jo - 20.10.2013 9:12:16
|
|
|
silli
Mitglied seit: 28.10.2002 Wohnort: 102 km vorm stilfser Status: offline
|
quote:
ORIGINAL: Gerry1702 ... die is sicher a Hammermoped. Wechelnde Drehzahlen san bei dir eh immer vorhanden Viele mochn den Fehla und fohrns untertourig noch Maruiazell und wieder genau so retour. Mir wurde mal beigebracht dass es an den immer wechelnden Drehzahlen liegt wie sie später anreisst und dass das EInfahren am Wichtigsten sei. Oba bei dir oidn Schrauberle moch i ma do eh kane Sorgen Oiso bist jetzt a Yamahisti ?  lg aus Nebel und Langeweile ... untertourig...na jo,is schwierig in meiner gegend de heimfahrt war schon übers kühtai,is so auf +2000 meta über venedig, dann ins kaunertal am gletscher auffe,so auf 2600 m über den lagunen, da haben 2 germanen sichtkontakt halten kennen,wia i ehna sog das i nit schnella konn,lächelns, na jo i bin jo beim einfahren mocht schon mächtig spass,de yamaha. s heck werd noch geändert,a ondana lenker,dann sollts passen was ma nit so gfallt,abs...grübel....oiso hinten quitschts und rutschts recht oft, auf der vorderbrems war ich noch nicht im abs bereich......., durstig is de kampfgelsen,na jo und 75 euken im monat für de vollkasko.....denk.... oba nutzt nix,wenns mal liegt,jammer ich erst recht wenn i koa kasko hob und jo,der ersten km sein woll de wichtigsten bei am mowedmotor,werd a imma scheen warmgfahren,oiso wenn der murl hops geht.... kenn i de schuldigen,de sein don bei yamaha zusuchen griasserlaus de berg bei traumwetta und schon +10 grad