was uns alle verbindet

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> was uns alle verbindet Seite: [1] 2 3   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
was uns alle verbindet - 29.1.2013 7:03:28   
Schoenibaer


Beiträge: 1752
Mitglied seit: 24.6.2010
Wohnort: Zylinder statt Kinder
Status: offline
Eines verbindet uns und öffnet unseren Geist:

Wir sind alle Motorradfahrer und stellen eine Minderheit dar.

Gegen uns wird auch gehetzt :) Und man wird im Verkehr gemobbt und diskriminiert aus oft nicht legitimen Gründen, man kann und sollte diese Erfahrung wahrnehmen.
Private Nachricht senden Post #: 1
gehetzt? gemobbt? - 29.1.2013 8:22:13   
Grazer


Beiträge: 1962
Mitglied seit: 30.7.2007
Wohnort: Bregenz
Status: offline
aber nicht doch, schöni, wir werden alle gleich behandelt, nur manche etwas gleicher... (frei nach george orwell)

mußt halt in voller kutte u-bahn fahren, dann wirst geschätzt und geliebt, von den grünen, den pensionisten, den...

nur so am rande: ich werd' nirgends gemobbt oder diskriminiert, aber das könnte auch daran liegen, daß ich ein echtes männermoped habe... mit vielen kilogramm!!!

_____________________________

nur wal i oid bin, bin i net gschaida wurn!!! söbst waunn ma noch 12 stund die ennie is hirn zaumgschüttlt hot, kummt a nix gscheits aussa!!!

(in Bezug auf Schoenibaer)
Private Nachricht senden Post #: 2
öffnet unseren Geist.... - 29.1.2013 8:52:38   
erwinhs


Beiträge: 1382
Mitglied seit: 6.7.2010
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Schoenibaer

Eines verbindet uns und öffnet unseren Geist:




....soll das jetzt etwas Spirituelles werden oder is des a Witz-Fredl?

ohhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmm

_____________________________

....treibt die Kühe nach Süden (John Wayne)


(in Bezug auf Schoenibaer)
Private Nachricht senden Post #: 3
Geisteskinderblitz.... - 29.1.2013 10:03:23   
Olponator


Beiträge: 6922
Mitglied seit: 27.2.2012
Status: offline
Ich weiß zwar nicht, woRUM's geht (lese das burli nicht), aber um a geistige Angelegenheit scheint sich's tatsächlich zu drehen ... die Hartgesottenen werden auch immer sehr leut_selig, wenn's ausreichend (mit) dem Geist (zu)gesprochen haben - ev kommt der Ausspruch "du bist' zua" aus dieser Richtung ... ;-)

Von Dritten war zu fahren, daß das burli häufiger dem Geistigen -angeblich- recht nahe stehen soll. Also nicht spirituell oder im Sinne von 'spirit', sondern Spiritus oder auch edleren Derivaten, war zu erfahren ... ;-)

_____________________________


Demo gegen TTIP :
Samstag, 17. September 2016
Wien-Linz-Salzburg

Bitte teilnehmen !
Info:

https://www.global2000.at/events/ttip-ceta-demo-wien

Homepage http://tinyurl.com/h5poe

(in Bezug auf erwinhs)
Private Nachricht senden Post #: 4
Aha,... - 29.1.2013 10:13:48   
erwinhs


Beiträge: 1382
Mitglied seit: 6.7.2010
Status: offline
....na dann ...........Prost

_____________________________

....treibt die Kühe nach Süden (John Wayne)


(in Bezug auf Olponator)
Private Nachricht senden Post #: 5
stimmt - 29.1.2013 17:29:56   
ViennaAgent


Beiträge: 920
Mitglied seit: 13.1.2008
Wohnort: Donau City
Status: offline
Ich bin ganz deiner Meinung

_____________________________

Roman

(in Bezug auf Schoenibaer)
Private Nachricht senden Post #: 6
Randerscheinung - 29.1.2013 18:26:47   
Olponator


Beiträge: 6922
Mitglied seit: 27.2.2012
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Grazer
nur so am rande: ich werd' nirgends gemobbt oder diskriminiert, aber das könnte auch daran liegen, daß ich ein echtes männermoped habe... mit vielen kilogramm!!!


auch nur so am rande: das burli hat gar kein mopperl für die straße - und das deswegen, weil es der meinung ist, daß es nicht sein kann oder darf, daß moppetfahren auf der straße spaß macht - das einzig legitime, wo wahre freude aufkommt oder aufkommen darf, ein moppet zu benutzen, ist seiner meinung nach ein ringmoppet auf einer rennstrecke - die es mir gegenüber genau so postuliert hat ... zum einkaufen hat es früher einen BMW C1-rolla benutzt, das war seiner meinung nach ok und ein intelligentes fahrzeug ... ;)
so besehen, darf niemand dem burli den vorwurf machen, es hätte seinen avatar falsch gewählt oder es versteckte sich sonstwie: denn ist es nicht das signifikanteste merkmal eines trolls, sinnlose diskussionen am laufen zu halten und ist es nicht sinnlos, sich mit 'gleichgesinnten' zu 'verbrüdern', deren gesinnung man gar nicht teilt und wäre es demnach nicht sinnlos, sich über einen 'offenen geist' zu unterhalten mit jemandem, dessen selbstauferlegte beschränkung des Lebenselixiers Motorrad' darin besteht, jährlich ein- bis zweimal ein paar stunden lang im kreis zu fahren ... ;-?

natürlich nicht - denn burli kann ja (heimlich) feixen, da es die eine oder andere antwort erhält.
und auf das es (öffentlich) reagieren darf.

na eben ... ;-)


_____________________________


Demo gegen TTIP :
Samstag, 17. September 2016
Wien-Linz-Salzburg

Bitte teilnehmen !
Info:

https://www.global2000.at/events/ttip-ceta-demo-wien

Homepage http://tinyurl.com/h5poe

(in Bezug auf Grazer)
Private Nachricht senden Post #: 7
im kreis fahren... - 30.1.2013 7:46:16   
Grazer


Beiträge: 1962
Mitglied seit: 30.7.2007
Wohnort: Bregenz
Status: offline
i gib's eh zua, i wuit a scho amoi mit meina kistn aufn ring, owa erschtns homma kan do in da gegend und zweitns hom's ma erklärt, daß i mit mein zimma-küche-bod-mopped wia olle aundan reisebusse ned aufn ring derf...

_____________________________

nur wal i oid bin, bin i net gschaida wurn!!! söbst waunn ma noch 12 stund die ennie is hirn zaumgschüttlt hot, kummt a nix gscheits aussa!!!

(in Bezug auf Olponator)
Private Nachricht senden Post #: 8
Loß da nix ... - 30.1.2013 7:50:07   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Grazer

i gib's eh zua, i wuit a scho amoi mit meina kistn aufn ring, owa erschtns homma kan do in da gegend und zweitns hom's ma erklärt, daß i mit mein zimma-küche-bod-mopped wia olle aundan reisebusse ned aufn ring derf...


... dazöhln.
Wia I no a klana Sock wor, haumma auf an Schuiausflug mitn Reisebus a Runde uman Ring in Zöltweg draht.

Des geht!
I woar sölba dabei!

_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf Grazer)
Private Nachricht senden Post #: 9
na daunn! - 30.1.2013 9:14:01   
Grazer


Beiträge: 1962
Mitglied seit: 30.7.2007
Wohnort: Bregenz
Status: offline
wer i moi an auntrog für a vuiksbefrogung stölln, daß ma do im ländle a an ring kriagn...

_____________________________

nur wal i oid bin, bin i net gschaida wurn!!! söbst waunn ma noch 12 stund die ennie is hirn zaumgschüttlt hot, kummt a nix gscheits aussa!!!

(in Bezug auf UrAlterSack)
Private Nachricht senden Post #: 10
na daunn! - 30.1.2013 9:18:06   
Olponator


Beiträge: 6922
Mitglied seit: 27.2.2012
Status: offline
jo mei, mei unterstützung host !
abr tu' vorher mit dem Caspar abklärn, obsd ned nur mit e-radln drauf fahren darfst, odr ?

_____________________________


Demo gegen TTIP :
Samstag, 17. September 2016
Wien-Linz-Salzburg

Bitte teilnehmen !
Info:

https://www.global2000.at/events/ttip-ceta-demo-wien

Homepage http://tinyurl.com/h5poe

(in Bezug auf Grazer)
Private Nachricht senden Post #: 11
Im ... - 30.1.2013 10:45:50   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Grazer
... daß ma do im ländle a an ring kriagn...



... Ländle, wird si ned gaunz ausgeh.

Oba vielleicht rundumadum ...

_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf Grazer)
Private Nachricht senden Post #: 12
Wieso du... - 30.1.2013 13:08:57   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
...imma sooooo goarschtig bist!?

Oisa wirklich, FOIS des mit dena Strofn stimman sollt und i denk des tuats... (das se UARNDLICH teira werden!!!)
Und ehhh schon bei "Klanigkeiten" a da Deckl wocklt...
Werd i vielleicht a boid so a "Ringbuarli" sein wia da Tschinätti!

Wirklich Spaß mocht es zumindest MIR ned, weul i jo a undisziplienertes Oarschloch bin, fiar den Geschwindigkeitsbeschränkungan nur unnediches Deko aum Foahrbauhnraund sein!
Somit bin i berechtigter Weise, a programmiertes "Opfa" und dadurch besondas Ringaunföllig!

BäMWäää-Rolla... JO do hod a m.M. noch recht, weul, fiar z.B. do in da Stodt, oda fiar in de Hockn und Ham, warad SO wos des g'scheitaste!

Da des Tschinätti jo meines Wissens noch schon amoi a auf da Stroßn untawegs woar, kaunn ma earm daher a NED universales Unwissen und nicht vorhaundenes Zusaummengehörigkeitsgefühl untastölln... nur weul's laung her is, hast ned, ma hod's vagessn!

I hob a schon eeeeeeewig nimma Bu... owa erinna mi schon no, das des a leiwaund sein KAUNN!!!*chch*

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Olponator)
Private Nachricht senden Post #: 13
Wieso du... - 30.1.2013 13:31:03   
Olponator


Beiträge: 6922
Mitglied seit: 27.2.2012
Status: offline
I untastöll niemaund wos ...

I urteil noch dem wos ana sogt oda ned sogt.
des burli sogt sehr vü, soweit I mi erinner', beschreibt sogoa jedesmoi aus jedm dorf an hund in seinen sprechdurchfällen. aussage/stellungnahme, mit der mann was anfangen könnte = gleich null ... wos olso soll mi daran beeindruckn ;-? I versuch' lieber an gedanken mit händ' und fiaß' auszustatten, anstatt jedes mal das gesamte meinungsspektrum des standard-forums daherzulabern ...

umso unedler find ichs deshalb WEIL des burli schon auf der stroßn gfoan is, alle anderen, die des mit freude tun, indirekt zu trottln zu erklärn ... na guat, foa hoit aa nur mehr aum ring wennst wüllst ... und ? wos solli dazua jetzt sogn ? ... daßd den falschen rückschluß gezogen hast ;-?

_____________________________


Demo gegen TTIP :
Samstag, 17. September 2016
Wien-Linz-Salzburg

Bitte teilnehmen !
Info:

https://www.global2000.at/events/ttip-ceta-demo-wien

Homepage http://tinyurl.com/h5poe

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 14
straßenfahren - 30.1.2013 13:55:19   
sciron


Beiträge: 2787
Mitglied seit: 31.12.2004
Wohnort: Linz
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Olponator

das burli hat gar kein mopperl für die straße



sei doch a weng tollleranter dem schönen bären gegenüber

auf der straße kann MANN sich nun X nicht an gute zeiten rantasten

da braucht man big balls, um schnell zu sein


chris

(in Bezug auf Olponator)
Private Nachricht senden Post #: 15
Oida Foda... - 30.1.2013 14:15:14   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
quote:

umso unedler find ichs deshalb WEIL des burli schon auf der stroßn gfoan is, alle anderen, die des mit freude tun, indirekt zu trottln zu erklärn ... na guat, foa hoit aa nur mehr aum ring wennst wüllst ... und ? wos solli dazua jetzt sogn ? ... daßd den falschen rückschluß gezogen hast ;-?



Oisa ehrlich... mit dir mocht's kan Spaß mehr!

OIWEU wird OIS zafleddart und UNHAMLICH SERIÖÖÖS ERNST gnumman...*scheisdraufgrummel*

I sog doch nur das i ma des Stroßnfoahrn woahrscheinlich NIMMA leistn könnan werd waunn de mit de Strofzettln soooo zuagreifn wia aungemöldet!!!!

UND das da Schöni a amoi auf da Stroßn g'foahrn is... PUNKT... du kaunnst iwa nix Sinnbefreites mehr lochn, OLLES muaß Uuuuuuuuuuuuuuuuuur ERNST sein (dabei is der goar ned do!) und iwahaupt und Außadem....

Nimms doch endlich wieda a moi a bissl LEICHT hearst und sich ned OLLES so vabissn... *awauhnsinnmitdu* des is des TRATSCH-Forum wo anfoch zu 99% Schaß glabbert wird... oisa los mi doch a bissl Wortdünnschiss vazapfn... anfoch nur daherlalln, anfoch nur raunzn, das des Tickets z'teia werdn, das da Schön i ehh a liab ist du AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa!!!

Und iwahaupt... heast vasau ma ned mein letztn Oarweitstog!*chch*

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Olponator)
Private Nachricht senden Post #: 16
jawoiii... - 30.1.2013 14:16:22   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
quote:

da braucht man big balls, um schnell zu sein


Und wer de nod hod foahrt direkt auf da Nudl weidaaaa!!

Oda is laungsaum... so wia i!

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf sciron)
Private Nachricht senden Post #: 17
jawoiii... - 30.1.2013 14:59:11   
Grazer


Beiträge: 1962
Mitglied seit: 30.7.2007
Wohnort: Bregenz
Status: offline
und mi üwahuit eh kana... dafiar brauch i mit meina kistn z'vü plotz!!!

_____________________________

nur wal i oid bin, bin i net gschaida wurn!!! söbst waunn ma noch 12 stund die ennie is hirn zaumgschüttlt hot, kummt a nix gscheits aussa!!!

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 18
herscht - 30.1.2013 15:36:36   
Schoenibaer


Beiträge: 1752
Mitglied seit: 24.6.2010
Wohnort: Zylinder statt Kinder
Status: offline
ich hatte 6 Jahre lang nur ein Motorrad und kein Auto, aber da hab ich halt in der Stadt gewohnt.
mit der GPZ 500S, mit der ZX6R, und zum schluss als Firmenfahrzeug die C1

i hab weite wege zur Arbeit
wo es keine öffentlichen Alternativen gibt wenn schnee liegt
i teil mir des auto mit der frau, die hat kan schein und wird a kan machen.
i hab a no 2 hund die manchmal zum tierarzt müssen
i hab a haus wo oft mal größere Mengen Material mim Hänger usw gführt werden müssen
und hoit eben mei Ringmotorradl.

und überlegt hab i eh scho ob i mir zusätzlich ein zweirad, a alte supersportler für die Straße kauf, aber des mach i irgendwannamal wenn i zvü geld hab.

so gern arbeit i ned, das i mir zusätzlich zum Auto a Motorrad fürn Straßenverkehr hinstell, also überlegt hab i eh scho, aber es is wieder a Fahrzeug was i warten und pflegen usw muass...

da olpo hat offensichtlich starke Schmerzen

< Beitrag bearbeitet von Schoenibaer -- 30.1.2013 15:42:43 >

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 19
. - 30.1.2013 15:41:39   
Rennquaxi


Beiträge: 948
Mitglied seit: 28.8.2010
Status: offline
quote:

ORIGINAL: Schoenibaer
Und man wird im Verkehr gemobbt und diskriminiert aus oft nicht legitimen Gründen, man kann und sollte diese Erfahrung wahrnehmen.


bin nu nie gemoppt/diskriminiert worden? wie äußert si des bei dir?


quote:

ORIGINAL: Schoenibaer
da olpo hat offensichtlich starke schmerzen verbunden mit irgendwelchen Komplexen


najo, schmerzen hot er er glaub i kane...

_____________________________

:(|)

(in Bezug auf Schoenibaer)
Private Nachricht senden Post #: 20
weil - 30.1.2013 15:53:43   
Schoenibaer


Beiträge: 1752
Mitglied seit: 24.6.2010
Wohnort: Zylinder statt Kinder
Status: offline
bin nu nie gemoppt/diskriminiert worden? wie äußert si des bei dir? [/quote]

wasined, vielleicht fahrst ja ned so gstört :) Owa es fangt bei Geschwindigkeitsbeschränkungen an :)

Mir hat mal aner an der nächsten Ampel gedroht er führt mich zam,
wie ich zwischen zwei an der Ampel wartenden Autos im grünumschaltmoment durchpfiffen bin.
Irgendso a verhurter Bonze im Audi A8.

Obwohl i erm in seiner Freiheit ned eingschränkt hab, optisch nimmt er mich wahr, owa wenn ich nicht dagewesen wäre, wär er genauso langsam weggfahrn.

Oida da Motorradfahrer hat immer was räudiges, da siehst richtig die Angst in den Augen der Eltern der Tochter die was daheim aus und gegenüber von dir grad einzieht :)

Daweu is es jo a rein finanzielle und bequeme Überlegung.

(in Bezug auf Rennquaxi)
Private Nachricht senden Post #: 21
. - 30.1.2013 15:54:44   
Schoenibaer


Beiträge: 1752
Mitglied seit: 24.6.2010
Wohnort: Zylinder statt Kinder
Status: offline
quote:

najo, schmerzen hot er er glaub i kane...


naja zwischen die Ohrn hoit

(in Bezug auf Rennquaxi)
Private Nachricht senden Post #: 22
. - 30.1.2013 16:06:24   
Rennquaxi


Beiträge: 948
Mitglied seit: 28.8.2010
Status: offline
quote:

ORIGINAL: Schoenibaer
Mir hat mal aner an der nächsten Ampel gedroht er führt mich zam,


derfst da net nahegehn losst. komplexler gibts überall. de einen leben des aus indems mopetfahrer an da kreutzung anstänkern und die, die dafür z' feig san machen si hoit im internet wichtig. gönn denen halt die freunde im leben - offensichtlich brauchens es dringend!


quote:

ORIGINAL: Schoenibaer
Daweu is es jo a rein finanzielle und bequeme Überlegung.


kann i net nachvolziehen, mei mopet is weder bequem nu finanziell!

_____________________________

:(|)

(in Bezug auf Schoenibaer)
Private Nachricht senden Post #: 23
jo geh - 30.1.2013 18:50:15   
Schoenibaer


Beiträge: 1752
Mitglied seit: 24.6.2010
Wohnort: Zylinder statt Kinder
Status: offline
a auto in wien:

du findst kan Partkplatz, du brauchst 3x so lang, es kost mehr versicherung, es braucht mehr sprit

= motorrad bessa

A auto am Land:

du hast an Parkplatz überall, du brauchst quasi genausolang, es kost mehr versicherung, es braucht fast gleichvü sprit, du kannst musik und radiohern dabei, und du kannst immer fahrn, und am land hast halt oft bereiche wo wochenlang schnee auf da Straßn liegt, und naaaa i kauf ma kane Spikes, weil mit denen wirds Oasch bei 150 auf der AB, du kannst 4 leid mitnehmen. oder 2 hund und dei frau und 2 toschn und woswasi...

