Tank restaurieren

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorradtechnik >> Tank restaurieren Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Tank restaurieren - 1.7.2013 20:07:57   
mb1988

 

Beiträge: 6
Mitglied seit: 4.7.2012
Status: offline
Hallo an Alle !!!

Erstmal die Vorstellung meinerseits ....
Ich heiße Martin bin 25 Jahre alt , komme aus Graz und fahre seit ca. 2 Jahren eine Suzuki GSX 750 AE .

Nun zur Frage kennt jemand von euch eine Adresse wo ich meinen Tank herrichten lassen kann ?
Also entrosten und vl. auch beschichten ? Das ganze sollte sich im Raum Österreich abspielen und noch besser möglichst in der Steiermark :-)

LG und Gute fahrt weiterhin
Private Nachricht senden Post #: 1
Jo - 1.7.2013 20:21:28   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: mb1988

Hallo an Alle !!!

Erstmal die Vorstellung meinerseits ....
Ich heiße Martin bin 25 Jahre alt , komme aus Graz und fahre seit ca. 2 Jahren eine Suzuki GSX 750 AE .

Nun zur Frage kennt jemand von euch eine Adresse wo ich meinen Tank herrichten lassen kann ?
Also entrosten und vl. auch beschichten ? Das ganze sollte sich im Raum Österreich abspielen und noch besser möglichst in der Steiermark :-)

LG und Gute fahrt weiterhin


Servas mb 1988...Danke für Deine Vorstellung ....in da Stmk woas i Jetzn keinen ...aber vielleicht weis morc.at und cyclerep.at was .

Viel Glück !

Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf mb1988)
Post #: 2
Servus Martin - 1.7.2013 20:23:10   
Gerry1702


Beiträge: 36728
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
Ich weiß das der Mayer Peter so was kann ... Er schreibt hier unter dem Nick "Mayerpeter6".
Schick ihn mal ne PM !!!

lg und viel Spass hier

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf mb1988)
Private Nachricht senden Post #: 3
... - 1.7.2013 20:28:09   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline
quote:

ORIGINAL: Gerry1702

Ich weiß das der Mayer Peter so was kann ... Er schreibt hier unter dem Nick "Mayerpeter6".
Schick ihn mal ne PM !!!

lg und viel Spass hier



mi würd grod moi vü mehr interessiern woher du des woi wast?
varrot ma deine spione


greeeeez, ich





edith: noch stmk foa i sicha ned, der scheis braucht 8 tog zum ablüften



_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 4
Tank - 1.7.2013 20:34:21   
mb1988

 

Beiträge: 6
Mitglied seit: 4.7.2012
Status: offline
Danke für die Infos geht ja flott dahin !

Aber wenn da Mayerpeter6 scho sein Senf dazu gibt -Mayerpeter6 kannst du das ?
quote:



lg

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 5
Des hod ma da ... - 1.7.2013 20:36:00   
Gerry1702


Beiträge: 36728
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

mi würd grod moi vü mehr interessiern woher du des woi wast?
varrot ma deine spione



... Maya söba auf mein Balkon dazöd ... gaunz stoiz und aum SA mit da Pensionistnrunde wor sie leif dabei die restaurierte Yamsn ... oder nit ?

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 6
.... - 1.7.2013 20:44:23   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

quote:

mi würd grod moi vü mehr interessiern woher du des woi wast?
varrot ma deine spione



... Maya söba auf mein Balkon dazöd ... gaunz stoiz und aum SA mit da Pensionistnrunde wor sie leif dabei die restaurierte Yamsn ... oder nit ?



ou! stimmt! die woa mit ... am sa abend no übergeben ... der hot si gfreit wia a klans kind


greeeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 7
Wos da Maya Bua ? - 1.7.2013 20:44:31   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: mb1988

Danke für die Infos geht ja flott dahin !

Aber wenn da Mayerpeter6 scho sein Senf dazu gibt -Mayerpeter6 kannst du das ?
quote:



lg



Ja Der kann Alles außa Achtal foahrn .De Pfeifffn






























(Psst Martin Humor muß sein -Gell)



Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf mb1988)
Post #: 8
Wos da Maya Bua ? - 1.7.2013 20:47:58   
mb1988

 

Beiträge: 6
Mitglied seit: 4.7.2012
Status: offline
Guat dann werd i den mal höflichst bitten das er sich meinem Problem annimmt a wenn er sie net in die Steiermark traut :-)
Notfalls führ i ihm eben den Tank vor die Haustür :-)


Und Humor ist sowieso das wichtigste wenn da Hobel net rennt wie er soll ! :-)

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 9
Über die ohgfohranan .... - 1.7.2013 20:48:27   
Gerry1702


Beiträge: 36728
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... Raffn ah ???

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 10
.... - 1.7.2013 20:49:03   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: mb1988

Danke für die Infos geht ja flott dahin !

Aber wenn da Mayerpeter6 scho sein Senf dazu gibt -Mayerpeter6 kannst du das ?
quote:



lg


jo. sollte aber jede MR werjkstatt auch können.
allzu teuer is es a ned. unter 300€ier- offiziell (sollte reichen)

das einzige was ma dazu braucht is ZEIT. 8 tage ablüftzeit für die versiegelung. sonnst is des zeig ned spritfest.
für Deutschland muss man 2x versiegeln. den E10 vertragt "nur" 1 schicht vo dem zeig ned - darum a 2te drauf. wennst ned allzu häufig drüben tankst is es egal ^^



greeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf mb1988)
Private Nachricht senden Post #: 11
.... - 1.7.2013 20:51:48   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Pilgram1


quote:

ORIGINAL: mb1988

Danke für die Infos geht ja flott dahin !

Aber wenn da Mayerpeter6 scho sein Senf dazu gibt -Mayerpeter6 kannst du das ?
quote:



lg



Ja Der kann Alles außa Achtal foahrn .De Pfeifffn



(Psst Martin Humor muß sein -Gell)



Lg Pg





aufpassn pilli ...

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 12
... - 1.7.2013 20:54:04   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline
die rafn hom eam taugt ... und die fost komplett weggschliffanan angstnippal a

nochdem mei verabredung abgsagt hat, bin i no a wengl aum hl hügerl blieben.... hob a boa "grosse" sekkiert, in wurzkinga gsehn und mit eam gfoan... sprich - a schena tog



greeeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 13
.... - 1.7.2013 20:56:04   
mb1988

 

Beiträge: 6
Mitglied seit: 4.7.2012
Status: offline
@ Gerry1702 was is mit Raffn ah ?

@ Mayerpeter6 eben net i hab bis jetz im raum Graz no ka Werkstatt gefunden de des angehn ...... und in DE bin i sowieso net unterwegs de solln sie ihren E10 sonst wo einfüllen



LG

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 14
... - 1.7.2013 21:03:50   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: mb1988

@ Gerry1702 was is mit Raffn ah ?

@ Mayerpeter6 eben net i hab bis jetz im raum Graz no ka Werkstatt gefunden de des angehn ...... und in DE bin i sowieso net unterwegs de solln sie ihren E10 sonst wo einfüllen



LG



die aussage mit die reifen is mich angegangen

echt ned? ka werkstatt macht des bei eich? na prack.
wenn der tank so mistig is, wia schautn da versager aus? wird wohl genauso grindig sein - innen
aufpassn - E5 habn wir hier schon. den E10 hams jo a scho probiert

greeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf mb1988)
Private Nachricht senden Post #: 15
Des man i jo .... - 1.7.2013 21:07:19   
Gerry1702


Beiträge: 36728
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

die fost komplett weggschliffanan angstnippal a


... "So do host dein Motorradl zruck, Raffn san no sicher guad für 1500 Kilometer" ...

Heast ORSCHERL .... wor des mit uns eppa ka schener Tog ???

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 16
Da Peter ... - 1.7.2013 21:10:50   
Gerry1702


Beiträge: 36728
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

@ Gerry1702 was is mit Raffn ah ?



... bhod so a Gwohnheit .. wenn a Moped fertig sörwisiert is moch er a Proberunde ... so 400-500 Kilometer Jo der peda is do sehr genau und die Raffn kaunnst nochdem kübelisiern weu normal fohrn hod der Depp nia glernt.

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf mb1988)
Private Nachricht senden Post #: 17
... - 1.7.2013 21:11:18   
mb1988

 

Beiträge: 6
Mitglied seit: 4.7.2012
Status: offline
Na i find kane de sie de Arbeit antun ..... de Vergaser schaun super aus vo aussen :-)
wennst unten die Deckel ablasst kommt da a rostbraune suppn entgegn !
Aber dicht is er no :-) Hab die Vergaser gereinigt und derweil an Benzinfilter zwischen gestückelt aber des is a net vo dauer .

Deshalb brauch i ja wen der sie de arbeit antut und den Tank mal vo innen erneuert .....


LG

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 18
... - 1.7.2013 21:14:14   
mb1988

 

Beiträge: 6
Mitglied seit: 4.7.2012
Status: offline
@ Gerry tolle Aussichten nachdem i neue Huaf aufzogn hob ..... die Proberunde gönn i eam eh :-)

(in Bezug auf mb1988)
Private Nachricht senden Post #: 19
.... - 1.7.2013 21:15:12   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

quote:

die fost komplett weggschliffanan angstnippal a


... "So do host dein Motorradl zruck, Raffn san no sicher guad für 1500 Kilometer" ...

Heast ORSCHERL .... wor des mit uns eppa ka schener Tog ???



nana, der foat recht augschissn - do hoidns doch länger ois 1500km

DOCH woas. nur mit DEM radl woas hoid eher anstrengend/nervig fia mi



greeeeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 20
.... - 1.7.2013 21:20:42   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

quote:

@ Gerry1702 was is mit Raffn ah ?



... bhod so a Gwohnheit .. wenn a Moped fertig sörwisiert is moch er a Proberunde ... so 400-500 Kilometer Jo der peda is do sehr genau und die Raffn kaunnst nochdem kübelisiern weu normal fohrn hod der Depp nia glernt.



des stimmt SOOOO ned
de rafn san mittig immano neuwertig. IMMA


greeeeeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 21
.... - 1.7.2013 21:22:51   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: mb1988

Na i find kane de sie de Arbeit antun ..... de Vergaser schaun super aus vo aussen :-)
wennst unten die Deckel ablasst kommt da a rostbraune suppn entgegn !
Aber dicht is er no :-) Hab die Vergaser gereinigt und derweil an Benzinfilter zwischen gestückelt aber des is a net vo dauer .

Deshalb brauch i ja wen der sie de arbeit antut und den Tank mal vo innen erneuert .....


LG



daun gheat da versager a ausse, zerlegt, versenkt, evtl a repsatz rein, wenna scho zerlegt is no an jetkit, zammbaun, einbaun, alles abstimmen und einstelln ...




puuuuuh..... des wird a teira spass ...


greeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf mb1988)
Private Nachricht senden Post #: 22
JO EH ... - 1.7.2013 21:27:24   
Gerry1702


Beiträge: 36728
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
quote:

rafn san mittig immano neuwertig



... oba em nur MITTIG und auf MITTIG wird gschissn Peda

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Mayerpeter6)
Private Nachricht senden Post #: 23
.... - 1.7.2013 21:33:35   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

quote:

rafn san mittig immano neuwertig



... oba em nur MITTIG und auf MITTIG wird gschissn Peda



oba geeeeehh.... fias ind hockn foan aufn bandl brauchta ned mehr


greeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 24
Papalapapp.... - 1.7.2013 21:38:15   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
quote:

ORIGINAL: Mayerpeter6




aufpassn pilli ...


auf wos ?

...drausd di eh ned in mei Gegnd mit Deina hoib Hinnichn Prüllia


Gaunz Bleed bist jo a need


_____________________________












(in Bezug auf Mayerpeter6)
Post #: 25
.... - 1.7.2013 21:41:33   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Pilgram1

quote:

ORIGINAL: Mayerpeter6




aufpassn pilli ...


auf wos ?

...drausd di eh ned in mei Gegnd mit Deina hoib Hinnichn Prüllia


Gaunz Bleed bist jo a need




i geb dir 3 wochn zum trainieren. kumst umma und übst moi aufn hl hügal.
daun mochma a session oba bitte.... kauf da a gscheits gwandl. mit jean foast ma du ned.


greeeeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 26
Geh - 1.7.2013 21:54:30   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Mayerpeter6

oba bitte.... kauf da a gscheits gwandl. mit jean foast ma du ned.


greeeeeeez


wos? ...weyl Gwandl hob i scho seit Aunfang des Jahres ...seit 1984 ...es erste mol a Gscheids ...Heast und üwahauots brauchsd goar ned ablenkn ....Des Rennen finded ned bei Dir do statt...wenn daun auf Neutralem Bodn , wo ma Beide Deppat schaun , weil mas ned kennan ...ois Aundane is Witzlos ...Brauchst Di goar ned windn wia a Aal ...Ohgledad werst ...und Basta


Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf Mayerpeter6)
Post #: 27
Kaunst ja - 1.7.2013 22:00:41   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
glei mit Duan aum Sa do wüll i zum 2 T treffn foahrn ...wauns Wedda passt ...do kömma daun schaun wo da Bartl aun Most hoid

_____________________________












(in Bezug auf Mayerpeter6)
Post #: 28
... - 1.7.2013 22:09:16   
Mayerpeter6

 

Beiträge: 7075
Mitglied seit: 24.3.2006
Wohnort: hubraum statt wohnraum
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Pilgram1

glei mit Duan aum Sa do wüll i zum 2 T treffn foahrn ...wauns Wedda passt ...do kömma daun schaun wo da Bartl aun Most hoid



jetz aum samstag? kann i ned.


greeeeez

_____________________________

-------/\-------
------//\\------
-----//--\\-----
--_//-- --\\_--
--\ (_---_) /--

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 29
Eh kloar - 1.7.2013 22:19:26   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Mayerpeter6


quote:

ORIGINAL: Pilgram1

glei mit Duan aum Sa do wüll i zum 2 T treffn foahrn ...wauns Wedda passt ...do kömma daun schaun wo da Bartl aun Most hoid



jetz aum samstag? kann i ned.


greeeeez


Maya ...wos soi i jetzn drauf sogn ?...Na Bessa Nix

wurscht do hädsd amol wos gscheids gsegn ...Na ned mei Reibn ...sondern Anderes ..oba was sois


_____________________________












(in Bezug auf Mayerpeter6)
Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorradtechnik >> Tank restaurieren Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung