Jojo - 8.9.2012 9:22:23
|
|
|
kps_Pilgram1
|
UrAlterSack Beiträge: 1820 Mitglied seit: 13.5.2010 Wohnort: Bez. Tulln Status: online quote: ORIGINAL: Pilgram1 quote: ORIGINAL: Mayerpeter6 quote: ORIGINAL: Pilgram1 quote: ORIGINAL: GregorGruenberger quote: ORIGINAL: alexander quote: ORIGINAL: xjrsommsi Fuck me....hoffentlich hat sich der Herr B´suff, der Kumpan vom L.D., bei dem Knaller ordentlich die Birne angeschlagen, damit der Rest vom Hirn vielleicht doch wieder gerade gerückt wurde? Daumen runter für die beiden Amateurfilmer.......... echt cool, unterlassene hilfeleistung..... aber eh wurscht wenn a bisserl luft ins vakuum kommt... Der Herr B`suff fährt eh relativ "stabil". Grüni , sauf Nitta soviel Tramina..und grob nit ollaweil de Oidn Fredln aus Lg Pg oba geh.... solaung er ned wieda aufaungt die fredln aus neinzehnhundadfeiazeich auszugrom, wirds wuascht sei greeeeeeez, ich Gesteeeeheee...Schurkeee!!!.....is da Grüni eppa eina Deina Mehrfach Nicks...Jojo hob i ma eh schon Gedenkt Lg Pg Spü ma wieda amoi "Wer mocht des längste Matroschka-Zitat" _____________________________ Hätten wir Eier, könnten wir uns Eier mit Speck machen. Wenn wir Speck hätten. quote:
ORIGINAL: Mayerpeter6 quote:
ORIGINAL: Pilgram1 quote:
ORIGINAL: Mayerpeter6 quote:
ORIGINAL: Pilgram1 quote:
ORIGINAL: GregorGruenberger quote:
ORIGINAL: alexander quote:
ORIGINAL: xjrsommsi Fuck me....hoffentlich hat sich der Herr B´suff, der Kumpan vom L.D., bei dem Knaller ordentlich die Birne angeschlagen, damit der Rest vom Hirn vielleicht doch wieder gerade gerückt wurde? Daumen runter für die beiden Amateurfilmer.......... echt cool, unterlassene hilfeleistung..... aber eh wurscht wenn a bisserl luft ins vakuum kommt... Der Herr B`suff fährt eh relativ "stabil".     Grüni , sauf Nitta soviel Tramina..und grob nit ollaweil de Oidn Fredln aus Lg Pg oba geh.... solaung er ned wieda aufaungt die fredln aus neinzehnhundadfeiazeich auszugrom, wirds wuascht sei greeeeeeez, ich Gesteeeeheee...Schurkeee!!! .....is da Grüni eppa eina Deina Mehrfach Nicks ...Jojo hob i ma eh schon Gedenkt  Lg Pg jo kloa. weil i jo nix besseres zu tuan hab btw.. i hab nur 2. und die sind bekannt greeeeeez, ich @Maya...des sogn Alle @Sackal Gusch..und ob ins Kerbal   Lg Pg