Wasser Temperatur FZ 8

des gibt mir zudenken,
wia i heite aus der tiefgarrage fahr,150 meter bis zur einzigen ampel in meim stadterl,
do steh i ca a minuten ,wenn überhaupt,weil mir hoben a inteligente ampel :grin:
fahr mit 50,ca 1 km,dreh a stadtrunderl,ca nochmals 1 km,
wia i don in der bastelbude bin,
wassertemperatur 78 grad ???
aktuelle aussentemperatur ca 20 grad
s mowed hat jetzt 150 km auf dem digi cockpit…
oiso mir kimmt des wasser woll etwas zuheiss,
für die belastung vor,
jetzt hat des wort
:grin: REISKOCHER :wink:
a neiche bedeutung für mich,
aso wasser und öl stand passen…

noch a fragerl,welche rückschlüsse kann ich da auf die öltemperatur ziehen ???
griasserl

griass di
Was hast den für a Außentemp???
Weil logisch wenns Wasser scho 30° im stand von der Sunn hot san 78 Grad ned so dramatisch. Wanns hingegen be eich nur 10 Grad hot is scho org dass so schnell warm wird.

GRuß
Alex

hob eh a edith gmocht,ca 20 grad,
in da tiefgarrage auf dürfts noch etwas kühler sein.
mir ist des schon beim ersten fahrterl aufgfollen,das des recht hoass werd,
der bua hot gmoant bei der r1 wors a nitviel ondast :eyes:
griasserl

jetztn host des täu a poar täg,is vllt.bessa du losst des den tandla auschaun!de anziche mutmossung warat das des thermostat mehr fia de ködare joahreszeit passat…oiso grod recht fia de berg! :eyes:

— is alles OK… über ca. 80°C macht erst mal der Thermostat auf zum Kühler…

es gibt 2 Temperaturen die von Bedeutung sind:

> ~80°C. bereit um max. Leistung abzufordern.
> 105° reduzieren der max. Leistung, weil Kühlung nicht mehr ausreicht.

Schlingel

Silli, host no es earste öl drin? „Schleiföl“, daun is des normal, kaun no hassa sei, woa bei meina FZ1 Fazer a a aso…
Gibt se nochn earstn Ölwechsl!!!

aussentemparatur ca 25 grad

scheint woll so zusein,temperatur aufn holzleitensattel,um de knopp 80grad,
übern piller a so um des,oiso werds woll passen,
i hoss solche anzeigen :grin:
sobald stehen bleibst schiesst de temparatur auffe ,so schnell fahr i nitmal.
vielleicht oba praktisch,legst da a poor würsteln auf´n murl,host glei a wormes günstiges essen :smiling_face:
do gibts moan i a a buach ,für de kocherei am mowed :wink:

griasserl

s erste service ,is am freitag,
muass mi eh zamreissen und mit de km haushalten…
griasserl

do is ollas im Lot bei meiner Fz1 is des genauso und de laft scho 45tausend km wia a Uhrwerk bedenke du host ka Suzal mehr ausn vurign Jahundert :grin:

Bei meiner 996 is des a so.
Im Stadtverkehr wird sehr warm, landstrasse geht so, richtig wohlfühlen tut sich die Bella erst im illegalen Bereich.
Herbstlt scho sehr Gerry. Dopplerhütte eineges an Laub scho am Asphalt.
Riederberg, wenig los Asphalt no sehr griffig.

Gruß Alex

bei meina Kraxn geht Die Anzeige seltn üba 60 -70 Grad Temp …is oba ned in Wirklichkeit so …eha a Fehler an da Anzeige (is aba noch Eine ohne Digital Zeichs ) woarscheinlich hobns Den Fühla von da 250 ga TZR da eingebaut …oda schlichtweg vergessen des auf 125 ccm umzustimmen :grin: …weyl Den Gleichen Kühler hats eh :grin:…Wurscht gibt schlimmeres …wenns Wirklich zviel is Dampfts es eh beim Kühlerdeckl ausse …reicht meistn dann noch um sofort stehn zu bleibn . Woar Heite a auf da Doppla …oba ned laung hob koa Rechte Freid ghobt Heute zum fahren ,was sois a poar Scheene Tage wern scho noch kommen wenn ned Dieses daun halt Nextes Joahr :grin:

Lg Pg

des is momentan noch nicht drinnen,des gas geben,scheen gmiatlich is ongsogt,
oba mocht nix ,de ersten poor hoben ma schon in deflotten kehren überholt,
na ,was soll i schreiben…
:grin:
lustig is de kloane kompfgelsen,dabei…hmm…sein ma bei maximal 6trpm.
herbsteln,na jo,
is eigentlich de beste zeit in de berg
griasserl

mach ma schon,des mit der einfahrerei :grin:
s 1tkm service,geht sich aber auf freitag nit aus :cry:
griasserl

Oba Wurscht …
Dei meinung in Ehren …i find Nur des evtl Ironie Knepfal Ned :grin:

warum soi des Unötig seyn?..Bitte Wer ist perfekt ?..Eh Kloar- Heitige Produkte im Technik Bereich haben sowiso a Gute Fertigungs Qualität -Aber auch da kann IRGENDWAS vergessen werden , zb Ordnugsgemäß zu montiern . Viel wichtiga ist da Die Frage , pfeiff i auf a Evtl Garantie weyl i eh soooooo Üwazeugt vom Jeweiligen Produkt bin , was durch Menschenhand und oder Menschengehirn zsamm gfügt wurde , oder Verzichte ich eben Nicht darauf . Klarer Fall und a Oida Huat : Koa Service is a koa Garantie :wink: …All daß sollt ma Eigentlich Selba wissn , ob ma des will. Die wern Eam aun Schädl scho ned glei owa reissn waunna 200-300 km üwaziagt …Obwoi :eyes:is beim Opi eh wurscht Der woas eh Olllas Bessa :smiling_face:, bei Seyne Hoib hinnichn Reibn …Auch Er war sich Nicht zu Blöde dafür , mir Ständig Einedruckn zum woin , dos es Dieses Und Jenes eh Nit braucht :grin: , um im Moppal Lebn Glücklich und zufriedn zu seyn …Das Endergebniss war ja dann ALLEN Die es üwahaupts Intaressiert hinlänglich bekannt …oda Bessa gsagt : Wiaso hoda sich Jetzt doch wos Neiches üwahaupts gekauft ?..obwoi es Oide doch noch soooooooooooo Guat woar? :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Nur zu Groß …a es ned Passende Pickal drobn :grin: :worried:

wos ma bei am 1000 senda mocht :eyes: …Na jo Mindastens Es Olio wexln :eyes: …und a poar Schräubli Nochamal Nachziehn :wink:…wo Gehoblt wird falln späne -woast eh Du Hoiz Wurm :grin:

ah jo ibrigens scheene Grüße aun an lp :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

…Na sig i ned so …kommt drauf aun wosd hingehst :wink: …weda am Bogolen trau ich sowas zu und vom Cyclerep und da Bike City woas i dos es a ned so is -Dos Nix mochn :wink: …wias Alladings beym Opi drobn in Tiroi is entzieht sich meina kentniss …is ma owa a wurscht -weyls eh ned mei Moppal is …auch wauns bleed klingt -so ists oba-zumindasd für mi :wink:

Lg Pg

… genau machts es hoit genauso wia mit da Unterbux … und tauschts es dreimoi im Kreis ummadumm … geht ja a … anstatt woschn … :smiling_face: :grin: :wink:

des öl und den ölfilter sollt ma vielleicht wechseln,
flüssigkeiten kontrollnen,
und des nachmachen was ma beim übergabe service vergessen hat :wink:

woass gornit hob i heier nochmals motorradl fahr,
bzw fahren kann…na schau ma mol
griasserl

des sogst mir,der a 250km oltes mowed in da garasch hot ???
nana de moweds gehöhren gefahren…
oba i war heute gelei wieder probesitzen auf da kompfgelsen :smiling_face:
im trockentraining schauts aus wia wonn i nexte wochen wieder fahr :sunglasses:
griasserl

hat doch anders gebaut (empfindlich) als a Pedrosa oder a Lorenzo, schau dir auf deine Ripperl sonst tuns ewig weh!