Soboth -qualify 2.0

Schaut so aus als ob es wieder mal zeit wird für ein Qualify damit die Leute hier mal über etwas anderes diskutieren als über das beste essen und wo gibts die beste Wirtshaus Rally. :grin:
:eyes:

:dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face:

heast opa… wos hostn schonwieda aufgfiat?

greeeez

wie gezeigt, mitm hinterrad driftender weise, die leitplanke touchiert und danach gehighsidet? darin wärst jo scho meister :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez

…ma wegfliagt…a wenns di Offn gor ned gibt bist dafür trotzdem relativ sehr deppat :wink:oba des is da eh nix neichs.

…die Födstechazeitn hauma hinter uns. Tats es nur schnö sei mi betrifft des jo eh nimma aussa das i über eich Spezialistn schmuntzln derf do auf da schnöstn Mopedseitn Österreichs :grin:

Seit heuer auch noch Meister im Canyoning (Schluchten&Gebirgsbäche)??? :dizzy_face: :wink:

sportliche Gr.

Geri

Na na an Dom haumma auf Zypern no kan gsehgn eher sehr floch do ausser Troodos durt wors hüglig.
Erste Reih? Sei ned goschat du Pensionist…wo mir san is immer vurn des muast sogor du akzeptiern du Chefchemika du :grin:
An schenan Gruass aus Ayia Napa und sei liab und nimm ned ois zu ernst… :wink: :wink:

…Wenn i oba gwusst hätt wie haas es do is warad i ned obagflogn :wink:

Und sogor an klanen Maya Buam haums do…fohrt mit ana Busa in Ayia Napa auf und oh und imma aum schleudergang oder ansaradl.
Oiso brav bleim und vor ollem om bleim.
:grin:

…manus lavat…a Woschmaschin brauch ma kane…s`gibt jeden Tag frische Strandtücher :wink:

greets from Cypres :wink:

…mitn 71er MK trainiern. Do lernst vorausschauendes Fahren :grin:

Cui bono :wink:
Du bist sowieso ein Wunder der Natur.
Mit dein Oita noch so an Speed. Des muas da erst amoi ana nochmochn.

… du bist no z’jung zum nochmochn … :wink:
owa joo: mim foischn radl und kana xundn einstellung liegts aum oita aa ned, wenn der zopfm hint viel zu früh viel zu weit ausseschaut … :wink:

…ma des taugt wenn i amoi 4 wos zjung bin :wink:

lg und om bleim…da Oide und da Oide :grin:

… i fohr kan Audi sondern an VW wos oba eh auf selbe rauskommt :wink:
Da Silli wor sicher a wüda Hund und wennst die ganzen geilen Pässe quasi vor der Haustür hast is es einfach dort flott zu sein :wink:
Wie kummst drauf das jeder dich herbrennt?

… und wos genau kaunn dei Marlon Brando ??? Kaugummikaun und gleichzeitig über a Strossn geh ??? Des kaunn i a :wink:
Des Hungatiachl is nur neidig weil a beim Aunblick von softige Rippaln immer Durchfoi griagt :grin:

dir zeigen,was es heißt,wenn die Komantschen pfeifen! :grin: :grin: :grin:

[/quote]

Wös? Da Marlon Brando is a Kärntna ? Wel des is jo an,…wia hast a da erfolglose Schisfahrer? Na echt jetzt mia foit sei Nomen ned ein!! Wirklich is ka Schmähh, oba der sogt imma das de Komantschn a pfeiffm kinnan.

… da Assi Amminger gö ? :wink:

Na na da Marlon Brande is a Wiener und schaut gaunz aundas aus wie auf seinem Büdl … schiach is a eh oba eher dicklich denn Hungertiachl :wink:

… mir haum kan Audi und san ka älteres Paar :wink: zumindest im Vagleich zu deine 70 Lenze samma no Kinder :grin:

Haben wir uns schon einmal gesehen ?
Könnte mich nicht erinnern ein Wiener zu sein :wink:

… bist aber schnell beim lesen … freut mich :wink:
An mich würdest dich erinnern Kleiner :grin: