Sodale... i hob's g'mocht!

bin heit zum erstn moi mit’n bock in die firma g’rittn!!! geil wor’s!!! und ob’n kummentsberg (oda so, i was des imma no net genau!) wor’s sunnig wie bled!!! :grin: :grin: :grin:
 
so, jetzt kennt’s mi beschimpfn, wal i a oasch bin und eich’s maul wassrig moch… hätt i mei kamera dabei g’hobt, hätt i a no fotos g’mocht, so sche wor’s… :grin: :grin: :grin:

…I Dir das Munderl wässrig mach:
Fahr schon fast 2 Wochen, u. nicht in die Firma sondern wohin ich will.

Gruss Sigi

sehr löblich,heier oba a bisselle spat dran…oda fahrst imma erst mitte märz aus ???
heizgriffe angeschaltet ???sitzheizung an ???

:grin: :grin: :grin:
na ja a bisselle spass muass sein,des leben is eh zach genugg.
s wettale schaut guat aus,oba mei digitale temperatur anzeige sagt aktuell,
innen 22,1
aussen 2 :eyes: grad…
na was solls i bleib daham
a scheenes wocherl wünsch i ehm,und aufpassen,silli

tät I ja gern, aber leider, Du bist zspät dran: daß es Sunn hat vorm Arlberg muß ich bestätigen und das seit mindestens 07:23 Uhr … :wink:

Gratuliere zu Deinem Mut. Hast’ die Trittbretter vom WinterSmog in der Garage befreit ;-?

nix trittbretter, zumindest noch net… :smiling_face:
 
ich wollt die kiste ja schon früher holen, ging aber bisher zeitlich nicht… hat mi eh gfuxt, aber was soll’s jetzt ist sie wieder draußen und läuft, sofern die bakterie mitspielt… tja, und mehr als zur firma geht eben heute nicht, gestern hat’s g’regnet und am samstag hatte ich das leidige problem, mit zwa mopeds kaunn i afoch net fohrn… :wink: :grin: :grin: :grin:

i a 87’a guidflügal hätt, daunn wärst du nur üwa mei leich aun de scheim kumman, glaub ma des afoch!!! :grin: :grin: :grin:

und den adapter fürn sattl meißelst dir aus stein ;-?

guidwing-teile hoitn fost ewig! :grin: :grin: :grin: bis auf de fohra… :wink:

ja Nix :wink: , kaunnst Froh seyn das Dei Goid Flügal koa 1987 is, weyl daun hädi da scho Dei Vurdare Bremscheibn Gstanglt :smiling_face:, De passat Nämli Genau auf mei Neiche Felgn vom CBR le…

Lg Pg

i Brauchat jo eh bloß Ane :eyes:, de Aunda hättst da daweil schon no ghoitn kennan :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Des soitat i durn :smiling_face: , weyl des warad daun Des Anzige drum aum Moppal wos wenigstns a Zeitl laung hebt :grin: :grin: :grin:

Lg Pg