Was uns alle verbindet

Eines verbindet uns und öffnet unseren Geist:

Wir sind alle Motorradfahrer und stellen eine Minderheit dar.

Gegen uns wird auch gehetzt :slight_smile: Und man wird im Verkehr gemobbt und diskriminiert aus oft nicht legitimen Gründen, man kann und sollte diese Erfahrung wahrnehmen.

aber nicht doch, schöni, wir werden alle gleich behandelt, nur manche etwas gleicher… (frei nach george orwell)

mußt halt in voller kutte u-bahn fahren, dann wirst geschätzt und geliebt, von den grünen, den pensionisten, den… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

nur so am rande: ich werd’ nirgends gemobbt oder diskriminiert, aber das könnte auch daran liegen, daß ich ein echtes männermoped habe… mit vielen kilogramm!!! :grin: :grin: :grin:

…soll das jetzt etwas Spirituelles werden oder is des a Witz-Fredl? :sunglasses: :grin:

ohhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Ich weiß zwar nicht, woRUM’s geht (lese das burli nicht), aber um a geistige Angelegenheit scheint sich’s tatsächlich zu drehen … die Hartgesottenen werden auch immer sehr leut_selig, wenn’s ausreichend (mit) dem Geist (zu)gesprochen haben - ev kommt der Ausspruch „du bist’ zua“ aus dieser Richtung … :wink:

Von Dritten war zu fahren, daß das burli häufiger dem Geistigen -angeblich- recht nahe stehen soll. Also nicht spirituell oder im Sinne von ‚spirit‘, sondern Spiritus oder auch edleren Derivaten, war zu erfahren … :wink:

…na dann …Prost :grin:

Ich bin ganz deiner Meinung

auch nur so am rande: das burli hat gar kein mopperl für die straße - und das deswegen, weil es der meinung ist, daß es nicht sein kann oder darf, daß moppetfahren auf der straße spaß macht - das einzig legitime, wo wahre freude aufkommt oder aufkommen darf, ein moppet zu benutzen, ist seiner meinung nach ein ringmoppet auf einer rennstrecke - die es mir gegenüber genau so postuliert hat … zum einkaufen hat es früher einen BMW C1-rolla benutzt, das war seiner meinung nach ok und ein intelligentes fahrzeug … :wink:
so besehen, darf niemand dem burli den vorwurf machen, es hätte seinen avatar falsch gewählt oder es versteckte sich sonstwie: denn ist es nicht das signifikanteste merkmal eines trolls, sinnlose diskussionen am laufen zu halten und ist es nicht sinnlos, sich mit ‚gleichgesinnten‘ zu ‚verbrüdern‘, deren gesinnung man gar nicht teilt und wäre es demnach nicht sinnlos, sich über einen ‚offenen geist‘ zu unterhalten mit jemandem, dessen selbstauferlegte beschränkung des Lebenselixiers Motorrad’ darin besteht, jährlich ein- bis zweimal ein paar stunden lang im kreis zu fahren … ;-?

natürlich nicht - denn burli kann ja (heimlich) feixen, da es die eine oder andere antwort erhält.
und auf das es (öffentlich) reagieren darf.

na eben … :wink:

i gib’s eh zua, i wuit a scho amoi mit meina kistn aufn ring, owa erschtns homma kan do in da gegend und zweitns hom’s ma erklärt, daß i mit mein zimma-küche-bod-mopped wia olle aundan reisebusse ned aufn ring derf… :cold_face: :cry: :hushed:

… dazöhln.
Wia I no a klana Sock wor, haumma auf an Schuiausflug mitn Reisebus a Runde uman Ring in Zöltweg draht.

Des geht!
I woar sölba dabei! :wink:

wer i moi an auntrog für a vuiksbefrogung stölln, daß ma do im ländle a an ring kriagn… :grin: :grin: :grin:

jo mei, mei unterstützung host !
abr tu’ vorher mit dem Caspar abklärn, obsd ned nur mit e-radln drauf fahren darfst, odr ?

… Ländle, wird si ned gaunz ausgeh. :eyes:

Oba vielleicht rundumadum … :smiling_face: :grin:

…imma sooooo goarschtig bist!?

Oisa wirklich, FOIS des mit dena Strofn stimman sollt und i denk des tuats… (das se UARNDLICH teira werden!!!)
Und ehhh schon bei „Klanigkeiten“ a da Deckl wocklt…
Werd i vielleicht a boid so a „Ringbuarli“ sein wia da Tschinätti!

Wirklich Spaß mocht es zumindest MIR ned, weul i jo a undisziplienertes Oarschloch bin, fiar den Geschwindigkeitsbeschränkungan nur unnediches Deko aum Foahrbauhnraund sein!
Somit bin i berechtigter Weise, a programmiertes „Opfa“ und dadurch besondas Ringaunföllig!

BäMWäää-Rolla… JO do hod a m.M. noch recht, weul, fiar z.B. do in da Stodt, oda fiar in de Hockn und Ham, warad SO wos des g’scheitaste!

Da des Tschinätti jo meines Wissens noch schon amoi a auf da Stroßn untawegs woar, kaunn ma earm daher a NED universales Unwissen und nicht vorhaundenes Zusaummengehörigkeitsgefühl untastölln… nur weul’s laung her is, hast ned, ma hod’s vagessn!

I hob a schon eeeeeeewig nimma Bu… owa erinna mi schon no, das des a leiwaund sein KAUNN!!!chch

I untastöll niemaund wos …

I urteil noch dem wos ana sogt oda ned sogt.
des burli sogt sehr vü, soweit I mi erinner’, beschreibt sogoa jedesmoi aus jedm dorf an hund in seinen sprechdurchfällen. aussage/stellungnahme, mit der mann was anfangen könnte = gleich null … wos olso soll mi daran beeindruckn ;-? I versuch’ lieber an gedanken mit händ’ und fiaß’ auszustatten, anstatt jedes mal das gesamte meinungsspektrum des standard-forums daherzulabern …

umso unedler find ichs deshalb WEIL des burli schon auf der stroßn gfoan is, alle anderen, die des mit freude tun, indirekt zu trottln zu erklärn … na guat, foa hoit aa nur mehr aum ring wennst wüllst … und ? wos solli dazua jetzt sogn ? … daßd den falschen rückschluß gezogen hast ;-?

sei doch a weng tollleranter dem schönen bären gegenüber :rage:

auf der straße kann MANN sich nun X nicht an gute zeiten rantasten

da braucht man big balls, um schnell zu sein :grin:

chris

Oisa ehrlich… mit dir mocht’s kan Spaß mehr!

OIWEU wird OIS zafleddart und UNHAMLICH SERIÖÖÖS ERNST gnumman…scheisdraufgrummel

I sog doch nur das i ma des Stroßnfoahrn woahrscheinlich NIMMA leistn könnan werd waunn de mit de Strofzettln soooo zuagreifn wia aungemöldet!!!

UND das da Schöni a amoi auf da Stroßn g’foahrn is… PUNKT… du kaunnst iwa nix Sinnbefreites mehr lochn, OLLES muaß Uuuuuuuuuuuuuuuuuur ERNST sein (dabei is der goar ned do!) und iwahaupt und Außadem…

Nimms doch endlich wieda a moi a bissl LEICHT hearst und sich ned OLLES so vabissn… awauhnsinnmitdu des is des TRATSCH-Forum wo anfoch zu 99% Schaß glabbert wird… oisa los mi doch a bissl Wortdünnschiss vazapfn… anfoch nur daherlalln, anfoch nur raunzn, das des Tickets z’teia werdn, das da Schön i ehh a liab ist du AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa!!!

Und iwahaupt… heast vasau ma ned mein letztn Oarweitstog!chch

Und wer de nod hod foahrt direkt auf da Nudl weidaaaa!!

Oda is laungsaum… so wia i! :wink: :smiling_face:

und mi üwahuit eh kana… dafiar brauch i mit meina kistn z’vü plotz!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

ich hatte 6 Jahre lang nur ein Motorrad und kein Auto, aber da hab ich halt in der Stadt gewohnt.
mit der GPZ 500S, mit der ZX6R, und zum schluss als Firmenfahrzeug die C1

i hab weite wege zur Arbeit
wo es keine öffentlichen Alternativen gibt wenn schnee liegt
i teil mir des auto mit der frau, die hat kan schein und wird a kan machen.
i hab a no 2 hund die manchmal zum tierarzt müssen
i hab a haus wo oft mal größere Mengen Material mim Hänger usw gführt werden müssen
und hoit eben mei Ringmotorradl.

und überlegt hab i eh scho ob i mir zusätzlich ein zweirad, a alte supersportler für die Straße kauf, aber des mach i irgendwannamal wenn i zvü geld hab.

so gern arbeit i ned, das i mir zusätzlich zum Auto a Motorrad fürn Straßenverkehr hinstell, also überlegt hab i eh scho, aber es is wieder a Fahrzeug was i warten und pflegen usw muass…

da olpo hat offensichtlich starke Schmerzen

bin nu nie gemoppt/diskriminiert worden? wie äußert si des bei dir?

najo, schmerzen hot er er glaub i kane… :grin: