so ihr lieben...

i bräuchte bitte ein bissel unterstützung…
weiß net obs scho wer mitkriegt hat aber ich hab mir a
honda nsr125 in kopf gsetzt. es wor liebe aufn ersten blick,
de schöng´schwungenen kurven, des feing´schnittene g´schau…
schmacht jednfolls WÜ I SIE HOBN!
jetz es problem: meine eltern san dagegen.
ausseschmeissn, enterben, olles is kumma. wenn i mir so a radl kauf.
„du bist doch koa hawara, jetz benimm di endlich wie a dirndl, warum
kaufst da net a dominator so wie die nochbarin… (weil i ka dominator
wü, herrgott!!) wieso muass so a hobel sein, mit dem konnst doch gor
net fohrn (hö? wozu hob i donn in führaschein??)und im gelände bist aufgschmissn damit (i wü jo a auf da strossn fohrn und net im kraut-
acker!)“ und so weiter…

jo, this is the problem grins und jetz bruachat i bitte o poa guate
argumente FÜR die kloane… aloa damit das si ma unendlich gfollt konn i
net recht punkten… treuherzig schau bittebitte höfts mi! - i woaß nämlich net wie long des vichal des i ma aus´gschaut hob noch zum hobn is…

lg und recht sakrischen donk im voraus… :wink:
alex

servus mädl !
i würd da jo gern helfn, owa für a nsr125 fallt ma beim besten willen ka argument ein. des is doch blos so a „i wü owa i konn ned doserl“.
noch mehr ois der gedanke on de klane nsr schreckt mi allerdings die idee deiner parents wos de dominator betrifft würg

lG
Reini

Rausschmeissen vergiss gleich mal. Das hatte ich damals auch.

Gut, Hawara bist Du definitiv nicht, aber genau das kannst Du im Fall des Falles für Dich verwenden, wenn Du körperlich nicht zu gross bist. Die Dominator hat doch eine hohe Sitzbank, also kann sie auch umfallen, wenn Du die Füsse nicht rechtzeitig runterbringst, weil eben der Weg dafür länger ist. Ausserdem, wenn’s schon passiert, ist die Fallhöhe bei der Kleinen nicht so gross. (Bitte das nur als mögliches Argument für Dich zu sehen. Ich habe absolut keine Vorurteile gegen motorradfahrende Frauen. Im Gegenteil, ich kenne einige, wo ich gar nicht versuche mitzuhalten…)

LG
Michael

sie gfollt mo holt… ausserdem derf i net mehr als a 125er - hob noch bis 15. juli 2006 probezeit und bis durt holt is net aus! winsel

ja die lieben Eltern, vieleicht kannst als Argument bringen das eh nur a 125er und ka 500er
willst. Könnte klappen.

Gruß Siegi

Ps. Wenns Dich wirklich rausschmeissen, kannst jederzeit bei mir einziehengg

davon das rausschmeissen vielleicht gar net so schlecht für mich wär… grins
genau des hob i mir auch gedacht - auf aner dominator sitzt ma verdammt hoch (oder hob i bei 170 so kurze haxn? ^^)
fg i hobs net als beleidigung aufgfosst, braugst di net verteidign :wink:

lg alex

a nsr net aber dafür a dominator?? versteh da einer die welt!
andere frage was machst mit 125cm³??
magst net was grösseres haben? is a net so gefährlich beim überholen, wennst weisst, dass da nu motorische reseven sind
weiss zwar net wie alt du bist aber bei mir stellt si da überhaupt die frage warum da deine eltern mitreden bei deiner mopperlwahl - da gibts nämlich nur eins: du musst di am mopperl wohlfühlen und net deine eltern
lg nt

amol a guate ausred - aiso echt, lossatst du dir a dominator aufs aug druckn? (sorry an die fans…)

hurra, des problem mit da unterkunft is also g´regelt grins und wievü stundn fohr i ind arbeit bzw woher bist? :wink:

i hätt schon gern was grösseres aba i bin erst 18 - stufenschein und so… verlegen grins
nochamal - elterliche logik. warum glaubst kroch i regelmässig mit meine leut zaum - wei si si überall einmischn! :wink: leida is aso das i noch dahoam wohn und gern a garage für die kloane hätt…

naja, sag ihnen du machst es sonst wie ich! ok sie kennen mich zwar net, aber sag ihnen einfach, das du 2 jahre garnicht fährst und dann auf einer R1 anfangst! ggg

sie werden dich hoffentlich schnell praxis machen lassen!

und lass dir nix sagen, sie machen sich einfach nur sorgen um dich! das musst ihnen halt schonend beibringen, das es um dein leben geht und sie können dir nix mehr sagen!

wünsch dir das beste bei dem vorhaben!

lg.

koa blöde idee… sfg
owa i bring mi um mit ana r1 :wink:
trotzdem danke, i werds eana einewürgn grins

lg alex

den wickl mit de erzeuger kenn i - i bin jetzt 32 und meine käppeln a no imma. rausschmeissn und enterben wolltens mi - alles rauch und schall !
des mit de 125ccm würd i ma trotzdem gut überlegen - da hast a bissl goa wenig hubraum unter dein (zweifelsfrei süssen) popscherl und es wird sicher peinlich wenn die deine mädels mit da dominator verblasen

da muss ma sich halt dann zammraufen - find aber das „argument“ vom al gar net so schlecht
viel erfolg beim kampf
lg nt

hätt ma eh des gleiche, Bz. HB. und selbst woher?

i werd euch dann sogn wies ausgongan is
streitaxt schwing

den wickl mit de erzeuger kenn i - i bin jetzt 32 und meine käppeln a no imma. rausschmeissn und enterben wolltens mi - alles rauch und schall !
des mit de 125ccm würd i ma trotzdem gut überlegen - da hast a bissl goa wenig hubraum unter dein (zweifelsfrei süssen) popscherl und es wird sicher peinlich wenn die deine mädels mit da dominator

wenns noch mir gehn würd dann wär i eh schu lang auszogn ;)olles is besser als wegn nix und wida nix oblafft z´werdn grumml

du i werd mi am anfang sowieso nur „herbrennen“ lassen weil i zerst amol mit dem ding fertig werdn muass. i bin seit der fohrschul net mehr zweirädrig gfohrn und moped hob i a koans ghobt (zwengs eltern).

i bin aus liezen fg

man hat dann echt großen respekt!

und es geht einem teilweise zuschnell, aber dann gehst eh wieder weg vom gas! ggg

sag ma dann bescheit, was rauskommen ist, würd mi interessieren!

salut

i grins dankeschön daweil :wink: