Seitenkoffer gefunden

Ich habe heute einen Motorradkoffer gefunden. Sollte jemand heute seinen Koffer verloren haben - nach Mitteilung der Fahrt/Verluststrecke und Marke,Modell des Koffers wäre er abzuholen.

Finde ich voll nett!
Meine beiden sind aber brav in der Garage.
Ich sag trotzdem Danke weil ich sowas einfach super finde.

Jo :grin: …is oba a a Interessante Gschicht, bzw schwillt ma da scho Leicht Die Frage im Gebeiß :eyes: , Wer oder Was verliert seinen Seitn Koffa während aum Moppal foahrn , Ohne Dies zu Bemerken :eyes: :grin:…Na jo Möglich ist Heitzutog eh Alles , für mi woit Irgandwer oba eha den Koffa entsorgen , wos i a Widarum vastehn kaun :grin: :grin: :grin:

Lg da Pilli Koffa :grin:

war in der nähe des passo tonale sollte es in dieser region gewesen sein dann bitte pn ich bringe euch zusammen

Hätt a Frog on di, Email u Pm funkn oba net…

lg :wink:

Warum auch :eyes: …dad tut hier Nich Not :grin: …Außadem host eh meine privato -odrr? :grin:

Lg Pg

Jo und de geht ebn net! :wink:

Schick ma bittschen du amol ane, wal evtl host a neie?

Jo is Guat is scho aum weg :grin:

Lg Pg

host a Briafal Dicka :grin:

Lg Pg

I hob scho a paar Koffer gsehn, meistens mit BMW unterwegs, da wunderts mi net, wenn die mal runterfallen. :sunglasses:

Jojo :grin: …und weist näheres drüba :eyes: …sind Die daun auch Alle wieda gfundn & abghoit wordn :sunglasses:…Eigantlich soit ma a Koffa Valust Statistik aufstölln -mit Finda Lohn und dem Gaunzn Schmahfuu :grin:…sowas gibts eh scho für fost Ollas :eyes: :wink:

Lg Pg

… schod dast dich do neama auschaun losst !!!
Oba mir haum eh unsare Numbers :wink: lg und tolle Aktion !!!