Speedmeeting Pettenbach 2013

Hallo Werte Forums Gemeinde :smiling_face: !

auch Dieses Jahr wieder ! Speedmeeting in Pettenbach

ich war mal 2011 dabei …War Alles sehr Gut durchorganisiert . Auch gibt es Einige Klassen so daß eine Gewisse Fairness gewährleistet ist.

  1. SPEEDMEETING
    Speedmeeting, Samstag 17.08.2013
    Start: 9:00 Uhr

Onlineanmeldung: ab sofort möglich, unverbindlich und kostenlos:

http://speedmeeting.sware.at

einfach hinfahren und Spaß haben . So manche Stammtisch Dampfplauderei wurde dort schon Gnadenlos Entzaubert. zum Thema was manche Moppal angeblich können , oder eben nicht :wink: …Übrigens Verbissene Theoretiker :grin: , -besser zu Hause bleibn :wink: , weyl dortn ist a Bissal Praxis angesagt :dizzy_face:

Lg Pg

hmm ,i kenn sowas nitta,oba aufehocken und gas geben ,wonns gerade ausgeht sollt a jeda kennen :grin:
na jo,im osten bin i ma do nit sicha :cry:
und du nit dabei…???
griasserl,vom opa aus de berg

Daun Dua Nit Raunzn Opi :grin: …sundan hock Di auf Dein Hobl :wink:und foahrst hin :smiling_face: …daun kannst eh a Beweisn ob des so ofach is… es Grad aus Foahrn …Du Sprüch Beidl :grin:

Natirli bist dann in ana Anderen Klass , oba Ordnung muß seyn :wink:

Scheene Griaßal in De Berg -Lg PT

Mit was bistn du 2011 mitgefahren?

Klingt grundsätzlich interessant. Meine Klasse hab i a schon gefunden (2-Zülünder-enduros). Leider weiss i aber erst am 6 August, ob i am 17.08 Zeit hab. :cold_face:

Pfandl :wink:…Nur für Di (siehe Foto) ergebniss ist Ersichtlich Speed Meeting 2011

a 500 Dommi hod abgebissn :smiling_face:

Trotzdem würds mi Freun waun ma Dich Chaot amol im Richtign Lebn kennan Lernt …obwoi i ma no ned Gaunz Bewusst bin , warum i De Strof vadient hab …Scheiß drauf …kommst halt …dad mi Wirkli gfrein …Pfandl in Echt Zeit :eyes:

:grin: :grin: :grin: … dazua muast ned noch Pednboch … dazua muast so an flottn Moppaltreiber nur amoi aussehoin von sein Staumtischtratscherl und mit eam fohrn geh so er es zuläßt WEIL meist hört man von den wirklich flotten Fahrern „na wast, mir fohrn eigentlich ned mit Leit die ma ned kennan“ :grin: :grin: :grin: … so kann man logischerweise auch da Schnellste sein :wink:

Wünsch da viel Spass mein Spritmeeting und tua da ned weh i hob momentan ka Zeit 4 Spitoisbesuche :wink:

Onki :wink: warum wünscht ma Du Viel Spass bei Deym Spritmeeting :eyes: …is wos leicht hinnich bei da Fritöse :eyes: :grin: :sunglasses:

Na :grin:… hast eh Teilweise Recht …oba das Speed Meeting in Pettenbach is 1 x im Jahr …wogegn De Deppatn Staumtisch Gfrisa kaun i Wöchentlich a schaun …wauns unbedingt needig warad .

pfandl,waast es scho…obst dabei bist? :eyes:

schon angemeldet.

Ja, leider.

Net dabei. @Work.

wos is jetzn :cold_face: :grin:…Letzta Aufruf für Flug 759 noch Pettnbach :smiling_face: …Eisteign , Oschnoin , Tschik aus und de Bappn hoitn…Türen Schließen Selbsttätig :smiling_face: :wink: :sunglasses: …in ca 15 zen a hoib Stund is Landung -dortn :smiling_face: :sunglasses:…hoffentlich :grin:

Lg Pg

…habe Fertig :smiling_face: …Guat ists gangen :wink: , woar a Schöne Gschicht , weit über 200 Starter …in Über 20 Versch . Klassen . Auch Diesmal Gut bis Sehr Gut Organisiert , und Alles Unfallfrei abgrennt, ist eh es Wichtigste :grin:

Einzige Sache Die im Sinne Der einfachen Gerechtigkeit , aber durchaus amal für Die Zukunft Bedacht werden könnte ist Die Tatsache , das es bei Da Klasse Chopper bis 600 ccm, Genau 2 Teilnehmer gab , Und Diese dann auch Jeweils aufs Podestl ghoben wurden .

Aber es gab auch Zwei 125 ccm Fahrer , Die haben Nedamol a Eigene Klasseneinteilung erhalten , für mi schaut Gerechtigkeit halt Anderst aus …Wenn scho dann scho odrr? :dizzy_face:

Genaue Zeiten werden noch eingestellt , und evtl a poar Buidl auch .

Lg Pg

Klasse Sportmotorräder bis 500 ccm …Na na Abbeißn schaugt Anderst aus soweit sainds eh ned weg mit da Zeit :grin:

Ps und Hubraum Beachten -Gell!! :wink:

1 143,1 km/h 10,38 sec # Yamaha FZR 500 1990

2 143 km/h 9,75 sec # Honda CBR 500 F 1987

3 141,2 km/h 9,89 sec # Aprilia RS 250 1996

4 140,1 km/h 10,04 sec # Aprilia RS 250 1995

5 135,7 km/h 10,35 sec # Honda CBR500 1988

6 135,4 km/h 10,27 sec # Honda CBR 500

7 134,4 km/h 10,43 sec # Aprilia RS 250 1996

8 132,1 km/h 10,80 sec # Kawasaki GPZ 500 1991

9 112,3 km/h 11,79 sec # Yamaha TZR 125 1995

10 104,7 km/h 12,6 sec # Vespa Supersport 2013

Obs a 300 ccm oda a 125 ccm woar woas i ned :cold_face:
[color=#0033CC]
Warum gibts keine Roller Klasse?

[color=#000000]

Die Klasseneinteilung Verstehe Wer will :eyes: ich ned :grin:… Wurscht a Gaude woars , und des is es Wichtigste :smiling_face: …auch hob i mei 12.25 Zeit ausm 2011 Jahr verbessert und des woar da Grundgedanke bei Der Gschicht . Desweiteren Letzta woar i a need :grin: :grin:


Ich komme Wieder wenns Endli a 125 ccm Klasse, dortn gibt !

(Fufzgal Klass hob i need Eine …woar eh KANA BESSA :wink: , wär ma scho a Bissale Peinlich gwen :eyes: :grin:)


213 11,79 sec 112,3 km/h # Yamaha TZR 125 1995

214 11,97 sec 110,3 km/h # Vespa Primavera 1967

215 12,05 sec 111,7 km/h # Honda SWT 600 (PF 01/3/1) 2011

217 12,2 sec 112,4 km/h # Suzuki SP 400 1977

218 12,3 sec 110,8 km/h # Suzuki SP 400 1977

219 12,31 sec 106,4 km/h # Suzuki SP400 1977

220 12,36 sec 108,1 km/h # F Honda Rebel 1988

222 12,41 sec # 1 Vespa 200 Raly 1973

223 12,46 sec #109,9 km/h Honda Shadow 1990 [/color]

gibt es auf da Seitn vom MRSC Pettenbach zu sehn

Lg Pg

Gratulation & Chapeau,Meyster! :wink:
>Drehzahl<

Merci für Die Netten Wünsch Herr Pursang :wink:…kann Nur noch Bessa werden :smiling_face:…Nächstes Ziel eine Zeit unter 11-sek. :smiling_face:

aba man wird sehn :eyes: :grin: :grin:

Schönen Abend noch da Herr :wink:-und Lg Pg

Geh songs Hr Pilgramm, was hat den Ihr 8terl für a Leistung?

Wär insteressant für mi gwesen, waren orge Geräte in der 1000er Klasse am Start oder darf ma sich mit ana 996Duc dort hintraun.

lg Alex

Herr Alex :wink:

Hmm Leistung? :eyes:…oiso i sog amol so …Es hod Die Leistung Die es Offiziell noch de Papira hobn derf :grin:…Allerdings Frisiert ists ned , und a ned geföhnt oda sowas :wink:

mit da Duc dortn ?..Jo des warad a Große Bereicherung , waren auch a paar Dabei , so auch a Benelli Tornado , und auch a Panigale Die ist oba leida ned mittgfoahrn . Woas ned wo se Sich vasteckt hobn -wia zb mei Traum Gustl F4 und F3 …entwed ists Eana zu Bleed und Kindisch dortn anzutretn , oda se Saind halt a Bissal zu Eingebildet , bzw woin nedamoi a Bissal zwecks da Gaude Grodaus foahrn :grin:

hier Die Listn:

http://www.mrsc-pettenbach.at/Speedmeeting-2013/Ergebnisse2013/index.htm

Lg Pg

Des is De Yamaha RD 350 von meim Spezl mit dem i dortn woar …Er hod an 2 Platz in da Neos bis 500 ccm Klasse gschafft …Ganz knapp gegen a Honda NSR 400 mit Jollys; und Des will wos heißen …Ihm sey Nochamal Danke gesagt , das Er mir es wesentlich erleichtert hat …dortn aufzutretn …

(Fortsetzung Volgt)

Lg Pg

Noch dem i koa Buidl von meina Reibn und mir Nirgands finden kann , stell i halt sölba welche ein :wink: …is eh Gscheida a so :smiling_face: …Is Nur Bleed das man sich Sölba beim Start oda während Der Fahrt eben ned sölba Ablichten kann , auch ned Der Andere weila selba gefahren ist …
Wie heists so schön : Ihr Seids ned auf mich angewiesen …oba ich auf Euch …