Suche ne gute Transportfirma

Hallo
Kann mir jemand eine gute und günstige Transportfirma empfehlen die mir mein Motorrad von St.Pölten nach Kärnten überstellt.
Habe mich im Internet schlau gemacht da habe ich Motorradtransport.at gefunden.
Hat schon jemand Erfahrung mit der Firma

Als Alternative kannst du www.iloxx.de probieren. Fuer 200 km verlangen die 155,- Duro, bis 400 km 171,- Euro.

Servas :wink: und Als weitere Alternative , kann man wenigstens auch an Kurzen Gruß beim Ersten Beitrag vom Stapl lassn -odrr :dizzy_face:

Lg Pg

er schreibt eh Hallo,
anscheinend longt des heitzutage :grin:

frag mal da an

http://www.2radtrans.com/

dapraesi war friagga viel im forum,sogor mit administrativen rechten ausgestattet.

mfg

a Bissal Schassaugat Heite oda wos? :eyes: :grin:…weyl den Franjo 32 …hob i goar Nit gmeint…aufn Bezug Achten dann sigstas eh. Da Kacu woar gmeint. Und waun ma scho dabei sind selbst a Pfiati oda sowas hobns Beide nit Zsammbracht-oiso :wink:

Lg Pg

du bist Spediteur?

[quote]ORIGINAL: Gerry1702

Nein … das machma nur nebenbei … :wink:

Verpackung und Logistik … des san wir :smiling_face: und die Kistn hab ich für die Messe in Wien gebaut, quasi da Meister höchstpersönlich nach Inspiration durch Herrn Olponator :wink:

Also wennst was verpackt brauchst kannst dich gerne an mich wenden … meine Leit vapocken olles - auch Panzer Flugzeuge oder Steinway Flügel :wink: Packaging is quasi our profession.

[/quotehost]

bled gfrogt weil unser Bua is Disponent
de Yamsn host jo super scheen verpockt

wenn er sich die SOOO bringen losst, stellt ers wahrscheinlich eh ins wohnzimma :grin:

greeeeez, ich

… Den User DAPRAESI sollest anschreiben !!! Er is Spezialist auf dem Gebiet des Motorradtransportes aber ich habe keine Ahnung wie es ihm geht. Es war gesundheitlich verhindert.

Wenn man die Preise der diversen Unternehmen ansieht und was da noch alles per Kilometer dazukommt würde ich dir empfehlen wende dich an Kühne und Nagel oder eine andere namhafte Spedi. Die sollten dir billiger helfen können. Wir holen ganze Sattelzüge von BRNO nach Wiener Neudorf um 220 Euro und ein Moped von Wien nach Graz kostet ebensoviel … irgendwas stimmt da nicht.

Lg

… mir anvertraust würde das so aussehen :wink: kommt aber auch teurer als 200 Euronen :grin:

Nein … das machma nur nebenbei … :wink:

Verpackung und Logistik … des san wir :smiling_face: und die Kistn hab ich für die Messe in Wien gebaut, quasi da Meister höchstpersönlich nach Inspiration durch Herrn Olponator :wink:

Also wennst was verpackt brauchst kannst dich gerne an mich wenden … meine Leit vapocken olles - auch Panzer Flugzeuge oder Steinway Flügel :wink: Packaging is quasi our profession.

… 50 ccm Mopperl vom Chef sein Buam :wink: und sie steht noch immer in meiner Kistn … weus ihm so gfoit :wink:

… bist gemma in die Logerhalle umme und i zeig da die Kistn wennst blau beleuchtet is … geil :wink: drum sog i jo - des Moped steht no immer drinnen :grin:

wie imma im Lebn hods a da zwei Seitn :smiling_face:

Die Eine ist …Die Kistn is Echt Sehr schön :smiling_face:

und Die Zweite -wiaso hob i des Moppal damois wieder zum Rennan brocht wauns Jezn eigsperrt seyn Dasein Fristen Muß :rage: :cold_face: :grin: :grin:

Tztzzz…Sochn gibts :grin:

Lg Pg

am Oidn Seyn Propella einegstöllt Des warad eh Gscheida gwesn :smiling_face:

… Meista - mia brauchn no an Hingucker 4 die Mess MI und Do … des hob i ghert aum MONTOG :wink: :grin:
Wos wüst vü übalegn … er woit jo dass i mei Gixxn einestö … nau niemaois soweit geht mei Liab a wieder ned. Daunn samma auf die Idee mit dera Mopettn kumma. Und du wirst lochn Pille, sogar erfahrene Motorradfahrer dachten das ist eine „Echte“ :grin: :grin: :grin: dabei steht do drinnen a 50erl :grin: :grin: :grin:

:grin:Jo wauns a so is dann ists Voi genehmigt. :smiling_face:.hädds scho a Gern Gsegn De Bleedn Gsichta , daun bei da Aufklärung :grin: :grin:

Lg Pg

… und olles echte „BAIKA“ :grin: :grin: die a Moped ned dakennan :wink: