Suche Obstgarten

 … im Großraum Wien, sagma bis ca. Tulln, Bratislava, Neunkirchen bzw Györ. Kauf oder Pacht/Miete.

Mindestbaumbestand darf nicht unter 7 Stück tragfähiger Kernobstsorten liegen (Kirschen-, Weichselbäume zählen nur als halbes Objekt). Immobilien mit der Sorte Poire belle Hélène bevorzugt.

Möchte meine Moppets wenigstens einmal im Leben alle möglichst gleichzeitig herbirnen.

Ernstgemeinte Angebote mit Preisvorstellung, ev Fotos sowie Auszüge aus dem Kataster und Besichtigungsterminvorschlag unter olpo.ist.der.beste@web.de

an Gorten brauchst ned pachten der Lkw is scho unterwegs zu dir

wennst an 3x brenntn birnanan haum wüst fian moppedtank, brauchst nur wos sogn… :eyes:

i glaub a boa lita hätt i no irgendwo umadumsteh… :eyes:

greeeeeez, ich

danke, oba naa, schoafes hobima grod ebm aus HR mitgnumman - owa a unvergorener Traubinger wär scho laung wieder fällig … de laarn Floschn vastaubm eh scho …

will mit dieser suche ausnahmsweise auch meinen moppets was gönnen … :wink:

Bittebitte ned, hoid eam zrugg … wos aundares wia FriFru von da KärntnaMülch kummtma ned über mei SauamüchSchwelle … des restliche G’schloda is wos zum Saufiaddan … :frowning:

zu spät in 10 Minuten steht da Mirko vor da Tür

meingott der oame Idefix …

nix kauft … gastgeschenk von der omama - k. A. was es is, aber es is selba gmacht und brennt ned schlecht … :wink:

Najo, eher Nein, I steh mehr auf Chip-Veredelung … :wink:

er war pünktlich da … hab ihm ned aufgmacht - hoffentlich isser ned fruchtriert.

er hots eh leicht gnummaPilli host Pech ghobt davir hot Mirko jetzt den gaunzen Schligowitsch allanich ausgsoffa
so a Gierschlund

  1. vo dem unvergorenem is no genug do. sogoa in rot UND weiss.
  2. des 3x brennte is eh nix mehr zum sauffen. des kannst nurmehr ins mopped einfülln :wink:

greeez, ich

wennma ned jemand an wein-, sondern den gesuchten obstgarten in absehbarer zeit anbietet, meld’ ich mich beizeiten :wink:

nö … ural hobi (noch) kane … :wink:

nageln tuns eh alle selber, mehr oder weniger … am besten kanns die enfield mim hatz - und an schrotthaufm leg ich mir freiwillig ned in 1000 lebm zua, soweit könntest’ mich schon kennan … :wink:

Bin I der Herold ? Oder haass’ I centauro ;-?

I lies jo ned zwischn de Zeiln, obwohl I mi block’ … :wink:

Helfe immer gerne :wink:.

do tuat si owa aa nix … :frowning:

:wink:

… unserer Hallen ausräumen - dann kannst deine Mopetten auch „nageln“ :wink: