WICHTIGE NEUIGKEIT!!!

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> WICHTIGE NEUIGKEIT!!! Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
WICHTIGE NEUIGKEIT!!! - 27.2.2013 11:08:10   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
Na Endlich ...JETZT-wird auch mal auf Die Richtigen BIKER eingegangen , Da Diese Ja oft so Schändlich von Den Motorradfoahran Diskriminiert werden

Die RED-BIKER wirds Freun Endlich mal mehr zulauf zu bekommen!

Freundschaft Genossen




(Bericht hier von 1000ps, auch es Buidl is von da gfladad)





Anlagen (1)

_____________________________











Post #: 1
warum - 27.2.2013 11:12:09   
TinaRACING


Beiträge: 6159
Mitglied seit: 28.2.2007
Status: offline
Fladast fremde büdln?

_____________________________


Mfg Tina

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 2
Warum ... - 27.2.2013 11:15:45   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
quote:

ORIGINAL: TinaRACING

Fladast fremde büdln?


a Nit...

....kennst eppa wen dem des ghert

Lg Pg


< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 27.2.2013 11:16:41 >


_____________________________












(in Bezug auf TinaRACING)
Post #: 3
nur so - 27.2.2013 11:24:08   
TinaRACING


Beiträge: 6159
Mitglied seit: 28.2.2007
Status: offline
Owa zwecks urheberrechtsvaletzung was gwen


Nit das de Pilli Tant ins häfn kimmt

_____________________________


Mfg Tina

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 4
Nana ... - 27.2.2013 11:30:21   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: TinaRACING

Owa zwecks urheberrechtsvaletzung was gwen


Nit das de Pilli Tant ins häfn kimmt


De Tant kimmt scho nit in Häfn weyls im Selbign scho Jahrzehnte eh drinn is Außadem gibts koa Urheba , oda Neuheba Soizamt Valetzung.
wauns eh vom Gleichn Forum is -und daher lediglich UNVERÄNDERT a poar Centimetros nach weida untn Vaschobn wurde-Du Brot

Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf TinaRACING)
Post #: 5
na - 27.2.2013 11:40:31   
TinaRACING


Beiträge: 6159
Mitglied seit: 28.2.2007
Status: offline
Don... Geh i mi am Soizamt beschwean

hahahahahaaaaaaaaaaahahaha

Und nenn mi mit Brot - i schau aus wia a Semmal

_____________________________


Mfg Tina

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 6
Woi.... - 27.2.2013 12:00:45   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: TinaRACING

Don... Geh i mi am Soizamt beschwean

hahahahahaaaaaaaaaaahahaha

Und nenn mi mit Brot - i schau aus wia a Semmal


des is eh Gscheida dasd so ausschaugst hätt Jo a Wia a Oide Brezn seyn könnan -Nit...und mit Dena soit ma glei amol gaor Nix zum Durn hobn-zumindast , nit Reißn waun ma Moppal foahrt


Oiso Pfiati Weckal und zabresl Di nit


Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf TinaRACING)
Post #: 7
no geh - 27.2.2013 12:01:51   
piston

 

Beiträge: 1117
Mitglied seit: 26.6.2005
Status: offline

quote:

ORIGINAL: TinaRACING
Und nenn mi mit Brot - i schau aus wia a Semmal

Tinarl,du a Semmarl?schaust do eha wia a Tannerl her,bischt ma eh scho obgaungan bei de modeschaun am laufsteg,so ois nochfolgarin vo da heidi!

(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden Post #: 8
Modll Tina? - 27.2.2013 12:08:11   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
quote:

ORIGINAL: piston


quote:

ORIGINAL: TinaRACING
Und nenn mi mit Brot - i schau aus wia a Semmal

Tinarl,du a Semmarl?schaust do eha wia a Tannerl her,bischt ma eh scho obgaungan bei de modeschaun am laufsteg,so ois nochfolgarin vo da heidi!


Recht hobns Piston ...schlaunke Haxaln hod Se jo , (hob i munkln ghert)...ofach Bildschön wia a Reh....oba a Leida a so Behaart





Anlagen (1)

_____________________________












(in Bezug auf piston)
Post #: 9
jo - 27.2.2013 12:16:30   
piston

 

Beiträge: 1117
Mitglied seit: 26.6.2005
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Pilgram1

quote:

ORIGINAL: piston


quote:

ORIGINAL: TinaRACING
Und nenn mi mit Brot - i schau aus wia a Semmal

Tinarl,du a Semmarl?schaust do eha wia a Tannerl her,bischt ma eh scho obgaungan bei de modeschaun am laufsteg,so ois nochfolgarin vo da heidi!


Recht hobns Piston ...schlaunke Haxaln hod Se jo , (hob i munkln ghert)...ofach Bildschön wia a Reh....oba a Leida a so Behaart





pilli,auf'd schlaunkn fessln kummts aun!owa scho so behaart?waas a meahr????

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 10
Jo um Gooods wülln.. - 27.2.2013 12:22:49   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: piston


pilli,auf'd schlaunkn fessln kummts aun!owa scho so behaart?waas a meahr????


Nein , Nein mit Nichtn und Tantn -deswegn auch mein Salopper Einwurf Namens: (hob i munkln ghert)


(Und da Munkla glaub i woar da 107 na MOA-weyl der steht auf sowas De Hoib hinniche Mumie)


_____________________________












(in Bezug auf piston)
Post #: 11
Fladdan... - 27.2.2013 13:32:59   
Burgerkalvi


Beiträge: 124
Mitglied seit: 28.5.2011
Status: offline

quote:

ORIGINAL: TinaRACING

Fladast fremde büdln?



Des Büdl is ned gfladdat.... Des liegt nu imma do, wos da Admin auffeglodn hod... Da Pili hod des nur do zur Schau gstöllt.............

(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden Post #: 12
wia - 27.2.2013 14:01:20   
rentnamandl


Beiträge: 1979
Mitglied seit: 4.3.2007
Status: offline
quote:

i schau aus wia a Semmal


a steirasemmerl - untuma?

(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden Post #: 13
I hätt' eha ... - 27.2.2013 14:12:52   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline

quote:

ORIGINAL: TinaRACING


Und nenn mi mit Brot - i schau aus wia a Semmal


... gsogt: Ostapinzn!

_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden Post #: 14
no geh - 27.2.2013 15:09:50   
piston

 

Beiträge: 1117
Mitglied seit: 26.6.2005
Status: offline

quote:

ORIGINAL: UrAlterSack


quote:

ORIGINAL: TinaRACING


Und nenn mi mit Brot - i schau aus wia a Semmal


... gsogt: Ostapinzn!

hearst,ostapinzn,uaroida,waunnsinn,dawäu is do eh wia a Tannarl!oda do Tonnarl??

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 15
? - 27.2.2013 18:48:17   
TinaRACING


Beiträge: 6159
Mitglied seit: 28.2.2007
Status: offline
wos isn des?

_____________________________


Mfg Tina

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 16
nit tannerl - 27.2.2013 18:49:24   
TinaRACING


Beiträge: 6159
Mitglied seit: 28.2.2007
Status: offline
tonnerl

_____________________________


Mfg Tina

(in Bezug auf piston)
Private Nachricht senden Post #: 17
Tina i - 27.2.2013 18:59:45   
tyssen


Beiträge: 2496
Mitglied seit: 12.2.2005
Status: offline

quote:

ORIGINAL: TinaRACING

tonnerl



i muaß da höffn worum gengan de scho wieder auf de klanen molligen los was jo ned wos gegen di haum

_____________________________



greets da Liftboy




(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden Post #: 18
des - 27.2.2013 19:06:00   
streetrazor

 

Beiträge: 1944
Mitglied seit: 24.5.2003
Status: offline

quote:

ORIGINAL: tyssen


quote:

ORIGINAL: TinaRACING

tonnerl



i muaß da höffn worum gengan de scho wieder auf de klanen molligen los was jo ned wos gegen di haum

Tinarl woa dozumois in Linz bei da Bike wirkl.wia a Tannarl!!do muass jetztn gauns schee ausanaundagaunga sei,in tulln seng mas daunn eh

(in Bezug auf tyssen)
Private Nachricht senden Post #: 19
Stimmt - - 27.2.2013 19:11:49   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: tyssen




was jo ned wos gegen di haum


geht ma Genau a so...i woas a No need wos bei Der auch wirkli -wirkn könnt





Anlagen (1)

_____________________________












(in Bezug auf tyssen)
Post #: 20
des is normal - 27.2.2013 19:26:15   
TinaRACING


Beiträge: 6159
Mitglied seit: 28.2.2007
Status: offline
do sans a auf mi los gangen wie i no schlank war - ausserdem is ma des jo wurscht

_____________________________


Mfg Tina

(in Bezug auf tyssen)
Private Nachricht senden Post #: 21
pilli - 27.2.2013 19:27:37   
TinaRACING


Beiträge: 6159
Mitglied seit: 28.2.2007
Status: offline
do hüft da nit amoi a alk oda a koks do hüft goa nix nit mal schwammal

_____________________________


Mfg Tina

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 22
Nau.... - 27.2.2013 19:36:35   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: TinaRACING

do hüft da nit amoi a alk oda a koks do hüft goa nix nit mal schwammal



Servas ..Du werst scho so a Richtigs Herzal seyn

Na jo Abwarten , bald wiss mas


Bis Bald































(Bzw. Vielleicht Foit ma jo doch no wos ein)

_____________________________












(in Bezug auf TinaRACING)
Post #: 23
Heast do foit ma ein ..... - 27.2.2013 19:50:20   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

Fladast fremde büdln?



... i hob no immer die Aktfotos von dir !

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden Post #: 24
Jo Daun Haus.... - 27.2.2013 19:54:33   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

quote:

Fladast fremde büdln?



... i hob no immer die Aktfotos von dir !



...Eine Onki ...weyl Der Fredl is eh scho Schwerst Versaut


Lg Pg

_____________________________












(in Bezug auf Gerry1702)
Post #: 25
dann - 27.2.2013 19:55:52   
TinaRACING


Beiträge: 6159
Mitglied seit: 28.2.2007
Status: offline
Schick mas endlich

_____________________________


Mfg Tina

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 26
... - 27.2.2013 21:35:04   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline

quote:

ORIGINAL: TinaRACING

wos isn des?


http://www.google.at/search?q=osterpinze&hl=de&safe=off&client=opera&hs=3PU&channel=suggest&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=qG0uUdmzKIeLhQew8oFI&ved=0CDYQsAQ&biw=1302&bih=644

_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden Post #: 27
Jössa die Büdln .... - 28.2.2013 20:58:25   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
i bemüh mi Schatzerl

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf TinaRACING)
Private Nachricht senden Post #: 28
gerry - 1.3.2013 9:13:13   
tyssen


Beiträge: 2496
Mitglied seit: 12.2.2005
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

quote:

Fladast fremde büdln?



... i hob no immer die Aktfotos von dir !


siachst des Tinal jo eh in Tulln daunn kaunnst ihr jo de Büdln gebn mir schaun eh weg

_____________________________



greets da Liftboy




(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 29
Es schauts weg ??? - 1.3.2013 18:04:57   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
.... glaub mas - do schauts gern weg

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf tyssen)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> WICHTIGE NEUIGKEIT!!! Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung