ka... - 7.2.2015 15:04:00
|
|
|
DB_Killer
|
quote:
Ab in Zukunft bitte auch an die Nichtraucher denken, meine Jacke stinkt immer noch nach Rauch. Woschmaschin?!?!? Mei Gwaund feult sogoar no aus da Woschmaschin ausse, is a Manko, des stimmt, aundaraseits, müsst ma daunn de Raucher und Nichtracher seperat einloden, oda wos?!?!? Is hoid ned anfoch... obwoi, irgendwia glaungats woahrscheinlich schau, waun de EIGANAN aum Tisch a wengl WENIGER poveln täten?! Is owa schau schwierig, do gib i dir recht, weul mei Hois tuat heit no wehhh und a Stimm hob i wia da Bronsn! Nochdem du do hiazua an eiganan Fredl g'mocht host, gib i des do a noamoi zum Besten... quote:
I faung aun, mit de... ...wo i schau wieda vagessn hob... *tschudigung* zwao "Neiche" de wo fost nix schreibn, gesetzteres Alter, "Gondelfraktion" nett, owa...joehhh... Das Maia, da Ignaz, da xAlex, da wds mit Sozia, da Pursang mit Gattin, de woarn besonders liab, weul die Dame woar recht aufgebrezelt (oisa Lackiert usw.) und da Pursi wia imma, wie frisch aus da Werkstott*lol*, da Chemo, da Sidekix, da Bertl5?, Sondergäste woar de Rossiline und da Herr "Gewebe-Fritzl"-sprich Indio von da FOSCH!, da Hurricane udn mei Wenigkeit... fois i wem vagessn hob...TSCHUIDIGUNG!... Jo woar gaunz nett, Essen wie immer Haummer, da Wds hod g'fressn wia a Firmling, vuar lauta "Hunga" hod a glei amoi MEINE "klanan" Rippal eingwuarfn!! Daunn san "meine" großen kumman, do hob iearm an noch iwa de Hölfte geben, damit a ma ned vahungart, schließlich woit a jo GROSSE... "Blabla": Jo mei a wengl Benzin, a wengl politiseirt (später im kleinen Kreis), nett woar's Auto hod a duarchghoitn (Liachtmaschin hinüber) oisa mir hod's taugt! In Ignaz miaß ma amoi de Zuwedruckarei und de "give me five" Piffa-Amiunsitte ohgwena, daunn passts... anziges RIESENMANKO... oida Schwede, des is a Rauchabastion, mei G'waund feult sogoar aus da Woschmaschin ausse... des is wirklich ekelhoft und a Stimm hob i heite wia da Bronsn und Hoiswehh ahhhh...
< Beitrag bearbeitet von DB_Killer -- 7.2.2015 15:09:59 >