Na jo Hr. Killa - 1.11.2013 7:10:55
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: DB_Killer quote:
Bin ich halt nicht in, dafür krache ich nicht wie eine Kaisersemmel. Oisa i glaub jo... des wichtigste beim ned in sein, ist der Umstaund das am des g'heart wos ma hod, sunst hod ma's jo eigentlich ned wirklich!!! Sprich waunn ma den Bayrischn, de Germanischn Ringaln, den Voiksbolidn oder wos was i, hoid ned GLEI hod sondan erscht nauch 10-15 Joahr, DAUNN is des a erschwinglich und es g'heart am GLEICH und gaunz WIRKLICH! Ned da Bank!   a Bissal andasd sig i des Thema Finanzierung schon . Obwoi i a ned da Große Freind von sowas bin , bleibt ma Nix aundares üwa ois Festzustellen dos ma Des Ollas ned Hüft , wenn i sowas WIRKLICH wollat , und aber ned Die Ganze Summe auf aun Schlog zoin kaun. Jeda Ohne Ausnahme hod a Bestimmte Lebenszeit , Die a ned Wias Eam grod passt ummadumm vaschiebn kaun , Außa Er draht Si sölba Hoam . Und so ist eben Des Vorherrschende System Weltweit , Das eben Viele sich sowas; und auch Anderes auf Pump kafn . (Bzw müssen damits ned im Endlosn Sparefroh Sumpf vasinkn -Der für mi Inzwischen absolut Sinnlos gworden is wenn i ma aunschau wos ma für aun Mega Zins fürs zb Spaor Biachal griagt Wie auch imma -i finde des ned verwerflich . i zoi jo a Monatlich mein Miet Zins , und leg ned glei für zb 10 Joahr im vorraus De Marie aufn Tisch beim Vamieta . Desweiteren griag i jo a Monatlich mei Göld fürs Hackln , und a ned 10 Joahr im Voraus oda? . Do braucht ma Wahrlich ned Stukkatiert hobn um Nicht zu Wissen wies Inzwischen Genau mit da Vamögensverteilung in Österreich und auch Weltweit ausschaut . 10 -20 % haben das Vermögen , wogegn ca 80 % mehr oda weniga durch Die Finga schaun . Und Die sinds dann , Die eben - wenns Üwahaupts in Ihrer Lebenszeit Mitspieln woin , auf Pump Leben . Es erbt halt ned Jeda wos -Des wos ma dann evtl Guat Vermarkten könnte . Dos Soichane (Erben) daun üwa so a Thema wia Finanzierung lochn is ma a kloar , weyls es im Moment eh ned Brauchn ...Maaahh Welch Helden tat Merke : Mittnehmen von do , Duad Neamands wos , Hextns sey Leichn Gwandl , falls vorhanden Oiso für wos bin i sonst auf da Wölt?...Nur um Jedn Tog zu schaun wia de Zeit umme geht , oda derf ma außa Hackln und Streitarei a no a Bissale a Freid hobn? , und wenns a Nur a Auto und oda a Moppal is .... i sogs da GLEI des hod Nix mit Dir zum duan wü Di a ned vaärgern ....oba wenn i wos Denk dann schreib is halt , so wia i mas Denk und aus . Adios Pg