(in Bezug auf Rennquaxi)
Private Nachricht senden Post #: 24
jo geh - 31.1.2013 1:45:51   
ramirez66


Beiträge: 1864
Mitglied seit: 22.1.2005
Wohnort: Wien
Status: offline
prinzipiell richtig OWA c1? warum? hot dei chef wos gegen di ghobt? des fallt scho unter schweres mobbing...

c1 in da stodt: fetzenschiach, ka leistung, windlastig wia a seilbauhngondel, am besten mit an shirt fahren wo "i habs gern von hinten" draufsteht

c1 am land: fetzenschiach, ka leistung, windlastig wia a seilbauhngondel, am besten mit an shirt fahren wo "i habs gern von hinten" draufsteht



_____________________________

built for comfort - not for speed

(in Bezug auf Schoenibaer)
Private Nachricht senden Post #: 25
öh - 31.1.2013 3:03:50   
Schoenibaer


Beiträge: 1752
Mitglied seit: 24.6.2010
Wohnort: Zylinder statt Kinder
Status: offline
darauf antwort i jetz ned ernsthaft, und spaß versteh i eigentlich a ned immer.

edit: die C1 is a fahrerisch a herrausforderung, die man als echter Mann annimmt! und jetz gehts alle in Oasch

< Beitrag bearbeitet von Schoenibaer -- 31.1.2013 3:05:39 >

(in Bezug auf ramirez66)
Private Nachricht senden Post #: 26
na geh... - 31.1.2013 8:39:26   
Grazer


Beiträge: 1962
Mitglied seit: 30.7.2007
Wohnort: Bregenz
Status: offline
blos di net so auf, schöni, waunnst a C1 fohrst, muaßt genauso de sprüch schluckn kennan wia ois waunnst a guidwing fohrst! oda manst, mi hot no nia ana deppat gfrogt, ob i net z'jung warat für so a trumm???

und wos manst, wia oft's mi scho gfrogt hom, ob de kistn wirklich untaköllat is und ob durtn a a whörlpuul einbaut is...

entweda host eia in da hosn und stehst drüwa oda du sitzt des nexte moi beim pissn...

_____________________________

nur wal i oid bin, bin i net gschaida wurn!!! söbst waunn ma noch 12 stund die ennie is hirn zaumgschüttlt hot, kummt a nix gscheits aussa!!!

(in Bezug auf Schoenibaer)
Private Nachricht senden Post #: 27
hmmm... - 31.1.2013 11:19:48   
Olponator


Beiträge: 6922
Mitglied seit: 27.2.2012
Status: offline

quote:

ORIGINAL: sciron

da braucht man big balls, um schnell zu sein

chris


... gilt des auch für bigballeierstöcke ... ;-?


_____________________________


Demo gegen TTIP :
Samstag, 17. September 2016
Wien-Linz-Salzburg

Bitte teilnehmen !
Info:

https://www.global2000.at/events/ttip-ceta-demo-wien

Homepage http://tinyurl.com/h5poe

(in Bezug auf sciron)
Private Nachricht senden Post #: 28
? - 31.1.2013 11:31:36   
Olponator


Beiträge: 6922
Mitglied seit: 27.2.2012
Status: offline

quote:

ORIGINAL: DB_Killer

quote:

umso unedler find ichs deshalb WEIL des burli schon auf der stroßn gfoan is, alle anderen, die des mit freude tun, indirekt zu trottln zu erklärn ... na guat, foa hoit aa nur mehr aum ring wennst wüllst ... und ? wos solli dazua jetzt sogn ? ... daßd den falschen rückschluß gezogen hast ;-?



Oisa ehrlich... mit dir mocht's kan Spaß mehr!

OIWEU wird OIS zafleddart und UNHAMLICH SERIÖÖÖS ERNST gnumman...*scheisdraufgrummel*

I sog doch nur das i ma des Stroßnfoahrn woahrscheinlich NIMMA leistn könnan werd waunn de mit de Strofzettln soooo zuagreifn wia aungemöldet!!!!

