Oisa... - 11.12.2014 20:31:10
|
|
|
DB_Killer
|
...ich HÄTTE des in de frühen 90'er verwenden sollen... do hots a sich wos g'hobt mit aundare Griff... Erschtns, zweitens... im Personenschutz muaßt daunn hoid a Holster trogen wo da Trigger ohdeckt ist, weul i kaun ned bei jeden Raufhaundl zerscht de Kaundl weggeben, und schau goar ned an jeden Trottel daschiaßn, waunn a noch 20 Meta weg ist, vielleicht in de USA, duart wo i woar ned. Weul duart da Großteul beim Raufhaundl bliebn ist! Durch des Holster was in Trigger obdekt (nochamoi DOMOIS!) host genauso vüh Zeit verloren wie wenn du beim Ziehen entsicherst! Des weitern hat das John Wayne gebaren mit, "schnell ziehen, am besten schon entsichert", mit dem echten Leben wenig z'tuan! Im Normalfall ist es abzusehen das ein Waffengebrauch bevorsteht, daher ist de Zeiteinspoarung WUARSCHT, sprich ein Kleinkinderargument, für Leut die vielleicht Kombat schiaßn gehn, auf de owa no nie in echt g'schossn wordn ist und a noch nie auf wem g'schossn hoben! Sollt ich nämlich schnell ziehen müssen, weil ich schon im Visier bin, bzw. schon auf mich geschossen wird, nützt mir der Triggersafe a nix, weil mein Hauptfeind in der Situation ist meist die VOLLE HOSE! M.M. noch soll jeder glücklich werden mit was er will, i mog's ned! Und der Umstand seine Waffe zu "mögen" macht in der Handhabung tausendmal mehr aus als ihre angeblichen technischen Vorteile! Ajo.. und wia a Kaundl ausschaut is ma völlig wuarscht de S&W Mil is a so a Plastikdreck und gacksigrün, (oda braun je noch Einsotzort ) owa liegt ma in da Haund wie für mich gemacht! DAMIT fühle ich mich wohl.. is hoid a so...