Sumo-Frogn und Lebensgschichtn

Hot wer von eich Erfohrung mit de Bergs?
Do hätt I jetz ane gfundn de a 2004 Baujohr is und vom Preis her recht günstig.

Wos gabats bei denen so zu bemängeln, aussa doss ma oft an Ölwechsel mochn muass?

Lg,
Robert

um welche gehts?

ein Freund von mir hatte die FS650e und hat damit wirklich überall aufgetrumpft, Landstraße, MKM-Sumo-Cup am Pannoniaring (Gesamtsieger 2010) und so weiter.

Bis aufs Ölwechseln hat er in 3 Jahren den Motor sicher jedes Jahr offen gehabt: Lager hier, Lager da, Motorhälftenriss, dieses jenes … jedes Mal eine Rechnung zum weinen.

Fazit: Super Leistung, Super Gewicht, Super Gerät.

Nicht so Super Kosten.

bruder hot mol a 501 mit sumoradeln gehobt.
des war a echte berg,koa ktm.
war zwar nicht jedes jahr kaputt aber jedes 2de gewiss,und das bei sparsamer fahrerei.
bin auch einige male damit gefahren,wenns gfohren ist donn guat…
oda eben a nitta,rekord war auf 17km ist sie so 10x stehen geblieben,a zigaretterl geraucht,donn ist´s wieder gefohren…
im nochbor ort hott a kollege a 650 gehobt der is des gonze johr koane 3 we gefahren ,donn wors wieder tot…
lg

Also so wie sich des onhört würd des Moped net amol de 4x2 Wochn Heimatsurlaub überleben oder?
Gegn Ölwechsel und des Service hätt I nix, oba Motorschädn miassns donn a net sein.

Es gangat um eine FS 450 SM.

Lg

ich würd sie haltbar machen:

-> Gasanschlag bei 80% Gasweg, länger Übersetzen und Ölkühler drauf :slight_smile:

Ob die 450er besser hält kann ich dir leider nicht sagen weil ich da niemanden im Bekanntenkreis hab. Vermute aber auch nicht dass die viel besser hält.

Haltbar:

  1. Suzuki DRZ400SM (leicht)
  2. Honda FMX (schwer und schwach, hatte ich 2 Jahre lang. billig!) oder
  3. XT 660X

ein kumpel hat mal eine ghabt (aber net lang, da kosten zu hoch) da musste man alle 10 betriebsstunden sämtliche lager wechseln. Als spassgerät wer geld hat sehr zu empfehlen, aber auf haltbarkeit sind de net gebaut, san reine rennesel. :wink:

I suach a recht billigs(Kaufpreis) und leichts Moped für genau 4x2 Wochn fahrn im Jahr.
-Ka Bahn, ka Ring, kane langen Streckn aber evtl auch im Winter.
Do mocht a stundenweise Wartung wie gsogt wenig aus, solong es dabei net um Motorschäden geht.
Ölwechsl alle 300km ka Stress, Service jedesmol am Anfang vom Urlaub auch ok…oba selber Motorteile nochbestelln und tauschen nein danke.

Desholb kummt laut meinen Recherchn nua a gebrauchte Sumo (2004a LC4, FS450, usw…) in Frog.
Bei der konn ma donn a wenns kolt und rutschig is de Wintergeländerafn aufziehn und zumindest Kurzstreckn in der Stadt befahrn…ohne, doss ma sich um a teire Vakleidung oder de 200kg Reibn Gedanken mochn muass.

Hobs eh scho im 2000€ Fred gschriebn, wenn wer von eich wos was sogts ma bescheid, I kumm a noch NÖ zum probefohrn. :wink:

Lg

ob es in Frage kommt weiß i ned aber i hätt eine XR650R Supermoto zum verkaufen.

Is des a 125kg Enduro bzw Cross auf Sumo umgebaut?
Hast do de Gabl und des Federbein gleich glassn?

Lg

125 Kilo hod sowas ned :grin:…(Des saind Achtal Gwichte)Trotzdem ists meiner meinung nach eine Der Besten und Haltbarsten Sumos Di es gibt. Zumindast in Deim Preisrahmen, ansonstn, gabats No de 400 Suzi, oba da gibts Nimma Viel davon, Di noch wirklich Guat beiananda sind.

Lg Pg

125Kg trocken oda net?

dürfte ca. 140kg haben
fahrwerk is umgebaut von haslacher

ca 135-138 Fahrfertig

oba willst ma Erklärn wia ma Trockn a Moppal foahrt :eyes: :grin: :grin: :grin:

Trotzdem Leicht isse eh …hob ja eh gsogt das Des a Super Supa-Moto is.

a Honda halt :smiling_face:, Ned mehr und a Need weniga :grin:

Lg Pg

Hob I ma grod ongschaut auf deina Profilseitn.
Do host jo vül gmocht, I warat dron interessiert aber mein Budget is auf +/- 3000€ beschränkt…und des is schon fost zu vül.

Lg

vom Cougar, kannst Sicha a Moppal kaufn…Na i kenn Eam Nit Persönlich, Aber Er gibt sich Reedliche Mühe Seine Moppaln Gut im Schuß zu halten…Das kann man Ohne Weiteres erkennen, wenn man seine Beiträge liest.

Lg Pg

Jo des stimmt.

Übrigens a SX 125 SM werd I a amol probefohrn gehn, obwohl de schon fost zu teuer is mit ~4000Euronen.

bedanke mich für die gute nachrede
man gibt sich mühe :slight_smile:

a SP1 steht auch zum verkauf :wink:

fällt auch unter haltbar, trotz optischer … najo, mängel ab werk :wink:

Ja da hams a bisl gschludert auf der optischen seite aber zum fahrn genial und leistung is auch super meiner meinung nach.
Nur verkleidungsteile krigst so schwer gh

Kannst meine a Probefoahrn is Die MX 125 (Vorgänger)hod an Gleichn 122 er Rotax
glaub aba ned das is hergeben dad…Aber Egal…werd eh amal Zeit dos ma Uns üwan weg rennan :eyes: :grin:

Lg Pg