Sovü zu Bienen, EU und Östarreich is a umwöltbewusstes Laund

Grod auf ORF.at glesn:

Durt stimmen unsare Ormleichta (oin vurau sicha da Berlakovich) gegen a Vabot und uns vasuchens as wieda so zu vakaufn, daß de bese EU des bestimmt, und se kennan do goar nix mochn.

Warums wirklich so stimmen, wiss ma jo seitn Strasser genau … :sob: :rage: :rage:

Edit:
Gerry! Pass auf auf de klanen Potscherln, a wauns kane Honigbienen san … :eyes:

es dich noch? Mich schon lange nicht mehr.

Auch Die Bienen laufen gefahr, wie so Vieles aufm Altar Der Gier, Korruption und Eitelkeiten Fein Säuberlich geopfert zu werden …Die Eu Verantwortlichen kennen keine Gnade :cold_face: …Wer das immer noch nicht Behirnt hat , kann Einem nur Leid tun :wink:

Da wird Lieber Großkotzig ständig in der Dunklen NS-Geschichte rumgesucht, UM JA NICHT ZU VERGESSEN…Aber Wichtige Aussagen von Zeitzeugen bleiben Bewusster Weise Volkommen unbeachtet…weil man könnte ja mal Es Nachdenken anfangen , und Das ist Ja gleich gar Nicht Gewünscht :grin:

„Wenn die Biene einmal von der Erde verschwindet, hat der Mensch nur noch vier Jahre zu leben. Keine Bienen mehr, keine Bestäubung mehr, keine Pflanzen mehr, keine Tiere mehr, kein Mensch mehr.“

Kein Geringerer als Einstein hat sich Erlaubt diesen mehr als Logischen Spruch zu Kreieren…und als Deutliche Warnung zu hinterlassen…

ich glaube Ihm …Nur Leider NICHT DIE IN DER EU-DIE WAS ZU ENTSCHEIDEN HABEN :sob:

Schließlich is earna, voi vaständlicha Weise, da Einstein relative zu theoretisch mit seinen Ideen…
Und iwahaupt… es gibt sichalich tausende Profilersteller, Sachverständige undwoswasiwosno, de den Einstein ois Voidoim dostehn lossn, gegen earnare supaschenan und genauen und ehrlichen udn fundiertn und, und und… bunten Tabölln hearst! Du kennst di anfoch Nui aus Oida… bist hoid nur a deppata Bürger der mit seine Steian ois brennt und ka Politika-Kapazunda, DE vastehn des, wast, DE hobn den nöigen Horizint UND Vastaund… du Nullal du, Rehhschpäck fiar de Politika unsare anzig woahren Voiksnohen Erlöser… :sob:

wöhln is a ka lösung.

sehe ich auch so :wink: …i würd mi eha Mitschuldig an Der Regierung fühln wenn i ned gwählt hät …so wars wenigstens a Versuch was zu ändern, Und ich mir Persönlich dann Nix vorzuwerfen habe.

Lg Pg

So ists Hr. Killa :wink:

noch darf man a Bissal wos darüber schreiben …wenns oba so weita geht -a nimma lang :rage:

Lg Pg

richtig geraten … :expressionless:

[i]…Die Entscheidung, gegen das Verbot bestimmter Pestizide, die das Bienensterben verursachen könnten, zu stimmen, habe Landwirtschaftsminister Nikolaus Berlakovich (ÖVP) selbst getroffen: Das sagte Bundeskanzler Werner Faymann (SPÖ) heute nach dem Ministerrat.

Der SPÖ-Klub habe sich bereits „klar“ geäußert und vertrete eine andere Haltung.[/i]

super - der landwirtschaftsminister, ein befehlsempfänger der chemiekonzerne - was besseres kann uns gar nicht passieren, da fühlt mann sich gleich richtig gut behütet … :-[

ich hab übrigens den beitrag, den du zitiert hast, im orf in der früh nicht mehr gefunden …

Und Vor Allem bei Solch Wichtigen fragen :wink: …Muaß ma Unbedingt mitmochn :smiling_face: :smiling_face: :grin:

Es Empfiehlt sich Die Verwendung von Tipp-Ex oder Anderen Schmierigen Bleibenden Substanzen :grin: :wink:…beim Abstimmen aum Pä-zää…damit man Diese Liste bis zur Wahl im Herbst in Vindobona ja Nicht vergisst :smiling_face:…Des betrifft Natirli ned Die Stier woscha …weyl de saind scho friaras draun :wink: :grin:

… warum’s erm vasteckt hom! :rage: :sob:

Durt issa no:
http://orf.at/stories/2179394/

I hob heite beim Maibamhoin mit an Bauan aus unsara Urtschoft drüba gred.
Sogt a: „Neonicotinoide? Ah! Du manst des Maisboazmittel wos ma bis vur a poar Johr no vawendn haum miassn waun ma Mais aunbaut haum?“

Wos soi ma no mehr dazua sogn? :rage:

Glawischnig: „Berlakovich ist rücktrittsreif“

wenn des nit hülft? :grin:
:grin:

… is eha kontraproduktiv.

Waun de Glawischnig an fia an Trottl hoit, is da erschte Reflex: „Irgendwos leiwaundes muaß aun dem do draunsein“ … :smiling_face: :grin: :grin:

Dreimoi „ma wurscht“ und viermoi „Blunzn“

Meines Wissens gibts im Deitschn vier Wörta de auf „nf“ enden:

Genf
Senf
Fünf
und Hanf

es gibt kane Wörta de auf „mf“ enden.

Aussa
Gemf
Semf
Fümf
und Haumf :smiling_face:

is jo Ungeheuerlich :sunglasses: …Gaunz scheen Gebildet :eyes: …Die Mittl Eiropäische Plastik Tütn :grin: :grin: :grin:

Zvül Mai Baum Wach ghobt-ha! ? :eyes:…Jo i kenn des :smiling_face: …do saufft ma NUR-Göll :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

Hier Spricht Der Automat Der Automatischen Wahlkomission von Radio Oarschbach :smiling_face: -Piiiiip…Ihre Stimmabgabe wurde gespeichert -piiiiip :wink:…Und wird Nächste Woche In Ihrem Zuständigen LandeskrimmiAnalamt zur auswertung Vorgelegt -piiiiiip -Ende Der Durchsage -piiiip :grin:

nachdem meine querinformationen dazu gsagt ham, daß der surm -unter anderem- auch der vorsitzende vom steirischen monokulturmaisanbaubauernverband is, der zu blöd erscheint, um in fruchtfolge anzubauen, um sich des konzerngift (und geld) zu ersparen, miaßat ma ned nur sogn, sondern zwingend vorschreiben, daß solche amterln ned mit an lobbyismus für Bayer, Syngenta, Pioneer oder Monsanto verknüpfbar san … wia de sau des quasi von amtswegen seinen unterlegenen als ‚maisboazmittel‘ in den mund legt, was sie verwenden ‚miaßn‘ is a verbrechen an der eigenen gattung. wie blöd kannma diese gattung jetzt genau nennen, daß sie sich selber nix gutes tut, sondern den großteil heimtückisch vergiftet, nur damit die mehrzahl ned zu laung lebt und ma für die auswirkungen wieder tests machen kann, die dieser mehrzahl wieder eigene ressourcen (zb geld) kost ’ ? ?
saublöd wär falsch, menschlich schon richtiger, a wenn die meisten ‚menschen‘ drunter was anderes verstehen (wollen)…

I fürcht’ nur, daß des pendel eher in die richtung schwingt, daß mia zwaa uns in absehbarer zeit mit an haufm anderer kritischer zeitgeister im kz werdn unterhalten können, für willenlose dodln wird ja bestens vorgesorgt - dank kronenkurier, heute und österreich, die schon die 12jährigen in der u-bahn ‚lesen‘ können und ned in die richtung, wies seit den 1950er-jahren 'gangen is …
und die bibel hat anscheinend doch recht … :wink:

DE hobm a System erschoffen, des dafir surgt, daß ma (soboid ma zu kritisch werdn) vun sölba gesöllschoftlich und sozial durch den Rost foin. Des fiat dazua, daß de Systemtrottln (froh drüba, daß as ned sölba dawischt hod) uns ausgrenzn. Und in dera Situation host de facto ka Meglichkeit irgendwia sinnvoi Dei Stimm zu erheben.

Es is do ka Zufoi, daß so Typen wia da Kaczynski meistens hochintelligente Leit san …

Daun kemma sogn: So sexe wia uns fümfe gibts kane viere, wäu mia drei de zwa anzichen san … :wink:

Ich habe dank Opa u Onkel ein wenig Zugang zu Bienen u wie man liebevoll damit umgeht.
Nun hab ich kürzlich das Buch -More than Honey- zu lesen begonnen, interressehalber.
Nach 3/4 war die Grausbirne so gross, ich musste aufhören.
Könnt es selbst lesen.

GHruss Sigi