Schau Schau

Da werden einige "coolen "Biker in Zukunft leiser treten müssen. :grin:
Balkan-Rocker auf Expansionskurs | kurier.at
Gruß

Warum? :grin:

derfens denn des? :grin:

Ahahaha…des san sicha Briada und de Mami hod erna ollan des gleiche zbresl BAUCHTASCHAL kauft…ahahahaha
De mochn des sicha obsichtlich, jeda der des BAUCHTASCHAL zbeck siacht muas sofurt zum lochn aufaunga…i kaun jo a ned aundas…und des gibt natirlich de unmittelbare Rechtfertigung demjenign und vl nu jedm um den herum voi de Go einzuhaun.
Oda es is doch nur a neiche Pfodfindagruppn…Fähnlein Fiesesbauchtaschal…ahahahahaa
BAUCHTASCHALLLLL…AHAHAAAA…i kaun nimma

Daher uff passen. :grin:

so gesehen… :grin:

sehr „coole“ typen…[sm=rolleyes.gif][sm=rolleyes.gif][sm=rolleyes.gif]

…waunn aus dem Bauchtaschal daunn a 9’a Para zogn wird… und des kaunn oftmois da foi sein waunn SOICHANE Staturen a „Bauchtaschal“ trogn!

Wobei… bei de klan Taschaln… maximal a Hammerles airweight , a 38’ga spezial oder so… :wink:
Mocht owa a fette Lecha!

jo i sigs so .

Solang ma sich ned in Deren Angelegenheiten einmischt , (gilt für Alle MCs) , und sich a ned übergebührlich wichtig macht , für wos auch :eyes: ? sehe ich da kein Problem . Sollte es aber Tatsächlich zu Problemen kommen hat ma Tatsächlich Eines am Hals :sunglasses: , da wärs dann Wichtig wen man sonst noch so kennt , und Die wiederum Bereit sind für einen was zu tun , oder nicht zu tun , mit was tun -kann ja auch zuerst Vermittelnd im Gespräch gemeint sein . Ansonsten schauts ned Gut aus .

Überhaupts -Es gilt Die Unschuldsvermutung bis was 100 % Nachgewiesen ist .

Lg Pg

is ma wurscht wos der ziagt…er ziagt auf jedn Foi in kiazan :grin:

:grin:
ist echt spitze, kannte ich nicht :grin:

lauter übergewichtige Diabetiker Typ 2 mit kaputten Reißverschlüssen an den Jacken
(zumindest die Hälfte davon muss sich mit den Händen die Jacke zuhalten, ist ja auch schon
kalt draussen…)
da werd’ ich wohl ganz schnell meine Katze 'reinholen :grin:

dann sanns aba net die grossen MMA-fighter wenns a 9/para brauchen… :eyes:

andererseits, wer geht auf a Stecherei scho mit am Feitl ?? :grin: :grin:

oba goar grantig schauns drein die Herren Balkan Mafiosi (tschuldigung, Herrenclub), da war des Zitronenkracherl wohl zu sauer… :cold_face:

aso ja i glaub des wird wohl net zu weit hergeholt sein, wenn i sag, dass mit deren hereindrängen vielleicht ja a bissl was von der Hypo-Kohle zurück ins Land gespült wird ?? (natürlich nur, um es zu waschen :wink: )

… des Göid muass ja aa amoi gwaschn weardn … es Batzi trogts des Göid jo in da dreckigen Hosntaschn ummadumm glei nebn dem Voddan sein zsammgrotztn Hoddan … weils es eben koane Bauchdaschaln hobds es elende Geizkraagn es … oba is ja eh wieda typisch … De Dreckbärn mochn se lustig üba de sozial eigstöitn ehrenamtlich orbeitenden Buabm, de wos se um uns olle onnehman tuan … :smiling_face: :grin: :wink:

…des is jo a Sinn und Zwek ana 9’a Para… des brauch i ned sein waun i wenigstens damit umgehn kaunn! :wink: :grin: :grin:

hm, sollt i wieder mal üben gehen? ma weiss ja nie . . .

verdammt jetzt host mi aufblattelt, ich werde in mich gehen und Besserung geloben :sunglasses:

i bin ja mehr der Anhänger einer CZ 9mm mit dem 6" Lauf, ideal fürs schnelle ablassen von Dubletten und verdammt zielsicher (da kannst die Glock schmeissen, allerdings weiter als die CZ, von wegen Gewichtsvorteil…) :eyes:

auf jeden Fall, hilfts nix, schods nix… :wink:

ok, dann die P226 ausgraben und mal durchladen :grin: :grin: :grin: