Wenn ich

viel Geld hätte - wenn ich wirklich viel Geld hätte …

würde ich ein paar Fahrstunden nehmen und den Geschriebenstein für eine Stunde sperren lassen :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

D A S ist würdig und recht :wink:

- YouTube

Guckst Du speziell 2.32

:sunglasses:

gefallen die spielzeuge noch besser

[link]http://www.youtube.com/watch?v=DZrxBOnBXqY[/link]

ergibt mehr sinnhaftigkeit. :smiling_face: :wink:

Traktor tuning! - YouTube :grin:

HU

http://www.youtube.com/watch?v=ljHZO-bSGZM

:wink:

HU

…AMEN !! :smiling_face:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=7Pk92aucOag


Wenn scho Käfig Spectaculum :dizzy_face:dann derf Der a ned fehln :grin: :smiling_face:

Lg Pg

Da Ur-Quatro!!!

Wos soll ma do noch sogn… DOMOIS hobn’s noch AUTO gebaut, kane Zuaständ! :wink: :smiling_face:

Und SO WOS, in dem Slide um de Eckn zu jogn… wer kann der KANN eben!

Nundenn…

Er möge mir verzeihen… doch schaut das „Kastl“ ( Karosse) für mich genauso aus wie der erste, der Ur-Quatro, daher meine Ansicht das dies ein solcher sei… liege ich damit falsch, seis drum, oder scheiß drauf, für mich schauts trotzdem aus wie einer… bin ja kein Korintenkacker, sprich i siech des ned so eng!

Trotzdem meine Dank für den Hinweis. hätt ich sonst nie gewusßt, wobei es trotzdem nix daraun ändert das des a.) noch AUTOS waren udn b.) es ned leicht ist SO etwas SO um’s Eck zu jagen! :smiling_face:

Jetztan bin i richtiggehend a wengl… g’flashd, wia da Neo-Germane in Denglisch zu sogn pflegt… Da Sir is a Nieatnzöhla!!! :wink: :grin: :grin:

Hmmmm… hiaza frog i mi natürlich… ist er, schon soooooooo alt, das er des soooo genau weiß?
A VauWäää/Audiii-Mochshinika???
A FAN???

Oda hod a anfoch nur gurglt damit a mi papierln kaunn… :wink: :grin: :grin:

Na, e leiwaund waunn ma wos dazua lernt! :smiling_face:

i glaub des is der den wo i manan tua!?

[image]http://s7.directupload.net/images/131030/wxgiimyw.jpg[/image]
Im direkten Vagleich siehagt ma des natiarlich SCHON… owa bei de Sekundweisn Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu… und vorbei ist er… do kaunn man sich ois Leihe, der wo no dazua ned soooooo interessiert ist schon teischn… seins doch ned sooooo Streng hearnsä sie, Herr Sir sie…

Hob a Herz fiar Killa…

fürs Einstellen! :grin:

Tja, da gibts mit der Mopette keinen Auftrag - nicht mal für unseren Behördenvertreter. :eyes:

Wer ist der sehr motivierte Bursch , der das phöse Monster treibt?

Der Göttliche ( Audi S1 last Flight with Walter Röhrl in Pikes Peak + Imsa extra - YouTube ) hätt´s sicher kaum schneller hingekriegt. :smiling_face:

Pfui. :sob:

I waß´, des sogt ma net, owa i schau ma jo a ka Roistuitennis au. :sunglasses:

kane eiganen Ideen? :rage:

de Pillitant kummt scho wieda mit an Pastagericht. :sob:

Owa …weylsd as Du Bist gibts a no wos aus Frosch-Fresshausn :grin:…und waunsd mi weida Dratzn duasd a no wos aus Japonien :smiling_face:…Es gibt ned Nur Herr da Ringe :sunglasses: wia Er ja wissn dürfte :eyes: :grin:…woara Daselbst jo eh laung a- a Dosn Dantla -Nicht? :grin: :sunglasses: :smiling_face:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NupS_c_x2r4

Lg Pg

Statt die beiden Staatskonzerne (KDF-Wagen-Konzern und den Rhombus) ziehe ich den Peugeot 205 Turbo 16 vor… :smiling_face:

kumm Rochus Du Oida Tiefstapla :cold_face: …vazöh kan Schmääh :grin:…Du und vorziehn :eyes: …Noch dazua aun Läppischn Peuge-gott :grin:

Glabd da doch eh koa Schw :dizzy_face:…Du Geldsack :grin:

wenn i wos vorzieh :sunglasses:…dann ists wenigstns a Ehrlich Auntwort -Du Pharisäa :smiling_face: :grin:

hob Genug Irre aus Helvetia damols ois Kundn ghabd :eyes: , De hättn zb für so aun Asdon Maddin Alles hergebn :wink:

Seit wann magst du gross&schwer statt klein&leicht? :eyes:

Daneben, es gibt auch genügend Wiener Würstchen mit einem Aston Martin. :grin:
Trotzdem haben nicht alle aus dem Wasserkopf einen DB5/DB9.

Ablenkn Gell :grin:…üwa Aschdn red ma ned sowas hod man(n) einfach WER Richtig Göld hat als 3 -5 Fahrzeug :wink: . War scho imma so …Undastatement nennt ma des Du Brot :grin:. Außadem , DB 5 und auch DB 9 sind Schwerer als Der Klanere DB 4 GT Zagato . Desweiteren habn Die Astons abm DB 6 goar Nix mehr mit David Brown zum duan …Hextns da Name …des woars daun aba auch schon . Spätere Firmen Besitzer waren dann unta anderen - 75 % Ford :cold_face:-12,5 % a Grichischa Reeda und 12,5 % es Königshaus . Aba Wurscht hab mich eh scho länger nimma damit befasst , warum auch hab Nur erfahren das es Das Werk in Newport Pagnell inzwischen a scho nimma gibt :worried: …so bleiben halt Nur Gedanken an Alte Zeitn über …aber auch das wird seynen sinn haben .

Lg Pg

nene

nenene

[link]NASCAR Extended Highlights | Camping World RV Sales 301, New Hampshire - YouTube

de san de schnellsten :grin: :grin:

Jo :grin:mag schon seyn :wink:. Nur i hob Nia Großartig wos vom Amerikanski Fahrzeugbau gehalten :eyes:…Zu Groß zu Schwer und meist zu Stark dos halt De Radln durchdrehn , owa Nix weida geht :wink: …wia im Richtign Lebn halt auch :smiling_face:…Wia hoaßn Di?? :eyes: Posa, Possa , Pose oda sinds doch De Angla :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Aber trotzdem stammen die schönsten Supersportwagen von Traktorenherstellern.
Sei es der DB5 (dabei bleib ich) oder der Miura.

Daneben: Ich bin noch nie in einem Aston Martin gesessen und schon gar nicht gefahren. Lamborghini bin ich schon mal gefahren, allerdings nur einen 654 und einen Cross 674-70. :eyes:

Die sind eh nicht deinem Geschmack entsprechend! :grin: