passiert...Mir issas eh Wurscht , i woit a Neamds Angst machn , weyl des is ma a Wurscht , i woit Nur aufmerken , wos eben Möglich warat..sonst nix Lg Pg
< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 8.1.2014 17:26:54 >