weibliche reisebleitung aus oberkaernten

Motorradfahrende girls aus kaernten /osttirol fuer motorradausfahrten .plane mit dem bike nach sardinien zu fahren .freu mich ueber eure zuschriften lg

besser du probierst es auf einer der singlebörsen. da sind die chancen sicher grösser :grin: :grin: :grin:

… lass dich nicht veräppeln vom BMW Fahrer :wink:

Schreib die Userin ELUTERIO an … sie ist im Sommer sehr aktiv und immer zu einer Ausfahrt unter Mäderln bereit :wink:
Aber bitte nicht zu schnell … Mädchen Modus.

HALLO Michl.
Sprichst Du sonst auch im Telegrammstil?
Oder bist Du schüchtern?
Da ich gerne kommuniziere.
Wäre das ein noGo für mich.
Und, sicher auch für andere.
Abgesehen davon.
So rare Infos.
Helfen sicher nicht.
Sich ein Bild.
Von Dir zu machen.
Sorry
Versya

… blede Auntwurten? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Geh! Do gibts kan bessan Plotz, ois bei uns do … :smiling_face: :grin: :grin:

owa für BLEEDE FROGEN :sunglasses:Genau a so :smiling_face: …Ned Ungerecht wärn Herr Sackal -Gell :grin:

… Laundsmau, da Dieta?

Passt ja och wie Arsch auf Eimer?

Du hast es verkackt! :grin: :grin:

Der is ned mei Laundsmo Du Pfeiffn :grin: …des is a Preiß und i a Batzi …host mi :dizzy_face: :rage: :wink:

… scho wos Du manst, Pili, oba:

Des is wia mit da Famülie, de ghert da obst wüst oda ned. :rage:

Es zwa kummts ausn sölbm Stoot. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

I kaun a ned sogn de Gsiberga ghern uns ned, obwois beim Rochus bestimmt bessa aufghobm waratn … :smiling_face: :wink:

des is Dei Sicht Der Dinge …owa no Lang ned meine :wink:…muß es auch nicht . Es hast imma Noch Freistaat Bayern …und wos da auf meim Bedrucktn Papierl , Namens Passaporte steht Juckt mi Genau :eyes: -Goar Nix :wink: …Weyl i mir meine Grenzen imma no Selba Ziehe , so laung und so oft i wü :rage:…des woar no Nia Anderst …Ganz Egal wos Geschrieben steht .da meine Gedanken für mich Gesehn -Generell Üba Geschriebenem stehn :wink: …ob des jetzn WER vastehn wü oda ned -Spielt eh koa Rolle für mi …des is nach wia vor Gaunz Alanich meine Freiheit des so zu sehn wia i wü -und ned Wias Andere gern hätten.

Lg Pg

Ist
dein
Bildschirm
sehr
klein
oder
ist
es
einfach
nur
dein
Wunsch
gewesen
im
Gedichtestil
zu
schreiben ???
:grin:
:grin:
:grin:
:grin:
:grin:

:smiling_face:

SAn mir wirklicher scho deppata wie die Biachlschreiberlinge ??? :wink:

:grin: :grin: :grin:

Lies mal den . als Punkt. Ich denke Sie wollte Ihre Aussage mit dem „sprechen wie im Telegrammstil“ damit unterstreichen.
Is nur eine Vermutung, Punkt

:wink:

… ois obnormal im Sinne vun „aundast ois de Mehrheit“ definierst: JO! :sob:

Waunst vasuchst objektiv zu bleim: NA! :wink:

Es is nua so, daß heite de Deppatn de Mehrheit stölln, und somit mit Hülfe da Medien irgendwaun automatisch de Gscheidn sei werdn … :rage:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOL GERRY

herst versya, so a kaumpfemanze wia di wird er sicha a ned woin :grin: :grin: :grin: :grin:. schaut owa a so aus, ois ob er ned wählarisch sei deafat, oiso eigetnlich e wurscht :grin: :grin: :grin:

is e des gleiche - nua de jeweils aundane seitn von da medeuin :grin: :grin: :grin: duck und weg

Jo …Nur wos für Di es Gleiche is -is für mi no laung ned es Sölbe …