"Szenenwechsel"

Meine sehr verehrten Damen und Herren… leider müssen wir jetzt sperrn…

Tjo, da dicke Börny DB-Killa is derzeit in so an beschissenen Zuastaund, das a auf seine Kilo nimmer wirklich auffekummt, bzw. sich darauf NICHT mehr wohl fühlt… auch diverse andere private Umstände sind derzeit nicht so wie ich es mir wünsche, daher kommt die SSP auf den Markt, ich tuckere in Zukunft für’s Erste nur mehr mit meinen 56 PS Dampschiff umher. Sollte ich meine körperlichen Probleme doch einmal unter Kontrolle bekommen und wieder in mein Leder passen ohne Atemnot zu erleiden, DANN kommt vielleicht wieder was sportliches in’s Haus, bis dahin heißt’s Lebewohl Schräglagen, Speed und Gaudium…

I werd a „Bika“… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

fällt mir wieder ein zitat ein

„gute besserung“

wird schon wieder werden, lass dich nicht unterkriegen
:smiling_face:

…untagehn tuat a U-Boot, i ned… owa da Entschluß hod schau wehtaun… irgendwie ist es ein Eingeständnis aun den Zuastaund den ma ned hobn wühh!!!

Is schau Gacksi… owa de Kilo steht nur mehr umadum, fiarn Ring ka Kohle derzeit und geht sowieso ned waunn’sd die ned riarn kaunnst…
Oisa, sportln, obnehmen, schaun das wieder aufwärts geht, in ollen Belaungen… kommt Zeit kommt…wos was i, wos aundastschts hoid… :smiling_face:

i kann Dich da Gut verstehn , mit Deiner Entscheidung -auch wenns am Anfang wohl Alles andere als leicht sein wird :eyes: , damit klar zu kommen -Trotzdem , mocht ma a Türl zu- geht glei woanderst wieder eines auf .-wia im Scheenstn Narrenhaus :grin: so ähnlch ists ma auch gegangen , beim Damaligem Entschluss eben Nur noch Achtal zu fahren . wos zwar in Deim Fall do jetzn Nix zur Sache tut , mir aber trotzdem erwähnenswert war .

Viel Glück mit Dampfer auch Der hod a Seele , is zumindest mein gedanke .

lgga

leben ist kein ponyhof… :rage:

hab selber durch meinen 3. kreuzbandriss und cortison, gut 20kg zugenommen
da hilft nur überwindung und bewegung,
:rage:
vielleicht lachst jetzt, aber mir hat da ein schrittzähler sehr geholfen,
hat meinen ehrgeiz geweckt
:grin:

du hast doch schon bewiesen dass du weißt wie man sich in form bringt, musst ja nicht mehr aussehen und leistung bringen wie ein 20zig jähriger recht ja schon wennst dich wieder wohl fühlst. also ran an die geräte welche das auch immer sind

Kimmst zu uns noch WN ins Karatetraining. Anfängerkurs Ende Sept, dann passt auf dei Gixxn boid wieda auffe :grin:
:grin: :grin:

ob des so a gute idee ist, an „killer“ an kampfsport beizubringen…

ist ja so, als ob du zum kh grasser sagst, da hast geld - versteuere es ordnungsgemäss
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

eben drum, warat ka aufwand fürn trainer, ausser dass er erm manieren beibringan muas - ok des wird a challenge … :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

splltest aufbauend wirken
:smiling_face:

bin ich e im vergleich zu sonst … :cold_face:

stimmt a wieda…seufz :eyes:

GGGG, ausserdem hoit unser bernerl scho a issl wos aus. sein breiter rücken muss ja für was gut sein :wink:

liiiiieb sein!
:smiling_face:

bemüh mich e ganz krampfhaft, aber wider die natur is immer so a sache … :grin: :grin: :grin:

motivationstrainer wär bei dir a glatte themaverfehlung… :eyes:

mit sicherheit. dafür sag ich halt meistens was ich mir denk. du glaubst es nicht, aber es gibt leute, die verkraften das :grin: :grin: :grin:

Karate…jojo… is ehhh net.

Des einzige was ich wirklich respektier is Krav Maga!
Owa i denk, des wos i amoi kennan hob und noch kaunn, reicht zur Selbstverteitdigung, 7 Joahr Afrika woarn jo ned bei da Heilsarmee… :wink:

Und da Ignaz hod ehhh recht, i hob oisa junga viele Joahr Kroftsport g’mocht, weil ich es jo für die „Arbeit“ brauchte… najo oisa wie „es geht“ weiß ich ehhh aber heute, gute 20 Joahr älter, fast 40 Kg SCHWERER, operierte Wirbelsäule, jede Menge aundas Zeigs a schau recht hinig… do foit’s natürlich sehr schwer den inneren Schweinehund zu besiegen, owa i geh heute wieder, versuch mich von olle zwei Tog auf TÄGLICH zu steigern, derzeit 15 Min Elipsenwalker (zum Aufwärmen aerobes Training), werd schaun ob heut schon 20’ig gehn, hob owa vorgestern Bein/Bauch trainiert, des hast, de Biagaln san etwas sauer… :wink: :grin: :grin: :grin:

Jo i denk i schoff des wieder, wenn ich dabei bleib und ned übertreib, weil daun host so a saures AUWEHHHH!!! das’d leicht wieder drauf pfeifst!
Im Moment schaut es ned schlecht aus! I gfrei mi auf’s Trainieren, es mocht a wieder Spaß und i fühl mi guat noch de ca. anahoib Stundn Sport, wo nur zwischen den Übungen a Verschnauferl aungesogt is, oisa nix Pause oda owezahn!

Des wird schau, weil es MUASS!!! I kaunn mi neama g’scheit rian, des NERVT, des mog i ned, oisa änder ichs, owa de Kilo kommt für’s erste weg… totes Kapital, wos nur weniger wert wird… schau ma wos de Zukunft bringt!?

Du host karate ned vastaundn. do gehts ned um söbstverteidigung. des is nur a netter nebeneffekt. es geht um persönlichkeit und charakter :grin: :grin: :grin:

Umsetzung einer jeden Kampfsportart, setzt diese Eigenschaften voraus, oda ma laundet schnööö im Häfn… wie du siehst, habe ich diese Lektion gelernt OHNE Häfn, großer Sensei…oisa paaast eh ois! :wink: :smiling_face: