Werkstadt in Wien 1050 für 125ccm Roller?

Hallo,
nach der Winterpause will mein 1 Jahr alter 125ccm Znen Retro Roller nicht mehr anspringen, auch wenn die Baterie noch in Ordnung ist und dieser kurbelt…
Jetzt suche ich eine Werkstadt am besten im 5. Bezirk welche einen kleinen Service machen kann, da ich auch das Motroöl wechseln muss.
Hat jemand einen Tipp?
DAnke

Servas…kannst ja mal bei cyclerep.at anrufen und fragen!

Lg Pg

a wenn deine batterie dem starter noch betätigt,ist nicht gesagt das sie 100% bringt.
also batterie raus,aufladen,einbauen und etwas länger starten.
keine ahnung ob dein roller einen vergasser oder einspritzung hat,
aber ich gehe davon aus das er einen vergasser hat,und da ist woll das benzin im winter verdunstet…
also länger starten… eventuell etwas starterspray einsprühen,solltest aber nicht machen wenn du technisch nicht ganz auf der höhe bist.
mfg

… glaubst daß an daun in de Rafn einespritzt? :smiling_face:

wer weiss das schon, nur weil er im 5den a werkstott suacht ,
hoasst des jo nitt das er nitt doch ausm burgenlond kimmt…
griasserl

I glaub, du hast ein sagma delikates verhältnis zum burgenland, weilsd dort kane bremspunkte siagst … :wink:

da könntest recht haben,im flachenlanden bin i oanfoch orientierungslos…
is jo bei ins oanfoch,poss auffe pass aobe,tal rein tal rauss,do brauchst koa navi :grin:
erinnere mich mit schaudern an eine irrfahrt in der po ebene,imma wonn i an a kreizung kemmen bin,
23 km nach modena,halbe stund gfahren,schilderl 24km bis modena,
es sein donn woll so 4 stund gworden bis modena :grin: :grin: :grin:
im burgenlond is oanfocha, :grin: :grin: :grin:
griasserl

So gsegn kummt jo daun a Jeda von Irgaundwou her -Nit? :grin:

Nur bey Dir :eyes: bin i mir do jetzn Irgaundwou goar nimma so sicha :grin: :grin: :grin:

Lg PT

logisch - weil da is ‚Modena‘ ned aungschriem … :wink:

i bin eigentlich a wohlburgenlandler,
so a wochenend heisserl am see mit boot würd ma a gfollen,
leider fahlen ma de richtigen lotto zahlen :wink:
obwoll am lago obe hob ichs näher :wink:
la- bardolino ziemlich genau 300km

griasserl

jo ,do kunntast leicht recht hoben :grin:
oba a im burgenlond iss as schee,
oba deitsch kennens do unten a nitta
:eyes:

griasserl

Oida Sack :grin: …da neid frisst mi schiach auf :sunglasses:…weyl do woar i friaras bsundasd gern :wink:

Lg Pg

:grin: jo tant,do unten is net so schiach,obwoll schwimmen geh i im lago nitta :wink:
meistens bin oba vor und oder nachsaison unten,
hott nix mit geiz zumtuan,oba es is um einiges ruhiger…
na jo,bin jo nimma da jüngste :grin:
schau ma mol,kunnt sein das i noch ostan obe fohr,
zum warm werden :grin:
griasserl

Daun kennst bestimmt a des klane Dorf so Bissal am Berg ?..Pai hoast des Pai di Sopra …da woar i scho als klana Bua mit da Famiglia …inzwischn hobns a Guats Ristorante und koa Touristn nepp…kann i Nur empfehln :smiling_face:…Und na für Di Hackl i a Nitta :grin: :grin: :grin:

Lg PT