stromproblem HELP

Bin gefahren und dann war aus "*$%! komplett dunkl das ganze licht weg. habe später neu angestartet dann kam raucht raus.

susuky bandit 1200 1999Jahr

was kann ich tun
jemand zeit zum schaun

Was du tun kannst?
Honda kaufen. :wink:

Wie kann man eigentlich susuky schreiben wenn ma selber eine Suzuki hat?!? O.o

Griazi :wink:…dann foahr ofach weida und kaaf da aun Gruß Imperator :smiling_face:…Der vazöhlta sicha warums Graucht hod :grin:

Viel GLICK :wink:

Lg Pg

…les den Doim sein Nick vun hintn, daun waast eh wos gschlogn hod. :wink:

Sicha de 100aste Socknpuppn vun irgend so an Vasogatroll do herinn. :rage: :sob:

klar is zeit
www.bogoly.at

-kannst du meinen Nick rückwärts lesen?

Jojo i woas es eh :sunglasses: …deswegn a Die Auntwort :wink:…is eh ned schwer …Maiko , Scarger , Schlingel , Schöni Bär uswusw und noch a poar …meist Die aum Meistn Raunzn dos es Forum so Scheiße gworn is :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: …und nochdem Neamands mehr mit Eana schreibt , gibts halt sowas …is ma wurscht Lustig ists Trotzdem zumindast für mi -UND AUF DES KOMMTS DRAUF AUN SONST AUF NIX …Und waun amoi Ana Dabei is Der Echt is , Scheiß i a drauf daun hoda halt Pech ghabt :grin: …soia Vurher Lesn , und Griaßn …und scho ists Guat , Gaunz ofach .

So lange i do Registriert bin …wird des a so weida gehn …KEIN GRUSS -Ergibt a Bleede Auntwort …Unabhängig wos Andere drüba Denkn …

lgpg

Wia wir vor kurzm belehrt wuardn eben NED!!!

host du geklaut mein Mowed du Zeckn!!!

Hob isch exakt aun de Susuky Äläktroprobsn erkannt… machst du sofort zurück oder Kick-Box!

ofach oda Ned :eyes: …De meistn Zipfiklatscha Möldn sich daun boid eh Nimma mehr , früha oder später :wink: …Und des is letztendli es wichtigste …Die paor Stundn Wichtigmochn vagunn i Eana eh :smiling_face: :smiling_face: :grin:

Lg Pg

Der Resistänzla wirkt bisher recht hoartnäckig… laut Pfandl schreibt ma der noch wos… amüsant!!
Guat, mi nervt a nimmer, mi amüsiert er nur mehr „im Stillen“, hoff hoid das niemaund durch seine Pseudoweisheitn zu schodn kummt!

Nein kann ich leider nicht, wir lesen hier in diesem Land von links nach rechts.

Jo oba so gsegn is Der Bis Jetzt a scho a Große Ausnahme , dossa üwahaupts no do is :grin: :eyes:…obwois ma a wurscht is WER üwahaupts do is :eyes:…Selbst ob ich da bin…i Brauch oba auch Sicha kaanen um da zu seyn -Nit? :grin: :grin: :sunglasses:…Wer Nicht will der hat schon …auch des is ofach :smiling_face:

Lg Pg

Pilläääää… heit sama owa wieda leicht verständlich…muahhaaa… ohh mei heit kunnst as wieda! :wink: :grin: :grin:

heg nessiehcs

So is brav ! :wink:

… bist a Doim :grin:

… des is a "lttorT retseF … :grin: :grin: