Tank restaurieren

Hallo an Alle !!!

Erstmal die Vorstellung meinerseits …
Ich heiße Martin bin 25 Jahre alt , komme aus Graz und fahre seit ca. 2 Jahren eine Suzuki GSX 750 AE .

Nun zur Frage kennt jemand von euch eine Adresse wo ich meinen Tank herrichten lassen kann ?
Also entrosten und vl. auch beschichten ? Das ganze sollte sich im Raum Österreich abspielen und noch besser möglichst in der Steiermark :slight_smile:

LG und Gute fahrt weiterhin

Servas mb 1988…Danke für Deine Vorstellung :wink:…in da Stmk woas i Jetzn keinen …aber vielleicht weis morc.at und cyclerep.at was .

Viel Glück !

Lg Pg

Ich weiß das der Mayer Peter so was kann … Er schreibt hier unter dem Nick „Mayerpeter6“.
Schick ihn mal ne PM !!!

lg und viel Spass hier :wink:

mi würd grod moi vü mehr interessiern woher du des woi wast?
varrot ma deine spione

greeeeez, ich

edith: noch stmk foa i sicha ned, der scheis braucht 8 tog zum ablüften :worried:

Danke für die Infos geht ja flott dahin !

Aber wenn da Mayerpeter6 scho sein Senf dazu gibt -Mayerpeter6 kannst du das ? [quote]

[/quote]

lg

… Maya söba auf mein Balkon dazöd … gaunz stoiz und aum SA mit da Pensionistnrunde wor sie leif dabei die restaurierte Yamsn … oder nit ? :wink:

ou! stimmt! die woa mit :grin: … am sa abend no übergeben … der hot si gfreit wia a klans kind :smiling_face:

greeeeeez

lg

[/quote]

Ja Der kann Alles :smiling_face: :smiling_face:außa Achtal foahrn .De Pfeifffn :cold_face: :grin: :grin: :grin:


(Psst Martin :sunglasses: Humor muß sein -Gell) :grin:

Lg Pg

Guat dann werd i den mal höflichst bitten das er sich meinem Problem annimmt a wenn er sie net in die Steiermark traut :slight_smile:
Notfalls führ i ihm eben den Tank vor die Haustür :slight_smile:

Und Humor ist sowieso das wichtigste wenn da Hobel net rennt wie er soll ! :slight_smile:

… Raffn ah ???

lg

[/quote]

jo. sollte aber jede MR werjkstatt auch können.
allzu teuer is es a ned. unter 300€ier- offiziell (sollte reichen)

das einzige was ma dazu braucht is ZEIT. 8 tage ablüftzeit für die versiegelung. sonnst is des zeig ned spritfest.
für Deutschland muss man 2x versiegeln. den E10 vertragt „nur“ 1 schicht vo dem zeig ned - darum a 2te drauf. wennst ned allzu häufig drüben tankst is es egal ^^

greeeez

Ja Der kann Alles :smiling_face: :smiling_face:außa Achtal foahrn .De Pfeifffn :cold_face: :grin: :grin: :grin:


(Psst Martin :sunglasses: Humor muß sein -Gell) :grin:

Lg Pg

[/quote]

aufpassn pilli … :rage:

die rafn hom eam taugt … und die fost komplett weggschliffanan angstnippal a :grin: :grin: :grin: :grin:

nochdem mei verabredung abgsagt hat, bin i no a wengl aum hl hügerl blieben… hob a boa „grosse“ sekkiert, in wurzkinga gsehn und mit eam gfoan… sprich - a schena tog :smiling_face:

greeeeeez

@ Gerry1702 was is mit Raffn ah ?

@ Mayerpeter6 eben net i hab bis jetz im raum Graz no ka Werkstatt gefunden de des angehn … und in DE bin i sowieso net unterwegs de solln sie ihren E10 sonst wo einfüllen

LG

die aussage mit die reifen is mich angegangen :sunglasses:

echt ned? ka werkstatt macht des bei eich? na prack.
wenn der tank so mistig is, wia schautn da versager aus? wird wohl genauso grindig sein - innen :eyes:
aufpassn - E5 habn wir hier schon. den E10 hams jo a scho probiert :sob:

greeeeez

… „So do host dein Motorradl zruck, Raffn san no sicher guad für 1500 Kilometer“ … :grin: :grin:

Heast ORSCHERL … wor des mit uns eppa ka schener Tog ??? :rage: :sob:

… bhod so a Gwohnheit … wenn a Moped fertig sörwisiert is moch er a Proberunde … so 400-500 Kilometer :grin: Jo der peda is do sehr genau :wink: und die Raffn kaunnst nochdem kübelisiern weu normal fohrn hod der Depp nia glernt.

Na i find kane de sie de Arbeit antun … de Vergaser schaun super aus vo aussen :slight_smile:
wennst unten die Deckel ablasst kommt da a rostbraune suppn entgegn !
Aber dicht is er no :slight_smile: Hab die Vergaser gereinigt und derweil an Benzinfilter zwischen gestückelt aber des is a net vo dauer .

Deshalb brauch i ja wen der sie de arbeit antut und den Tank mal vo innen erneuert …

LG

@ Gerry tolle Aussichten nachdem i neue Huaf aufzogn hob … die Proberunde gönn i eam eh :slight_smile:

nana, der foat recht augschissn - do hoidns doch länger ois 1500km :grin: :grin: :grin:

DOCH woas. nur mit DEM radl woas hoid eher anstrengend/nervig fia mi :eyes:

greeeeeeez