Geh - 14.12.2013 10:51:16
|
|
|
kps_Pilgram1
|
quote:
ORIGINAL: silli quote:
Mach amal den schein, lern allein fahren und dann schau um was gscheits, , sollte eigentlich der rat der hier vertretenen, erfahrenen Mopedfahrern heißen! aber da i ja ned erfahren bin, kauf dir a 2takter wenns sportlicher sein soll, 4er san ned guat wenns amal bergig wird do muass i jetzt zustimmen, oba mir kennen, zumindest virituell de 2 dorfkomiker mit ihre aufbohrten schnopsglaseln, i find solche meldungen a traurig,vorallem vom meia buabn,mit anera 2 takta konnst a tausender nervös mochen, so an schwochsinn am 15 jährigen zuschreiben ist ma unverständlich. griasserl Opi -BITTE!!!....Dua halt ned IMMA ALLES VERALGEMEINAN wiaso kaun da Maya a 1000 senda ned Nervös mochn ? ....kennst Die Gegnd wo da Maya selba mit Seina Aprilia 125 -2 Takt fährt ...weist das da Maya auch scho a Vielzahl von Anderen Moppal gfahrn is , so das Er Diese Beurteilung sicher geben kann? kennst Ihm überhaupt Persönlich ...kennst mi und meine Moppaln Persönlich ..kennst Die Streckn wo ich zb seit Jahren fahre auch Persönlich ? i sog- des wosa Gschriebn hat stimmt , owa ned um jetzn Wichtig zum seyn sondern einfach aus Tatsächlichen Begebenheiten heraus . Wie Du weist gibts 1000ccm und mehr ned Nur Gebuckte sondern auch a Menge aun Reisedampfan , Jojobbale usw ...und da muaß i scho no sagen dürfen , auch wiederum aus EIGENER Erfahrung heraus , dasd um Die auf aner Engeren Hügeligen Stroßn durchaus so manches Spasettl mit Denan erlauben kannst . Weil es gibt noch a poar Faktoren Die zu Beachten wären . 1- Der oder Die 1000 senda Fahrer/Fahrerin ...kennt Die Strecke nicht sehr Gut , weils dortn ned oft fahren . 2 Der oder Die Fahrer /Fahrerin , fährt üwahaupts noch nicht Lange Motorrad , hat Daher a Gewisse unsicherheit. und 3 -Der oder Die Fahrer/Fahrerin ...legt ofach koan Wert auf a Schnellere Fahrerei und will halt Gmiatlich ummadumm Zuckln , weyls Eam oda Ihr eben mehr daugd .. Noch was ? ...ach wos mach da Selba Gedankn dariba waunsd Lust dazua host Ciao und Lg PT