UND das da Schöni a amoi auf da Stroßn g'foahrn is... PUNKT... du kaunnst iwa nix Sinnbefreites mehr lochn, OLLES muaß Uuuuuuuuuuuuuuuuuur ERNST sein (dabei is der goar ned do!) und iwahaupt und Außadem....

Nimms doch endlich wieda a moi a bissl LEICHT hearst und sich ned OLLES so vabissn... *awauhnsinnmitdu* des is des TRATSCH-Forum wo anfoch zu 99% Schaß glabbert wird... oisa los mi doch a bissl Wortdünnschiss vazapfn... anfoch nur daherlalln, anfoch nur raunzn, das des Tickets z'teia werdn, das da Schön i ehh a liab ist du AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa!!!

Und iwahaupt... heast vasau ma ned mein letztn Oarweitstog!*chch*


I waass jetzt ned genau, wo I des mit 'ned ernst nehmen' einordnen muaß ... oiso zu wos muaß I jetzt 'jo, hosd recht...' sogn ?

wos aundares: gibts fia di aa irgendwas, was dir ana auf gor kan foi mochen derf ? vielleicht, wennst jemaundem helfen willst, weilst glaubst, der hat bedarf und dieses oaschloch mocht si daun öffentlich lustig darüber und liagt no dazua, daß die balken brechen, um dich als geldgieriges hurnviech dastehn zu lossn, eigentlich ganz ohne grund ? glaubst, hosd irgendwie a kurzes gedächtnis, oder kriagst solch tiefgreifende, grindige sochn goa ned mit oder scho ...
wuaschd: loß mi anfoch tuan wia I mecht und versuch mir ned vurzuschreibm wos I schreibm soi, tua I aa ned bei dir ... hosd mi ?


_____________________________


Demo gegen TTIP :
Samstag, 17. September 2016
Wien-Linz-Salzburg

Bitte teilnehmen !
Info:

https://www.global2000.at/events/ttip-ceta-demo-wien

Homepage http://tinyurl.com/h5poe

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 29
Hosi! - 31.1.2013 17:34:51   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
quote:

wuaschd: loß mi anfoch tuan wia I mecht und versuch mir ned vurzuschreibm wos I schreibm soi, tua I aa ned bei dir ... hosd mi ?


Heans tuans mi do ned aunsempan... i schreib goar NIX vuar, MIR bist hoid ob und aun anfoch a weng z'ernst... fiar de Johreszeit!
UND wia du a um Schreibefreiheit ersuchtst, bzw. berechtigt valaungst, so erlaub i mir iwa di zu empfinden wia i's eben tua!!!!!

Waunn i schreib das du mir zu ernst bist in letzta Zeit daunn is des jo genauso mei freies Empfindungsrecht, wia das du es eben bist ("ernst"), weul da a.) so is;
und du b.) imma noch auf des Burli aungfressn bist!
Oisa a Ölefaunt kunnt neidig wearn bei dein (nochtrogenden) Gedächtnis!

Und jo mei... MI kunnt so ana hoid aum Oa.. leckn, owa g'scheit, sprich mir warad a (waunn des olles soooo schlimm woar) iwahaupt ka Erwähnung mehr wert, a ka "um drei Eckn Geplänkel", daunn kunnt i di a vastehn, weul du daunn KONSEQUENT wärst!! (i les des Burschi ned owa schreib iwa siebn Eckn doch mein Senf dazua is NED konsequent!)

...und NA, i hob ned vagessn, daß'd du mitn Burschi an mitlpärchtign Disput g'hobt host und das a sich aunscheinend oarsch vahoitn hod, wos i owa wieda ned bestätign oda dementiern kaunn, weul i jo NED dabei woar!

Und JO i kenn soichane Situationen... wia i darauf reagier... siehe Oben! (weul daschiaßn is in Östarreich ned erlaubt! *chch*)

...hod er mi aaaaa???





_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Olponator)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2 3   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> was uns alle verbindet Seite: [1] 2 3   Nächste >   >>
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung