Sumo Neueinstieg

Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [Motorrad Sport] >> Supermoto >> Sumo Neueinstieg Seite: [1]
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Sumo Neueinstieg - 14.4.2013 21:38:30   
Jackson80

Status: offline
Habe die Ehre!!!

Bin seid kurzem Besitzer einer 610er Husky....
Jetzt würd i gern wissen obs Gleichgesinnte in meiner Nähe gibt. I wohn im Bezirk Gänserndorf in Lassee. Vielleicht hat jo dda eine oder andere Zeit auf a gelegentliche Spaßrunde.
Find zwischen Kind bespielen und Frau glücklich machendoch no die Zeit zum fahren.

Also....habschidehre daweil!!!!!!
Private Nachricht senden Post #: 1
Sumo Neueinstieg - 14.4.2013 23:32:06   
silli

na don auf in de kk und am ochs,
do findest genugg spielkameraden,entweder seins zulongsom oda zuschnell
oba is nit mei gegend
griasserl

Wer Trinken,Rauchen und Sex aufgibt,
der lebt auch nicht länger,es kommt ihm nur so vor.
sigmund freud

(in Bezug auf Jackson80)
Private Nachricht senden Post #: 2
Servas - 15.4.2013 23:55:54   
Jackson80

Grias di!!
Nau die KK hot si bei mir do scho länger erledigt. Zuvü Sheriffs und wauhnsinnige unterwegs. Ochs is a ned grod in der nähe...aber trotzdem danke fürs Tipps schreiben:-)

(in Bezug auf silli)
Private Nachricht senden Post #: 3
Meine Verehrung - 16.4.2013 16:21:58   
Jackson80

Dehre!
Momentan hot mi mei Tochter ausgenockt mit an seidigen Hodenhieb,und aus dem Grund fällt ma is einzylinder sitzen a bissi schwer und schmerzhaft:-).Bin aber scho gespannt wie viel Spaß mir des Dimg machen wird;-)

(in Bezug auf Jackson80)
Private Nachricht senden Post #: 4
Jo - 16.4.2013 19:26:10   
kps_Pilgram1

quote:

ORIGINAL: Jackson80

Grias di!!
Nau die KK hot si bei mir do scho länger erledigt. Zuvü Sheriffs und wauhnsinnige unterwegs. Ochs is a ned grod in der nähe...aber trotzdem danke fürs Tipps schreiben:-)

Griaß Di ....KK is a need so meins aus gleichen Gründen , außadem verfoahr i mi sowiso imma....i foahr eha do in da Weana Woid Gegnd Ummadumm ...und mog ebn a Spass Rundaln ...des Ewig Launge Touren Geschwuchtl Juckt mi Eh nimma ...Vielleicht sigt ma sich jo amal ...wennsd Deine Gackaln wida auskuriert host ...ah Jo ...Tip der Redaktion ....aun Deina stöll dad is in a Aundane Kampfsport Schui schicken ..oda evtl is Judo doch Bessa ois Kick Boxn-moanst nitta?

Lg Pg

(in Bezug auf Jackson80)
Post #: 5
Servas!! - 17.4.2013 5:04:31   
Jackson80

Hehe!!!

I hob no nie den richtigen Weg auf anhieb gfunden.Abgesehen davon san bei mir de Kilometerfressertouren eh scho lang vorbei.
Würde mei Tochter in an Kurs gehen, würd i ihr Treffsicherheit gut heißen, aber sie is erst 3, und am besten Weg in die Fußstapfen von an Chuck Norris zu treten.
Bist du aus der Gegend rund um den Wienerwald? Mei Ziel war bisher oft die Dopplerhütte, Klosterneuburg dp hintn......noch Dienst is des a angenehme Anfahrt, und ma hot duat a kleine witzige Spielwiese...
Naja, vielleicht sieht man sich ja wirklich ma.......wos foahrst eigentlich fia a Moped???

Schens Tagerl!!!

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 6
Na - 17.4.2013 8:17:10   
kps_Pilgram1

quote:

Hehe!!!

I hob no nie den richtigen Weg auf anhieb gfunden.Abgesehen davon san bei mir de Kilometerfressertouren eh scho lang vorbei.
Würde mei Tochter in an Kurs gehen, würd i ihr Treffsicherheit gut heißen, aber sie is erst 3, und am besten Weg in die Fußstapfen von an Chuck Norris zu treten.
Bist du aus der Gegend rund um den Wienerwald? Mei Ziel war bisher oft die Dopplerhütte, Klosterneuburg dp hintn......noch Dienst is des a angenehme Anfahrt, und ma hot duat a kleine witzige Spielwiese...
Naja, vielleicht sieht man sich ja wirklich ma.......wos foahrst eigentlich fia a Moped???

Schens Tagerl!!!

Jo ...so an Giftzwerg .klein und gemein(aber mein) ...wenn man damit Umgehn kann ...hob kurz vorher Die Aprilia MX 125 Sumo gfohrn woar a Gaunz Guat für meine Ansprüche ..schaust auf mei Profil do sigst es eh....Thema ausfahrt : Wos is mit Samstog ?...a poar Spezln und meine vablödetheit woin d a auf De Tuina Mess fohrn , Vorrausgesetzt es Wedda passt...da kannt ma sich jo daun bei dem Kreisl treffn wos Rechts auffi geht zur Doppla Hittn ...oda daun Bissal weida Links is so a Cafe , mit Parkplatz und am Zebrastrafn ...na jo is ja no a Bissal Zeit bis dahin ...schaust halt am Sa nochamol do eine dann kann ma des Genauer ausmachn , oda i schick da mei Singende Draht Numma daun kemma uns a Zsammruafn

Wünsch da a no an Scheenan Tog

Lg Pg

(in Bezug auf Jackson80)
Post #: 7
Dehre!!! - 17.4.2013 23:22:27   
Jackson80

Danke amoi fia de EInlodung, oba fia des Wochenend muas i passen. Mei Tochter hot Geburtstog, und des is ma heilig
Oba waunnst wüst schick i da de Nummer von mein Fernsprechapparat, und wenn wea a Runde draht, funk ma afoch amoi durch.
Irgendwaunn wea ma scho zaum kumman. Daunke auf jedenfoi fias Aungebot!!!

Nau daunn winsch i eich amoi an schenan Saumstog, und natürlich sturzfrei!!!!!!!

Habschidehre!!!

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 8
Servas - 18.4.2013 9:36:54   
kps_Pilgram1

quote:

Danke amoi fia de EInlodung, oba fia des Wochenend muas i passen. Mei Tochter hot Geburtstog, und des is ma heilig
Oba waunnst wüst schick i da de Nummer von mein Fernsprechapparat, und wenn wea a Runde draht, funk ma afoch amoi durch.
Irgendwaunn wea ma scho zaum kumman. Daunke auf jedenfoi fias Aungebot!!!

Nau daunn winsch i eich amoi an schenan Saumstog, und natürlich sturzfrei!!!!!!!

Habschidehre!!!

....Jo passt hob da meine grod gschickt ...scheens We wünsch i Dir und Vui Spass mit da Klanen Kaumpfsportlarin

Lg Pg

(in Bezug auf Jackson80)
Post #: 9
Seite:   [1]
Alle Foren >> [Motorrad Sport] >> Supermoto >> Sumo Neueinstieg Seite: [1]
Direkt zu:

Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung