Suche Sportauspuff für FZ6

Bin auf der Suche nach einem neuen Sportendtopf für miene FZ6-N Bj 2004 (RJ 08). Mein Budget ist begrenzt. Was könnt ihr mir Soundtechnisch empfehlen. Worauf muss ich achten (Zwecks Typisierung udgl. oder reicht die ABE).

Bin auch über jedes Angebot froh, falls wer sowas gebraucht daheim herumliegen hat.

Moin,
ich kann dir den Auspuff von Leovince empfehlen kostet so um die 400 Euro, sieht gut aus ,hört sich gut an blubbert schön und ist einfach montiert ,ABE ist dabei.
Am besten schaust du dir bei youtube mehrere auspufftypen an da die geschmäcker verschieden sind.

Servas…Und wos ist mit Begrenzt zu verstehn 1Eukn- oda 77, oda 1200? :grin: :eyes:

ABE oder Karte Mitführen reicht aus , wenn Diese Genau auf den Fahrzeug Typ ausgestellt ist und Der DB-Killer nicht entfernt wurde.

Da wos gscheids :wink:, weil glump gibts leider Viel zu Viel

www.skoox.at/news/2009/10/1/yosh_schaefer.htm

des is oba nixe für stimmgabel mowed :grin:
is a eher für echt scharfe mowed vo tsutzuki
:grin:

griasserl

i überleg ma gerade den
http://www.ebay.at/itm/Alphatechnik-4-2-1-Auspuffanlage-TUV-GSX-R-1100-W-NEU-Auspuff-Komplettanlage-/310474880854?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4849beb756
im schop is a noch an fuffi billiga

obwoll i a komplettanlag vo yoschimura im keller liegen hob,
leider ohne abe e zeichen,also eher schlecht fürn öffentlichen strossenverkehr ,leider

ned Yoshi is Generell Für Alle Japanischen a Supa Gschicht …a Spezl hod an Yoshi auf seina 600 RR droben …rennt Bombig …sind halt Profis Die sowas baun

Lg Pg

Und scho :grin:…moista a poar Buchstabn und Zoin drauf daun gehts lei eh :wink: …sunst scheißt jo a need so ummadumm odrr? :grin: :grin: :grin:

ibrigens :smiling_face: kaaf da Endli a Gscheids Moppal :wink:…hostas scho Bstellt Die Gustl? :eyes: :grin: :grin:

Lg PT