Sonntagrunde ab Bad Hall 08:00

Wildalpen - Lunz am See - Bad Hall.
Werden um 13:00 ganz sicher zurück sein.
Abfahrt um 08:15 bei der Shell in Bad Hall.

Zügige Runde.

Wer hat Lust ???

Bis Morgen
CBR Treiber

Najo wenn der Wingfred mitfährt wirds wohl eine 2 Tagestourlol

LGR

ha ha

fahrst denn von bad hall aus?

der is in Ungarn.
De wern erst am Sonntag wieda foahrn kinna.

lg

Ternberg - Altenmarkt - Palfau…

lg

eingerechnet. Wei a bissl wos soid ma jo trinken a.

:wink:

lg

dir in ca einer stunde bescheid ob ich mich unterwegs irgendwo dranhänge …

Geht klar ! no. Txt.

geht sich bei mir nicht aus <no txt>

vielleicht ein ander mal.

Have Fun
CBR Treiber

und ich muss wieder mal arbeiten snief viel spass und schöne ausfahrt ohne zwischenfälle wünsch ich euch. lg pezerl

Jo ich konnt auch heute nicht,gestern Sparvereinausflug gehabt gg.
Dein Urlaub schon wieder vorbei?.
Waren am freitag im Waldviertel,werden wir bald wieder fahren vielleicht hast da Zeit?.
Schönen Tag noch

Cya
geri

…wann!? nächstes we bin ich eigentlich zu (fast) jeder schandtat bereit. g greets pezerl

hi geri, hätte dann nen plan für ne route für nächsten samstag. da ich dieses wochenende auch nicht wirklich viel zum fahren gekommen bin und die strecke zumindest mir gut gefällt, vielleicht lässt sich da was organisieren.

da Schölli foat de Gixxn vadaumt guat. A bissl mehr no und i hät eahm ziagn loßn.
Bis zum nächsten mal.

lg
CBR Treiber

nur leider wars ab u zu a bissl nass…
danke fürs Kompliment !!

Schoelli

(wann kann i ma den des Video amoi anschaun??)

da a Kopie davau. Schmeiß das daun amoi voibei.
Schaut guat aus, nur is in de extremen Kuavn de Einstellung net optimal. Oba es wiad da schau gfoin.

lg
CBR Treiber

Pic 2

das ma des gfoin wird, bin echt scho gespannt!!
brauchst da kan stress mochn wegam brenna.

Schoelli