Suchen!

Du hast eine 125 Chopper und willst dich uns Anschließen !!!
Für Gemeinsame Ausfahrten sowie begeisterte Chopper Gespräche (mit eventueller CLUB Gründung)
dann melde dich unter

www.snakehunters.jimdo.com (WEBSITE) oder

e-Mail : viper.snake@gmx.at

Do is scho wieda ana! :grin:

de grantla tant,geht jetzt mit anera sumo tschoppa herbrennen :grin:

oladings frog i mi schon länger wo da karli is der mit de schmeterlingsfliegel,für den war des woss,
lg

Und scho :dizzy_face: wos Schreistn ummadumm :sunglasses: …sogs Eam hoid Sölba wauns Di stört -Du Pfeifffn :grin:

Na Silli -zum Tscheppale herbrennan brauchts koa Sumo …do duads a Normals 125 ccm 2 Taktale a :wink: …owa zum 800 ccm Yamsn jogn -vur Ollm mit Grenzdebiln oidn Opis drobn :sunglasses: , is des sicha de Bessare Wahl …auch , weyls daun Vü Länga und no Bleeda ois eh scho imma schaugn :sunglasses: :grin:

Lg PT

Griaß Di :wink:

Sauba sog i …glei 3 Einträge und bei koam a Griassal dabei :eyes:…Reife Leistung :grin:

und Pfia Good , Daunke fürs Gespräch :wink:

Lg Pg

i glaub der mochtn schein :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeeez

… horte Buama ha ? :grin: :grin:

… hob i unlängst a SMS gschickt … der hod so unfreindlich zruckgschriem das a mi aum O … l … kau der oide Softsock :wink:
Des is worscheinlich da Libidovalusst … do werns aungeblich unguad de Mauna :grin: :grin:

… maunche gleichen des durch a motorisierte Penisvalängarung aus. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Oba a Achtaljobba ?!? :grin: :grin:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

burschen mochts do mit - do gibts no viele membernamen, de frei san…letzte gelegenheit…
do fehlt no thundersnake, brutalviper, bestialpython, berserkviper, monsterblindschleich… :grin: :grin:

i frog mi, warum grod mit ana 125er so an martialischen auftritt hinlegen auf da website…warum net „mir san grod so schwer, dass a 125erl si selber und uns dazaaht - und welcher a-deckelverweigerer des genauso siecht, der sollt bei uns mitfahren…“ :grin: :grin:

i tät bei de occ-vorbeischaun (wenn scho de leiberln herhalten müssen) und frogn, ob de des anders sehn… :grin: :grin: :grin:

tschuldige, owa der war afoch aufglegt - do kann i nix dafür - des is a reflex…

jo und do fallt ma no ein - wenns amal tipps brauchts von an echten snakehunter - i hab jahrelang erfahrung in der bändigung der saugefählrichen „bösen hosenschlange“ - sehr oft ausn hosenstall aussigfasst und no nia bissen worden… :grin: :grin: :grin:

… der Korl wird nämlich a auf a 800er umsteign … aungeblich :wink: :grin:

SERVUS,
sind de auf jeden Fall, Bikerjäger? mit halbswegs an Moped schalltest in 2. Gang wenn die schon am begrenzer jagen im höchsten gang.

Schlangenjäger, ah jede blindschleich stirbt an an herzkasperl wenn de jungs anfangen zu jagen

So Grias Euch

Is net das eich so amüsieren kennst freut mi für euch !!

wie ich festellte wists wahrscheinlich net das 125 Harley a gegeben hat (1975 BJ.) gebaut aber jetzt zum Thema.

Hobts Ihr alle scho vergessen um was beim Biken geht !!!

ums miteinander um Freiheit auf 2 Räder durch die gegen Cruisen
und wenn i bzw. wir net mehr aufs laiberl schreibn darf wos i wü dann samma in der ehem. UDSSR oder hinterm Vorhang und statt eich um Inländische unwichtige sochn zu kümmen ,
bauns vielleicht inzwischen scho wieder a Mosche .

mit Color und Farben (sprich Kuttn) haben wir nix am hut wullma a net , wall i mir denk solangs weiss gibt solls a schwarz geben , da mach i mir mehr sorgen wo de
Politiker unser Geld wos i hort verdient hab (mit TOTEN) hintragen
und sollte da erste CHE aufgehen bin i dabei do kannst mi fix einschreiben .

In diesem Sinne wünsch ich euch allen auch dennen die sich nicht positiv zu uns eusern eine gute und Unfall freie Saison.

hast owa Schlecht Festgestellt …weyl i woas des scho laung :wink:…um Genaua zu seyn sogar no den Rest da Gschicht -sozusagen wias wirkli woar :grin:

Des Geistat scho seit Ewigkeitn in da Gaunz Normlen Moppal Wöld ummadumm unta Dem Kürzel :

[size=120]Das AMF-Debakel

Rettung in der Not versprach der Mischkonzern AMF (American Machine and Foundry Company) im Januar 1969. Auch unter deren Ägide blieb William H. Davidson zunächst bis September 1973 geschäftsführender Präsident. Ihm folgten bis 1981 fünf Manager, denen es infolge ihrer mangelnden Branchenkenntnis trotz erheblicher Investitionen nicht gelang, Harley-Davidson dauerhaft in die Gewinnzone zu führen.

Vor diesem Hintergrund verkaufte man 1978 die italienischen Werke an Cagiva. Dies geschah nicht zuletzt aus Gründen der Imagepflege, denn seit den 1970ern war die Chopper-Bauform eine gewinnbringende Modeerscheinung im Motorradbau. Auch wenn die japanische Konkurrenz nun ebenfalls Chopper in ihr Programm aufnahm, so galt Harley-Davidson doch als Ursprung der Chopper. Kleine Modelle mit Zweitaktmotor passten nicht ins Bild. Dass Harley-Davidson bis 1978 auch 50-cm³-Mokicks und Kleinkrafträder anbot, wird heute unter den Fans der Marke und Harley-Davidson nicht gern angesprochen. [/size]

Des passt ma aba eh so :wink: …De Soin ruhig bei Eanane Groß Hub -Fischkutta :grin: auf 2 Radln bleibn …weyl Alanich ohne Fremde Hülfe …griagatns Sowiso koa Guats Achtal aufd Radln -und a 2 Taktiges Sowiso ned :sunglasses:…Genauso Deppat wia de Propella und Strumpfla halt :wink: -Weyl …Eingebildet is es Hoibe Lebn und de Gaunze Moppal Miete oda wos? :eyes: :grin:

Wünsch Eich Trotzdem Viel Spass und a Guate Saison :wink:

Lg Pg

SERVUS,
hat vergessen um was es beim mopedfahren geht, hoff ich halt, drum schreib ich auch keiner. Amüsant sind einfach eure namen, geisterjäger fehlt noch einer bei euch. aber wie ich vorher schon geschrieben hab, sehr selbstbewusste auftreten, besonders wenn man eure namen liest.
trotzdem wünsch ich euch auch viel spaß beim fahren, Humor müssts eh vertragen.

Hey
für humor bin ich immer offen, aber samma mal ehrlich wer lasst sich schon gern
ans bein pissen .
Mit der selbst überzeugung gib ich dir a recht musst aber verstehen das grad i der achtel liter klasse
die meisten den gemeinschafts bzw. Zusammen gehörigkeit gar net kennen das ist das dann für die scho
a motivations schub weil sie sich dan teil vom ganzen sind.
animieren leben und erfüllen damit kamma der Gesellschaft wieder was zurück geben mehr will gar net.

freiheit auf 2 rädern… da klassiker… :grin: :grin:
do hot de werbeindustrie wohl net umasonst posaunt… :grin: :grin:
oder hobts eich 3x hintereinander „born to be wild angschaut“?

da spirit lebt…jo eh… :grin:

da gesellschaft gibt ma zruck…abgase und altöl…des kanns brauchen… :grin: :grin:

i frog mi nur - wofür ma an künstlernamen braucht um de freiheit zu spüren. des is ka freiheit - des is a zwangsjackerl in form von uniformierungsritus…und dafür braucht ma gruppendynamik, damit ma des mitnand feiern kann…so schauts aus.

i mag niemanden ans bein pissen - owa freiheit gibts kane - jetzt nimma. freiheit hot nur der, der si nix scheisst. und mit nachplappern, was ma ghört hat wirds a ka freiheit geben.

du kannst do net im ernst glauben, dass´d do in an kradlerforum mit an 125erl autaunzt, mit an martialischen künstlernamen und dann ka gelächter erntest…
des is jo so, ois wenn i am pann-ring mit meine seitenkoffer und meina textilkombi kumm und sog zu de cracks - kummts jetzt fahr ma amoi a schnelles runderl… :grin: :grin: :grin:
und dann bin i angrührt, wenn die lachen?

geh bitte…