Sog ma an Grund ....

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Sog ma an Grund .... Seite: [1]
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Sog ma an Grund .... - 14.2.2013 20:10:21   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
http://www.youtube.com/watch?v=5AbhYEg-srU




_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !
Private Nachricht senden Post #: 1
... fois des z´laungsaum is ... - 14.2.2013 20:12:19   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
http://www.youtube.com/watch?v=iwthPvFzPvU


.... nimm des

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 2
So-so - 14.2.2013 20:17:34   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

An Grund?


Jo sowas Vielleicht bin ma oba ned Gaunz Sicha






































wos es Genau fia a Zeichs is




Anlagen (1)

_____________________________












(in Bezug auf Gerry1702)
Post #: 3
oida emo du - 15.2.2013 4:02:08   
Schoenibaer


Beiträge: 1752
Mitglied seit: 24.6.2010
Wohnort: Zylinder statt Kinder
Status: offline
du :) nouvelle vague hern und portishead.. dasd halt ned droschen wirst am heimweg

aber guten musikgeschmack du hast meister yoda

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 4
Danke ... - 15.2.2013 17:47:29   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... ich hab ma das schon vor 20 Jahren reingezogen und der Stil taugt ma irgendwie total .... die Mischung aus da geilen Stimm von da Beth gmischt mit dem Orchester .... phänomenal tät ich sagen



http://www.youtube.com/watch?v=H7FtYNHtrTA

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf Schoenibaer)
Private Nachricht senden Post #: 5
Na Pilli negativ ... - 15.2.2013 17:50:43   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... i hob mei Lem bislaung ohne Drögchen geschafft und des dauert jetzt scho a gaunze Wäu Keine Macht den Drogen do foit ma ein .....


http://www.youtube.com/watch?v=U2z0QyeofM0

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 6
du brauchst - 15.2.2013 18:24:03   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
a kane Drogen, du bist eh naturdrauf, oder wie da Obelix als Kind in den Topf gfallen    *rofl*

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 7
Des muaß ma können - 15.2.2013 18:35:34   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

... i hob mei Lem bislaung ohne Drögchen geschafft und des dauert jetzt scho a gaunze Wäu Keine Macht den Drogen do foit ma ein .....


http://www.youtube.com/watch?v=U2z0QyeofM0



na Gerry ...des soist a Goa ned Aunfangen ...weyl ned a Jeda kann damit so Guat umgehn wia Er....und weils so is wias hoid is los i a De Finga Davon...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=uO-mmjRLntM


Lg Pg



_____________________________












(in Bezug auf Gerry1702)
Post #: 8
So gsehn .... - 15.2.2013 18:41:59   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline
quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

a kane Drogen, du bist eh naturdrauf, oder wie da Obelix als Kind in den Topf gfallen    *rofl*



stimmt weyl waunsd Den Amoi Gscheid Schüttlst fliagn Automatisch 500 Joahr Rausch aufd Gossn


< Beitrag bearbeitet von Pilgram1 -- 15.2.2013 18:42:00 >


_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 9
bist du - 15.2.2013 19:06:02   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
deppat, du hast ahn Mut, wann di da Dicke erwischt schaust liab aus    *muahahahahahaha*

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 10
Jo so kaunn mas a sogn .... - 15.2.2013 19:36:58   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
.... "Naturdrauf" ... eigentlich nur a aundares Wurt 4 deppat .....


Wenn i wieder a Stimm hob ruaf i di au und scheiss di zaum, nur heite tät des nix bringa .....

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf BonnyandClyde)
Private Nachricht senden Post #: 11
Jo mei .... - 15.2.2013 19:43:12   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
.... waunn mir amoi heitatn mechatn .... die richtge Braut


http://www.youtube.com/watch?v=v1gMm49DpfQ

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf kps_Pilgram1)
Private Nachricht senden Post #: 12
Jojo - 16.2.2013 12:01:10   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

deppat, du hast ahn Mut, wann di da Dicke erwischt schaust liab aus    *muahahahahahaha*


an Mut hob i schonn...oba ned Vül...zumindest ned so Viel dos i an Onki schüttln mich traun bzw- können tät


Lg da Feigling


_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 13
Jo - 16.2.2013 12:06:25   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702

.... waunn mir amoi heitatn mechatn .... die richtge Braut


http://www.youtube.com/watch?v=v1gMm49DpfQ


Jo da Söllna Bua...Des is scho a Eigene Markn..Normal warad a scho a Reicha Mo..oba Er hod scho Klane Unsummen an Strafn und Prozesskostn zoin miassn...Wurscht i find des Guat dossa dazua steht...Sozusagen einer von den WENIGEN Aufrichtigen Künstla Diies überhaupt gibt.(noch)

Lg Pg


_____________________________












(in Bezug auf Gerry1702)
Post #: 14
. - 16.2.2013 12:48:16   
sevenfiftybiker


Beiträge: 12846
Mitglied seit: 27.7.2006
Status: offline

quote:

ORIGINAL: Gerry1702
... i hob mei Lem bislaung ohne Drögchen geschafft und des dauert jetzt scho a gaunze Wäu


Immer dran denken Hr. Gerry:
http://www.youtube.com/watch?v=pGOtethL28w

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 15
na dann - 16.2.2013 20:48:57   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
lass dei Simm wos is   *hähähähähähähä*

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 16
Wöche Stimm ??? - 17.2.2013 9:07:54   
Gerry1702


Beiträge: 36730
Mitglied seit: 22.8.2005
Wohnort: Wiener Neudorf
Status: offline
... waunn i ane hätt warad i froh ... sats froh - kennst eich a bissl dahoin vo meiner bledn Goschn

_____________________________

... da Gerry

Keine Erwartungen, keine Enttäuschungen !

(in Bezug auf BonnyandClyde)
Private Nachricht senden Post #: 17
i würd sagen - 17.2.2013 10:55:28   
BonnyandClyde


Beiträge: 11070
Mitglied seit: 29.8.2003
Status: offline
de halt ma scho aus, da gibt's wesentlich schlimmeres.

(in Bezug auf Gerry1702)
Private Nachricht senden Post #: 18
### - 17.2.2013 11:23:08   
kps_Pilgram1


Beiträge: 22560
Mitglied seit: 10.9.2008
Wohnort: Du mich auch!
Status: offline

quote:

ORIGINAL: BonnyandClyde

de halt ma scho aus, da gibt's wesentlich schlimmeres.



NEEEEEIINNNNN!!!!





Anlagen (1)

_____________________________












(in Bezug auf BonnyandClyde)
Post #: 19
Seite:   [1]
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Sog ma an Grund .... Seite: [1]
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung