Na - 17.4.2013 8:17:10
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: Jackson80 Hehe!!! I hob no nie den richtigen Weg auf anhieb gfunden.Abgesehen davon san bei mir de Kilometerfressertouren eh scho lang vorbei. Würde mei Tochter in an Kurs gehen, würd i ihr Treffsicherheit gut heißen, aber sie is erst 3, und am besten Weg in die Fußstapfen von an Chuck Norris zu treten . Bist du aus der Gegend rund um den Wienerwald? Mei Ziel war bisher oft die Dopplerhütte, Klosterneuburg dp hintn......noch Dienst is des a angenehme Anfahrt, und ma hot duat a kleine witzige Spielwiese ... Naja, vielleicht sieht man sich ja wirklich ma.......wos foahrst eigentlich fia a Moped??? Schens Tagerl!!! Jo ...so an Giftzwerg .klein und gemein(aber mein ) ...wenn man damit Umgehn kann ...hob kurz vorher Die Aprilia MX 125 Sumo gfohrn woar a Gaunz Guat für meine Ansprüche ..schaust auf mei Profil do sigst es eh....Thema ausfahrt : Wos is mit Samstog ?...a poar Spezln und meine vablödetheit woin d a auf De Tuina Mess fohrn , Vorrausgesetzt es Wedda passt...da kannt ma sich jo daun bei dem Kreisl treffn wos Rechts auffi geht zur Doppla Hittn ...oda daun Bissal weida Links is so a Cafe , mit Parkplatz und am Zebrastrafn ...na jo is ja no a Bissal Zeit bis dahin ...schaust halt am Sa nochamol do eine dann kann ma des Genauer ausmachn , oda i schick da mei Singende Draht Numma daun kemma uns a Zsammruafn Wünsch da a no an Scheenan Tog Lg Pg