Servicekosten

Hallo Leute, hab heute meine Peugeot XPS 50 (baugleich Motorhispania RYZ) zum Service gebracht, hab um einen Kostenvoranschlag gebeten. Diesen haben sie auch gemacht. Sie wollen mir erzählen dass meine Zahnräder kaputt sind, da meine Kette locker, und rostig ist. Wollen für eine neue Kette + Zahnräder über 500 Euro, kann das sein oder wollen die mich über den Tisch ziehen?

Grias Di…

Frage:

1 Wer -welche Firma?

2 Moppal Baujahr?

3 Moppal Gesamtkilometer?

4 Wieviel Vorbesitzer?

5 Wurde immer Service gemacht…mit Stempel im Service Buch ?

6 Enduro oder Sumo?

7 Nur der Kettensatz oder Alles zusammen?

8 Pickerl fällig -wann?

oder am Besten glei www.moped.1000ps.at/…do wirst mehr Antworten bekommen.

Lg Pg

service inklusive neuer kettensatz,sollte woll nicht mehr als ca 200,max 250 euken kosten.
is des mowed überhaupt noch 500 wert ???

markt wirtschaftsregel #1

jeden tag steht ein dummer auf,mann muss ihn nur finden.

lg

hob ihn schon gfunden sie kommen aus w…

da gibt es sicher jeden tag einige kanditaten,
aber ich würde es nicht unbedingt auf ein bundesland beschränken :grin:
griasserl

hearst tirolale host recht de gibt’s in salzb.,in burgnland,in karntn,tirol gsiberger,gscherte,usw. :grin:

so ist es woll,vor 2 johr is ma des a a mol passiert,das ohna mi gfunden hot :rage:

:cry: 3500 euken reparatur kosten für a moturradel woss grod maximal 2500 wert ist.
und ma mogs nit glauben es fohrt imma noch nicht richtig :rage:
na es liegt nit an mir :cry: oda doch :eyes:
griasserl

wos wiss ma schon wos de reibn wirkli hod -wauna scho z Damisch is do wos eine zum Schreibn-wos Se genau hod -oda ebn Nit hod :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg PT

selm kunntat sein,is eh a ferndiagnose.
oba wenn i mi recht errinnere,vor so 10 johr :grin:
hat a service inklusive vergasserumdüsung + neichem kettensatz mit anderer übersetzung
180 euken gekostet,der krümmer nochmals 90.-
mir is des eh gleich,aber 500 is ma suspekt,des klingt eher nach abzocke,und wia ma wissen gauner gibts in der
2radbranche woll mehr als bei de 4 radler.
griasserl

is scho recht und Guat wosd schreibst Silli :wink: …trotzdem ists nach meiner erfahrung oft so das Viele Heite nimma so es Intaresse an am Fahrzeug hobn wia WIR zb friaras …Für Die Meisten von Heute muaß des Foahrn und sonst Nix :sob: …und wenn dann wos hinnich is -Jo dann ists a Glump -Die Firma Scheisse uswusw…oba Selba Niemals gepflegt , wenig oder gar ned Servisiert -Wurscht ob des a Werkstatt oda man selba mocht …Oba es Maul daun glei Sperr Angi weit auffreisn …und sogn da Dantla is a Sau :grin:

Na Du wast scho wia is gmant hab :wink: …zumindast in dem Oberen Fall…weil a Antwort is bis dato eh nit komman …oiso scheints Eam eh wurscht zu seyn :dizzy_face: …Jo mir auch :grin:

Braucht Bloß a Bremsscheibn hinnich sein ,oda a Bremsn Service Üwahaupts oda De Reifn obagfoahrn a Gabl Simmering undicht und oder da Auspuff zsammgrost & dgl.und scho Bist auf 500 Eukn. So a Fufzgal wia Des Seinige hod eben E Teil Preise wia manche 125 a …Grichtet muaß es trotzdem werden weils eben sonst koa Pickal gibt …Und Genau so sois a Sein :smiling_face: …Foahrn Genug Noarrn ummadumm …mit Eanane Drecks Hinnichn Schäsn :rage:…und gefährden Andere!!!

Lg Pg

ned vagessen mir haum auf unsare Reibn no söwa gschrauft und do haum olle zaummghoifn waunns a Problem gebm hod der Haundler hod uns nur de Teile vakafft, hod uns siche ned gschodt.

und des is ohne Hintanetz gaunga

werter Tyssen-da hast scho Recht -ABER: Sowas gibts Heite schon noch auch …das man Ohne Werkstatt schraubt …mit de Spezln :wink: man muaß sich halt a Bissal länger als ggf- Friaras danach umsuchen…mei Neichs TZR le kimmt a aus so am Stall wo der Jenige welcher Selber ca 6 Stück versch- hod und Die auch ned ind Werkstatt bringt (Nu zum Pickerl halt geht jo a ned aundast )…Aber Service und Pflege Arbeiten werden selber übernommen …Damit man auch Letztendlich aus Seyne Eigenen Fehler lernen kann. und wenns sein muaß darüber hinaus-Die von Anderen :grin: .Wenn a Problem is wo man Nicht das Nötige Spezialwerkzeug hod um zb an Zylinder FACHGERECHT zu hohnen ,dann wird sowas eben außer Haus gegeben …is eh Normal oder?

Na Heut wird Nix mehr Viel geredet …und sich auch nicht mehr über Kleinigkeiten gefreut (Zb wenn man was selber Reparieren konnte) …und genau do sig i des Problem …oba ned dos ma Kanen Findet Der Die Gleichen Interessen hat.

Lg Pg