Tolleranzgrenze Moped

Weiß jemand was die Toleranzgrenze ist Beim Moped???

Danke im Vorraus

wennsd am Gendarm oda sowas zb , damit übat Haxn foahrst hostas Deitlich üwaschrittn

Toleranzgrenze beim Blitzen und Beim Radar

Die gibts ned weyl Die Reibn eh Nur 45 kmh Rennan derf

Lg Pg

strafbar machst die vermutlich immer wenn se über 45 geht. klana tipp am rande spar da des geld für sinnlose tuningteile und kauf da mit 18 a anständige maschin. is reines geld ausihaun.  :wink:

ja das stimmt :slight_smile:
das werd i a doan :slight_smile:

strafbar machst die vermutlich immer wenn se über 45 geht. klana tipp am rande spar da des geld für sinnlose tuningteile und kauf da mit 18 a anständige maschin. is reines geld ausihaun. :wink:
[/quote]

Hab mal ganz tief im Archiv gekramt und da PDF anhängen nicht geht ein Auszug davon. Mindestmesswert auf der Rolle wurde auf 66km/h festgesetzt der als Grundlage für eine Anzeige hinsichtlich Überschreiten der Bauartgeschwindigkeit und fahren ohne Lenkberechtigung gilt. Messwerttoleranzen im Bescheid des BEV sind in diesem Wert bereits enthalten und ungeachtet dessen wird das Fahrzeug auf mögliche technische Manipulationen überprüft.

Vielen Dank Semper
genau das wollt ich wissn :slight_smile:
Mfg Florian

Meine gänzlich ungetunte Puch MC 50 II geht 70 km/h.
Sollte ich vielleicht doch Blinker, 2. Rückspiegel und ein Bremslicht montieren?
Oder sicherheitshalber einen Fallschirm mitschleppen?
Muss ich sie jetzt drosseln?
1971 hat das genau niemanden interessiert, was mach ich jetzt bloß, wenn ich erwischt werde?
Muss ich dann meinen A-Führerschein abgeben?
Muss ich alle Tuningmaßnahmen rückgängin machen? Äh, Moment mal, da waren doch gar keine!
Na, bei den Rauchschwaden, die die MC einhüllen kann eh keiner was messen. :grin:

Schlucki,
du Lausa.
Du wirst ma do ned zum gesetzesbrechenden
Outlaw werdn? :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

 
das wär ein maximalwert gewesen :grin: :grin: :grin:

De Reibn geht minidestens 66, Oida he!

Oiso: Mindestwert! :wink:

HU

65km/h sind „gut“, 66km/h sind schlecht - fürs Börsel des Mopedtreibers :wink: Also darfs max. 65km/h schnell sein inkl. aller Toleranzen.

eh Genau deswegn sainds a Europaweit auf Max 45 kmh Beschränkt . Gell :grin:

oba watscheins bin des Nur i :smiling_face: :grin:

20 kmh mehr bei am Fahrzeug mitm Rotn Taferl, geht ned Guat, Egal welche Toleranzen, und Pommarantzn :grin:,und des is mei meinung

Lg Pg

jo okey vieln dank

Gilera Runner is 95 grennt mitm entdrosselten Sporttüterl und entdrosselter Variomatik. Mi haums ned anmol aufghoidn in der Zeit, wo i mit dem Teil unterwegs woa.
Und mei Maxi is ungetunt a an 60er glaafn…

I denk, bei 60 sogt kaa Kiwara wos, wei a Kiwara woa a amol jung und hod zu 99% a Möp ghobt und rum gschraubt. Wer´s ned taun hod, woa ka richtiger Bua…

… des kenntat a Problem wern … :eyes:

…de Mädal, de Polizistininnen wurn san, haum ned mit Puppal gspü´t.