Sölba - 30.1.2014 17:54:53
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: KalleBreit quote:
ORIGINAL: Pilgram1 ...is ma wurscht da Scheiß i drauf , wos Aundane woin , für mi ists eben Wichtig , und Deswegn gibts a aun Bleedn Spruch von mir für Eam .... Wos regst Di auf Deppata, los die Leitln afoch ihre Gschichtln drucken mit und ohne Gruß (wo isn eigentlich Deiner ?) Dei ewig stereotypes Gruß-Gschichtl interessiert eh kan,oiso spoar da des oder glaubst das de Schoitln sich davon 'bekehren' lossn ? Deine Gschichtln sonderst a ungfrogt oh ohne Rücksicht ! Kalle_B. Deppata ...is eh wia mit De Schweindln mit Dir ...Die Grunzn a imma Bsundasd laut , waun Eana wos ned passt , und wauns daun a no Gneißn dos zum Fleischhaua geht ...Da Gibts a Imma a Poar Bsondasd Obaschlaue , Die zu Wissen meinen- WOS FÜR ALLE ES BESTE IS Woher Nimmstn Deine All Wissende Kentniss , dosd So Genau weist wos Üwahaupts WER Lesn wü und wos ned -und glei für Ihn Sprechn muaßt ...Denkst ned dos Des Der Jenige ned sölba kann , oda willsd Nur wia so oft aun Galantn Schleima praktiziern , weyl da wida amol IRGEND wos ned passt ? ... und weylsd ma Deine Ewige Belehrungen Jetzn wida Einedruckn muaßt , denkst dos i mi von Dir Bekehrn loss ? ...i hobs da eh scho poar mal Gschriebn . DU -Und Genau- GAUNZ BESONDERST DU -wirst mir Nie Irgendwie AUCH nur in kleinster Weise -Weisungsbefugt seyn , wos i zum Schreibn oda ned zum Schreibn hob ...Da kaunst Tobn , Zetan und Die Wichtig mochn wiasd wüllsd, und auch so Laung dosd wüllsd -Des is Alanich dey Soch. Und Die Deppate soch kaunst a Alanich Aussitzn , weyl do bin i ned dabei . suach da wen Aundasd zum Nammln