Welchen Roller?

Hallo,

Meine Schwester machte vor ein paar Tagen den Mopedführerschein und jetzt braucht sie ein Moped (50ccm-45km/h)! :slight_smile:
Sie schaute schon ien bisschen und war fündig und zwar ist es der RIDE OMEN (SPORT GT) Roller vom Forstinger:

Mopeds bei FORSTINGER

Nur meine Eltern sind ein und ich sind ein bisschen skeptisch ob dies ein guter Roller ist, weil meine Eltern fanden sonst keinen Neuen-Roller der so billig war :smiley:
Und jetzt die Frage:
Hatt jemand erfahrung mit diesen Roller?
Was denkt ihr daugt der Roller etwas oder eher Schrott?

Ich Bedanke mich schonmal im Vorhinein für die Antworten! :slight_smile:
MFG Julian :smiley:

Vagiss den Dreck vom Forstinger… Damit host nua Probleme. Oda dei Schwester besser…
Liaba was besseres gebrauchtes (gibt bei 1000ps.at/gebrauchte genügend davo, mei Tip, Gilera Runner 50 SP… Kost gebraucht ned vü mehr wia a so a neicha Forstingerscheiß), des griagst nach 2 Joahr a nu zu an guaden Preis vakauft…

Zb. den da:
Kaane 900.-€, 6 Jahr alt, km Stand kann man erfragen.
http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-872115-GILERA_Runner_50_SP

Oda beim Faber steht ana, 2010er Bj. , 11000 km weg…
http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-782954-GILERA_Runner_50_RST_SP

Ajo, und lasst´s de Finger vom PureJet, des is da Einspritzer, der macht gerne mal probs… Besser die Einspritzung. Vergaser is ned langsamer, zwar etwas durstiger, aber zuverlässiger…
http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-875665-GILERA_Runner_50_SP_Pure_Jet

Name nicht schon einiges aus??RIDE OMEN…böses OMEN ?
Finde deine Eltern u.Du sind nicht zu Unrecht skeptisch…auch wenns nur ein 50cc Scooter ist…beim Fachhandel bist du auf der sicheren Seite!

Hejj

Danke für die schnellen Antworten :slight_smile:

Meine Schwester gibt leider eher mehr Wert auf das Obtische als auf die Qualität! :slight_smile:
Ich versuche sie noch umzustimmen :slight_smile:

Sie hätte auch eher lieber einen Gebrauchten, weil den muss sie nicht mehr einfahren ^^

Danke nochmal für die schnellen Antworten :slight_smile:
MFG Julian

Plli, owa de originalen Holzraff´n miassn owe… Saan de gleichen, wia bei da PCX und de soin lt. S&S Test ned de besten sei und de vo da Motoretta haum a ka guads Hoar an de Raf´n lossn…
Und ans derfst ned vagessn, waunst da de Vision neich kaafst, trogst Du den voin Wertvalust. Bei wos gebrauchten is der erste große Valust weg.

Und an Vurteil hod des Ding: Es is a 4 Takter, der braucht ka 2 Taktöl, stinkt ned, raucht ned und geht a ned schlechter ois a 2 Takter im Topspeed…
Zudem braucht er weniga Sprit ois a 2 Takter…

Du Julian, rosarote Bleamalpickerl kaunst auf de Vision a auffe klebn… :grin: :grin:

PS:
Schmole, große Radln hod de Vision, wo fias foahrn guad is…

Wauns in de sportliche Schiene geh derf:
Motorräder – Honda AT

die kleine neo’s von yamaha ist auch von bester qualität und sehr zuverlässig, damit hat unsere tochter auch sehr gute erfahrung gemacht! und die konnte sie auch noch mit gutem gewissen weiterverkaufen, der aktuelle besitzer fährt sie immer noch und hat damit sogar schon eine österreich-rundfahrt hinter sich gebracht! ist zwar ein wenig teurer als das forstinger-bauhaus-hornbach-graffl, aber dafür spart man sich viel ärger und blödsinnige nachfolgekosten und therapiestunden… :wink:

Aprilia SR50 ditech, hot ma jahrelang guat gedient! :wink:

woarst de brühmte Ausnauhm mit dem Täu,mia haum nuar Zoff mit dem gerät ghobt :cry: :cry: :cry: :sob: :sob: :sob: :rage: :rage:

…beim Hubraumgroßen Viertakter a Segen, beim Hubraumzwerg 50 ccm Zweitakt a Fluch…

woar no a hoarmlosa ausdruck,i mecht ned de KM zöhln de i gfoahrn bin um des gerät vo duart obz’holn wos wieda amol gstraundet woar :sob: :sob:nur zores mit dera"Iniezione elettronica",und ois Draufgob no a Aggregat des Kühlmittl valorn hod,bei dem scooter a riesige Rep(motore Piaggio aqua) :rage: :rage: :rage: :sob: :sob:

Oiso… I hob beim Forstinger gearbeitet und i was das de Kraxn wo’s se Roller schimpfn da greste Dreck is wo’s gibt :rage: :sob: :rage: :sob:

sog ia se soi se an Yamaha Arox kafn - hoit ewig (aussa es foad a LKW drüwa) geht sau guad und is im unterhoid billig, nur bei da Anschaffung sands bissi teuer wo’s se owa auf de Dauer voi rentiad!!! I was vo wo’s i red weil i a a Yamaha kobt hob und des a lange Zeit und des drum is grennt und grennt :grin:

büdl kummd nu

Mfg tina

Hallo, Danke schon wieder für die vielen Antworten :slight_smile:

Ich bin noch beim umstimmen :stuck_out_tongue:

MFG Julian

Muass wohl so sein!
I hob des Moped gschundn wies nua geht und es hot ka anzigs mol aufgmuckt! :wink:

Lg

sog deina schwester sie soll net über was grübeln, was ihr genetisch ohnehin verwehrt wird und die entscheidung über des richtige gerät gefälligst uns überlassen… :grin: :grin:

mach ma glei a folks-befragung? na wie wärs folks? :grin: :grin:

waunn dei Schwester den greanen a Freid mocha wüll dann könnt ich dieses Modell empfehlen

duckundrenn

tschuldigung werd beim Pforzinger no zwa Dosen Pinkforbenen Spray besorgen und des Trumm kostenlos umlackiern

…Da Neiche Honda Vision 50 ccm ist anzuraten…oda sonst halt Irgend Ein Bekannter Marken Muschi -Föhn :grin:

Weyl sowas, kauns dann wenigstens noch Einigermaßen Guat Verkaufen wauns Eam übadrüssig werd :wink:

lg pg

eh Heidenau auffi und Guat ists :wink:…und Des mitm 2 Takta hob i glei goar ned erwähnt, weyl :eyes:…Hmmm-Ääääähhh :grin: weyl i glaab dos De Ofach ned Die sogenannte Zielgruppe für sowas scheens wia aun 2 Takt Rolla saind …

Gut i bin dabei :smiling_face:- bin für sowas :wink:

Ollas muaß sey Ordnung hobn -Nit :grin: :grin: