*gacker* - 9.9.2014 16:12:38
|
|
|
DB_Killer
|
Karate...jojo... is ehhh net. Des einzige was ich wirklich respektier is Krav Maga! Owa i denk, des wos i amoi kennan hob und noch kaunn, reicht zur Selbstverteitdigung, 7 Joahr Afrika woarn jo ned bei da Heilsarmee... Und da Ignaz hod ehhh recht, i hob oisa junga viele Joahr Kroftsport g'mocht, weil ich es jo für die "Arbeit" brauchte... najo oisa wie "es geht" weiß ich ehhh aber heute, gute 20 Joahr älter, fast 40 Kg SCHWERER, operierte Wirbelsäule, jede Menge aundas Zeigs a schau recht hinig... do foit's natürlich sehr schwer den inneren Schweinehund zu besiegen, owa i geh heute wieder, versuch mich von olle zwei Tog auf TÄGLICH zu steigern, derzeit 15 Min Elipsenwalker (zum Aufwärmen aerobes Training), werd schaun ob heut schon 20'ig gehn, hob owa vorgestern Bein/Bauch trainiert, des hast, de Biagaln san etwas sauer...    Jo i denk i schoff des wieder, wenn ich dabei bleib und ned übertreib, weil daun host so a saures AUWEHHHH!!! das'd leicht wieder drauf pfeifst! Im Moment schaut es ned schlecht aus! I gfrei mi auf's Trainieren, es mocht a wieder Spaß und i fühl mi guat noch de ca. anahoib Stundn Sport, wo nur zwischen den Übungen a Verschnauferl aungesogt is, oisa nix Pause oda owezahn! Des wird schau, weil es MUASS!!! I kaunn mi neama g'scheit rian, des NERVT, des mog i ned, oisa änder ichs, owa de Kilo kommt für's erste weg... totes Kapital, wos nur weniger wert wird... schau ma wos de Zukunft bringt!?