We wish you

… unser Pilli hod jo heite sein 32. Geburtstog und eigentlich wollt i eam persönlich gratuliern…hod ma a scheiss Vakühlung an Strich gmocht.

Herr Pilgram … ich wünsche dir alles Gute zum Geburtstag :blush: woast eh, da Hansi Söllner hods eh perfekt gsungan.

LG und auf ein Neues😉

Jo :smiling_face: …Daunk da scheen Herr Onki für die Beileids wünsch :grin:…wärs Heute amol a Bissal ruhiger angehn :wink: :grin:
https://youtu.be/Eo8xNG8-6RA

und Dir wünsch i no a Gute Bessarung !

lg.

sTrankl kriagscht inda Kauboigassn spendiert :sunglasses:

Ois gnuag zum tschigg pofln bischt eh, ois 84ga BJ :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

jo Danke fürs Trankal offert , in da Kaugummi Gassn :grin:

und weitereGeschenke ??? :eyes: …eventually :grin:

, obwoi des noch ned zu 100% fest steht , und sölba schenken derf ichs mir auch noch …oba wos wü i mehr -bzw. Bessa ois aun Stoa aum Schädl oda zwei :grin:

Sali

das sowas geben derf!!!
olles gute und vüll schneidige Kilometer, jedenfalls net mit so am Jaguar, sondern eher mit sowas: :wink:

aan Ford, made by am bladn Brit, tatast ned kriagn :disappointed:

daun, scho eha sowos wie da Martin vuagschlogn hod :grin:

Danke :smiling_face:…nur fürs Ronaxal muaß i no a paar mehr Sockn strickn , auch weil die Omma nimma lebt und daher auch es einstige spar schweindi unbekannt verzogen ist :grin:

is ma wurscht ob Ford oda nicht irgendwia gfoit der mir :grin: …zsamm Bastln duans den in Inglese und da Murl kimmt von den Amerikanskis …und beim Vorgänger vom Hr Nachbarn kenn i mi wenigstens a Bissal aus

https://youtu.be/iEFJNtg_kOo

…Letztendlich ich sowas für mich a erinnerung an oide Zeiten , die demnächst vielleicht sogar wieder belebt werden …aba i werds scho sehn , oder auch nicht :wink:

so gsegn hätt i eh liaba aun AM (Aschdon Maddin) :grin:
aba da saind de Preise inzwischen sowas von davon Gallopiert dasd nur noch a Staub Woikn aum Horizonte siagst :grin:

is da Pilli? Oder goa scho doppelt so oit.
wuascht, ois guade zum geburtstog unbekannterweise. :wink:

auf olle Fälle, den XJ 4.2 vamissi/vafluchi bis heite. zum foan a traum, zum repariern an Albtraum :sunglasses:

Fia gearheads a subbateil, mit meina zwa linkn Daumn nou tschänz dass i mia des nomoi ontua, dats höchstns meina Feinde gönnah, chrchr :smiley:

Astons (und some Lambos) sind der Hauptgrund für feuchte Träume … :sunglasses:

i hob damois Jahre laung an xj6 - mit 6 Zylinder gefahren (meist an vor führer ) , war sozusagen die Alltags Ruabn :grin:
mit dem war ich aba scho sehr zufrieden da letzte woar dann a 4.0 Ltr.Daimler in BRG

aba es stimmt scho die V12 fa Murln saind wirkli oarg , wenn wos is …woar scho beim oidn E-Type so und glei danach kimmt da oide V8 Murl vom Rang Rova :sunglasses:…aba woar ma in gewissa weise a blunzn do es ned zu meinen Hauptaufgaben gehört hatte zu schraubn -sondern schrauben zu lassen . Wie auch immer Einen XJ 6 Zylinder hob ich auch noch im Visier , mal schaun wos es Letztendlich wird .

Danke auch unbekannter weise :grin:

und wias oft so is ungefäähr plus in da Mittn liegt daun die Wahrheit :wink: :grin:

nochm Zylonischen Rechnsystem nach Adam Klein kimmt bei mir do 51 raus :wink:

so hört man Träume gehen manchmal auch in Erfüllung . Zur rechten Zeit am richtigen Ort zu sein ist da oftmals sehr Hilfreich …gefahren bin ich schon Viele Oldys insbesondere AM auch einige wenige der sogenannten Vor Kriegla …(zb. AM international 1.5 oder aun 32 ga Le Mans-siehe Buidl )
Das waren zwar nicht meine aber welche von den Kunden und meine Hackn war es diese auf Bestellung zu besorgen und dann zu Typisieren mit all den Lustigen Probefahrten , da wo ich die eine oder andere sowieso nie vergessen werde …

Hockn tät manch Mau a Göd peckn und gratis Ibaschtundn schiabn :grin::+1::+1:

Mir natürlich a alles Gute :wink:

lg

i denk das mi einige von de Oidn Besitza von aum Vor Kriegla auch Heute noch Skrupellos auf aun Grilla haun tätn wenns gegneisst hätten dos i des ned wirkli gschnoit ghobt hob mitm Zwischn Gas gebn :grin: :sunglasses:…erst a Bissal später woar des daun wirkli verinnerlicht . Bis dahin hods Zähne Putzn ohne ende ghoaßn :grin:

Na jo klane Sünden halt :wink:

gstoin vom Wicky um wos es da geht , weils die bessa als ich erklären können .

Der Ablauf des Herunterschaltens erfolgt so…

1-Kupplungspedal durchtreten

2-Schalthebel in die Leerlaufposition bringen

3-Kupplungspedal wieder loslassen

4-Kurz Gas geben

5-Kupplungspedal wieder niedertreten und den niedrigeren Gang einlegen

Der Ablauf des Heraufschaltens erfolgt ähnlich :dizzy_face:

1-Kupplungspedal durchtreten

2-Schalthebel in die Leerlaufposition bringen

3-Kupplungspedal wieder loslassen, um die Drehzahl der Getriebewelle auf die passende und nun niedrigere Drehzahl des nun höheren Ganges zu bringen

4- Kupplungspedal wieder niedertreten und den höheren Gang einlegen

Nachtrag : was aber möglich ist wenn man es beherrscht kann hier in etwa wahr genommen werden . Ist halt ein etwas anderes Autofahren als Heutzutage :grin:

https://youtu.be/xSN9mRavSZ8?t=1414

bis ca.34.10

lg

Gracias…oda so :grin:

im vorZwischenkupplungszeidoida hod schtraumme Wadln gebn, wie bei de BarrassSteya, 5555

Auf da Insl wiad so an 4.2XJ6 Dschäg oda 4.0 Daimla sicha ginstiga zum kafn/undahoidn (aussa de Inschöraenz) sei wia in da ÖsiNeidgesellschaftspolitik :wink:

Wie iss’ auf da Insl jetzn mit da Aufnthoit und Oarbeitsbewilligung nochm kick-off-the-EUDSSR?

i denk das mi einige von de Oidn Besitza von aum Vor Kriegla auch Heute noch Skrupellos auf aun Grilla haun tätn wenns gegneisst hätten dos i des ned wirkli gschnoit ghobt hob mitm Zwischn Gas gebn :grin: :sunglasses:…erst a Bissal später woar des daun wirkli verinnerlicht . Bis dahin hods Zähne Putzn ohne ende ghoaßn :grin:

Na jo klane Sünden halt :wink:

gstoin vom Wicky um wos es da geht , weils die bessa als ich erklären können .

Der Ablauf des Herunterschaltens erfolgt so…

1-Kupplungspedal durchtreten

2-Schalthebel in die Leerlaufposition bringen

3-Kupplungspedal wieder loslassen

4-Kurz Gas geben

5-Kupplungspedal wieder niedertreten und den niedrigeren Gang einlegen

Der Ablauf des Heraufschaltens erfolgt ähnlich :dizzy_face:

1-Kupplungspedal durchtreten

2-Schalthebel in die Leerlaufposition bringen

3-Kupplungspedal wieder loslassen, um die Drehzahl der Getriebewelle auf die passende und nun niedrigere Drehzahl des nun höheren Ganges zu bringen

4- Kupplungspedal wieder niedertreten und den höheren Gang einlegen

Nachtrag : was aber möglich ist wenn man es beherrscht kann hier in etwa wahr genommen werden . Ist halt ein etwas anderes Autofahren als Heutzutage :grin:

https://youtu.be/xSN9mRavSZ8?t=1414

bis ca.34.10

lg

[/quote]