Wald4tel Runde mit BUB 500

Liebe Freunde

Wir wollen den Bub 500 im Wald4tel besuchen und natürlich mit ihm als Anführer eine fette Wald4tel Runde drehen und natürlich auch nebst leckeren Wald4tler Essen is ja logisch.

Der Termin steht noch nicht fest soll aber ein SAMSTAG sein und nur bei halbwegs gutem Wetter.

Wer will mitkommen und welcher Termin käme in Frage?

Macht Vorschläge und auf gehts … weu fürs deppat daherreden haumma eh den Uteruis und der kaunn des perfekt :wink:

MEIN VORSCHLAG wäre gleich der 14.06.2014 Abfahrt 0900 beim Harley Fischer in Wien.

Guten Morgen Gerry

Ich habe dir eine PM gesendet.

Ich freue mich schon.

Woidvirtl…hobn mir des ned erst vor kurzm g’hobt? Woar do ned wos mit da Aunfoahrt!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

I siags schau… des werdn heia eckade Rafn… :eyes:

… vazichtets drauf in Tuin hinzspeibm. :eyes:

Da Karel und seine Buttafliaggen reichen uns … :wink: :smiling_face: :grin: :grin:

…is jo ehhh im Mostvirtl… do dapisch ma’s schau vuarbei! :wink:

… es geht uman BUB500 … wos is mit du :grin: ???

Na i was oba den Besuch miass ma no mochn daunn loss i di in Rua … ausserdem denk aun den Schweinsbrodn mit de Erdapfeknedln :smiling_face:

… du vasteckst di jetzt erfolgreich seit 100 Johr vor uns … sich kan Grund in die worme Stodt zu fohrn wennst uns eh ned sehgn wüst :wink:

Da Bub is da Beweggrund und des Foahrn is a notwendiges Üwe weul uns kane auffetrogt in’s Virtl… jo daunn… :smiling_face:

…des is ana der sein Spiagl daham zuahängt, damit i sich sölwa ned in da Friah sehgn muaß… :eyes: :cold_face:

… da Sacklpicker hod ah kan Bock auf uns wos soll ma in Tuin ??? Do wird wie gewohnt rosch vabeigfohrn :wink:

…kaunn uns jo ned jeder sehn wolln… wos glaubst wos mir do z’tuan hättn?! :wink: :grin: :grin: :grin:

… BESUCH und MOPEDFOHRN und ESSN und a riesen GAUDE … ich denk da Dicke wird a mitkumma wenn a ned auf ana Hoozat taunzen muass. :wink: :grin:

… glaub i des a :eyes: weu so rar mochen is jo scho nimma von dera Wöd.

… de Schlitzingers im Wok on Fire gfrein sich schon wieder auf a bissl „Wiener Unterhoitung“ … „du bist starke Mann Börnysan“ :grin: :grin: :grin:

…is doch a Japanese oda???

Najoo hobn ehh a Sushi duartn… passt schau… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

I hoff de Dicke foaht schau bis duarthin, daunn is ma de Routn WUARSCHT!

… brauchst nur schaun ob a an Fotoapparat hod … wenn jo - Japaner … wenn na - Kinäs.


MEIN VORSCHLAG wäre gleich der 14.06.2001 Abfahrt 0900 beim Harley Fischer in Wien.

:grin: :grin: :grin:

… sorry … habs schon verbessert und gleich 100 mal geschrieben „do sollst keine Fehler machen“

Danke

Des warat da Obfohrtstermin fia de Schmettaling gwesn.
Daun waratn olle zgleich im Woid4tel aunkumman … :wink:

… echte Sacklmödung :grin: :grin: :grin: