Wer Tiere mag sollte

… sich das mal ansehn … :wink:

Keine Lust auf Spielen - Kätzchen lässt sich nicht vom Schlaf abhalten | krone.at

An nettn Abend wünscht da Gerry

LoL :grin:
RoFL :grin:

oida wos haums dera fia drogen gem? :grin:

greeeeez, ich

—ich bin der faule Willi---- Super

Anwesende ausgenommen!!!

Gruss Sigi

Haha, donkda fürs einestelln. :smiley:

A net schlecht…
箱とねこ8。-A box and Maru 8.- - YouTube

…ist bereits tot…und wid dann, wie in China üblich, gekocht oder ev. gedünstet. Das stand sogar im Vorspann, kannst du die chinesische Schrift nicht lesen? …stand ja dort :sunglasses:

Japanisch du Banause…immahin kummen a feine Moppaln von durt, so vül Zeit sollt olso scho sein. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ergo: Kotz lebt und schloft noch imma…
寝る子猫達(Kittens sleeping a lot) - YouTube

De Miezi erinnert mich vrapant aun an gewissn Mowedfoahra denn i jeden Tog auf’s neiche im Schpiagl siag, waunn a sich in sei Rüstung zwängt… nur hoid ned Kopfüwa… owa des Schlussbüdl passt perfekt! :eyes: :grin:

…vielleicht geht´s jetzt mit´n Lachen, wenn net, böse bin ich nie (selten) :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=1yul3w_J8nU

…eine!

Dei Stoffquandl gibt noch, mei Rüstung ned… :rage: :rage:

…weder ich, noch der Hr. Panzer (nehme ich mal an) dünsten Katzten und verspeisen diese nachher.

Wenn aber jemand so „eigen“ ist, dass er bei der Situationskomik nicht lachen kann, weil ihm bei dem Gedanken an eine gedünstete :grin: ( oder tote) Katze bereits der kalte Angstschweiß auf die Stirn steigt, dann wünsch ich ihm, dass er mal von einem Hr. Panzer angerufen wird. :wink:

…nix für ungut von einem der auch sehr „eigen“ ist und in dessen Haus Katze, Hund,etc. als Familienmitglieder leben und ich schwöre, nicht um irgendwann mal der Nahrungskette zugeführt zu werden. :grin:

Tjo… das du bereits aum Dehntechnischn Ende der Fahnenstange angekommen bist, ist… öhmmm, tjo oisa… wia soll i sogn… :worried:

Na jo, is ehh wia bei mir a, des büllige Zeig geht hoid iwan Winta fuarchtboar ein, bülliga Dreck bülliga… :rage: :wink: :grin: :grin: :grin:

Hmmm… dabei hob i imma glaubt sölwa zichtn is büllicha ois wia aus Asien importiern?!

…mir den Gerry net kränken, der is so sensibel, in der Sache. :grin:

… wie deppat muss man sein um auf Panzer, CallBoy oder kleiner Nils reinzufallen ??? :wink: Entweder wirklich so derart vatrottlt oder gespielt anders kann man sich das nicht erklärn.

… oba glaubst de Leit glaum da des ??? De glaum olle mir fressn zvü Börny :cold_face: Kfrastsackln ha ? :wink:

…dass du in dem Fall ein Opfer sein könntest, nicht weil deppat :grin:(würde ich mir nie unterstellen getrauen), sondern weil so ein Anrufertyp genau in diesem Fall deinen blank liegenden Nerv treffen würde.

…du Strichmandl, du Schottn in da Laundschoft, du, du… vom Winde verweht…

Hear auf uns oarme Kerln a noch zu quöln… in dena Wundn stiarln… mir fressn ned vüüüüüüüüüüh!!!

Mir san anfoch… na jo, so ca 20 cm z’klan grodn fiar unsa Quicht… miar kennan goar nix dafiar! :eyes:

Vüüühhh fressn, mir… oisa wirklich pffffffffffffff… i man de aundan vielleicht, owa Iiiiiiiiii!!! NIE! :wink: :grin:

…schärfstn san imma de Frogn vom Collboi… i mechat amoi wissn wia vüüüh der aunruafn/interfiun muaß bis a des fiar a Sendung beinaund hod!