Spiegel - 11.08.2016 21:30

Moin Moin,

hab da mal ne Frage, ich seh in meinen Spiegeln der Supersportler einen Scheissdreck :grin: :grin:
Hauptsächlich meine eigenen Hände.
Sitz ich irgendwie falsch, ist das normal oder sind die Spiegeln einfach falsch eingestellt?

Kriegs aber nicht besser hin komischerweise…

LG

oder halt so ,daun sichst noch mehr Scheissdreck ! :grin: und brauchst üwahaupts koane Spiegln mehr :sunglasses: :grin:

der blinker stört … :wink:

jo sowas is a bissal unangenehm im Gsicht :grin: …ABER :wink: sowas kann man jo a verlängern oda glei wos andares drauf duan :wink:…gibt eh genug Hersteller von dem Graffl :grin:

http://www.rizoma.com/super-sport/mv-agusta/mv-agusta-f4-1000-f4-1000-s-2004-05/en

eigentlich hab ich gedacht, ma sollte des glasl obinemman - der reflektor is eh a verchromt … :wink:

sooo -jo daun :grin:…nur ob da Mill Maun wos damit anfangen kaun wird sich noch weisen oder auch nicht :grin:

naja - dei tip/link war grundsätzlich ned schlecht … die spiegel mit dem klangvollen namen ‚spy-q‘ hätten mir’s auch angetan … leider kannis ned brauchen, weil die schneiden sich bei jedem hoppala recht schnell in’ gatsch eine und dann sichtma wieder nix…

in der tat :wink:…des isch wahrlich eha nix fir de üwas knia lega :grin:

ok leidl, gibs no aundre tipps? xD

chrom lackiern is jo e a suppa idee owa di rennleitung hot do sicha wieda wos dagegn :joy:
de kennan a net amoi zfriedn sein :grin:

Guckst du nach Spiegelverlängerung, Spiegelverbreiterung.
Gibts auch für sogenannte Superbikes.
Sieht eventuell kacke aus, aber was tut man nicht alles für die Sicherheit. :wink:

Bitte Milli Maun :grin:…jetzn hobn wirs dir eh scho gschriebn ghobd …und a da 1000 enda hod recht …dann halt nochamal im Detail oda Du schneidsd da halt Deine Blaadn Brazn a bissal ab :grin:

http://www.rizoma.com/custom/mirrors/spy-q/en?MOTO=50413663-50462977-R

scho wieda üwalesn, i wor so gflasht von da chromanen r1 :joy:
danke fürn link :grin:

owa de spy q find i scheisse, do siech i no weniger :joy:
wendan eher a spiegelverlängerung oda sowos, schaut owa irgendwie a net so suppa aus

letztendlich wird Dir dann aber ned viel wos anderes üba bleiben ois die Spiegel Verlängerung …

oder du kaufsta a andere Reibn mit passende spiegel :smiling_face: bzw. schaust Dich im Zubehör nach passenden Spiegeln , bei den üblich verdächtigen um :grin:

X-mas

Heingerippe

Louisl

und Prolo

ich wußte nicht, doss ma’ bei am Supersportler in’ Rückspiegel schauen muass… :eyes:
bislang dachte ich, des z’ruckschauen warat eher a chopperdomäääne :grin:
aber die Spiegalan mit’m Gerippeg’stangl mach’n si sicher guat auf ana R1 und Konsorten :smiling_face:

find ich auch :smiling_face: auch von Klappasacki gibts sowas mit scheen lange Ameisn Ohrwaschln :grin:

sowas funktioniert eh auch :wink:…oder halt glei selber kreativ werden und wos dementsprechendes zsamm Schuastan :sunglasses:…zum beispiel a Kamara aufn Buggl bickn , und vorn aum Lenker an klanen TV montiern und scho sichst des gfrett hinta dir ohne Reale Spiegel :smiling_face:

da wo ein willi do ein weg oder auch zwa :wink:

oder sowas zb. :wink:

man kann ja auch die Hässlichen Ori- Schweins Ohren daun aum Moppal belassen damits ned glei so garch auffällt :grin: weil a Ordentliche Genehmigung für sowas wirds in EU Spießer Hausen sowieso ned (so schnell-wenn üwahaupts ) spieln :wink:

ich hol mir einen Wohnwagenspiegel, danke jungs !:joy:

a need schlecht :smiling_face: , daun kaunsta glei so Sturz Päääts oda wia des heißt sparen :grin:

jo des wor a mei grundgedaunke, und vor ollem di geile optik de so a fetta spiagl hergibt :joy:
na moi im ernst, i los des anfoch so. jetzt binis e gwohnt a scho :grin: