Schau Schau

 
Verwandte Themen anzeigen: (in diesem Motorrad Forum | in allen Motorrad Foren)
Angemeldet als: Guest
Benutzer in diesem Thema : Keine
  Druckversion
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Schau Schau Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Benutzer
Beitrag << vorheriger Beitrag   nächster Beitrag >>
Schau Schau - 9.12.2014 9:47:52   
guevara

 

Beiträge: 1715
Mitglied seit: 9.12.2002
Status: offline
Da werden einige "coolen "Biker in Zukunft leiser treten müssen.
http://kurier.at/chronik/oesterreich/balkan-rocker-auf-expansionskurs/101.418.525
Gruß
Private Nachricht senden Post #: 1
Warum? - 9.12.2014 12:45:24   
streetfightervienna

 

Beiträge: 1620
Mitglied seit: 17.12.2006
Wohnort: Untergetaucht
Status: offline


_____________________________

Deswegen will ich nie wieder nach Oesterreich

http://www.1000ps.at/forum/tm.asp?m=2641565&mpage=2&key=�


(in Bezug auf guevara)
Private Nachricht senden Post #: 2
Tja - 9.12.2014 14:10:53   
Hurricane1250


Beiträge: 1113
Mitglied seit: 9.7.2012
Wohnort: 5. Stock
Status: offline
derfens denn des?



_____________________________

Lead, follow, or get the hell out of my way!


http://www.youtube.com/watch?v=L_6u6ScfPbw

(in Bezug auf guevara)
Private Nachricht senden Post #: 3
. - 9.12.2014 18:35:37   
Darkness_


Beiträge: 389
Mitglied seit: 29.12.2010
Wohnort: Klosterneuburg
Status: offline
Ahahaha...des san sicha Briada und de Mami hod erna ollan des gleiche *zbresl* BAUCHTASCHAL kauft....ahahahaha
De mochn des sicha obsichtlich, jeda der des BAUCHTASCHAL *zbeck* siacht muas sofurt zum lochn aufaunga...i kaun jo a ned aundas...und des gibt natirlich de unmittelbare Rechtfertigung demjenign und vl nu jedm um den herum voi de Go einzuhaun.
Oda es is doch nur a neiche Pfodfindagruppn....Fähnlein Fiesesbauchtaschal.....ahahahahaa
BAUCHTASCHALLLLL.....AHAHAAAA....i kaun nimma

(in Bezug auf guevara)
Private Nachricht senden Post #: 4
de schauen so böse. - 9.12.2014 19:29:46   
guevara

 

Beiträge: 1715
Mitglied seit: 9.12.2002
Status: offline
Daher uff passen.

< Beitrag bearbeitet von guevara -- 9.12.2014 19:30:35 >

(in Bezug auf streetfightervienna)
Private Nachricht senden Post #: 5
so gesehen..... - 9.12.2014 19:31:48   
guevara

 

Beiträge: 1715
Mitglied seit: 9.12.2002
Status: offline

(in Bezug auf Darkness_)
Private Nachricht senden Post #: 6
ggg - 10.12.2014 11:07:30   
MarioLindros


Beiträge: 1333
Wohnort: Wachau
Status: offline
sehr "coole" typen...






Anlagen (1)

_____________________________

Don`t drink water, fishes fuck in it!

http://www.1000ps.at/forum/forum_motorradfruehling-in-der-wachau_2758921

(in Bezug auf Darkness_)
Private Nachricht senden Post #: 7
nur bläd... - 10.12.2014 17:18:19   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
...waunn aus dem Bauchtaschal daunn a 9'a Para zogn wird... und des kaunn oftmois da foi sein waunn SOICHANE Staturen a "Bauchtaschal" trogn!

Wobei... bei de klan Taschaln... maximal a Hammerles airweight , a 38'ga spezial oder so...
Mocht owa a fette Lecha!

< Beitrag bearbeitet von DB_Killer -- 10.12.2014 17:21:22 >


_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Darkness_)
Private Nachricht senden Post #: 8
Na - 10.12.2014 17:38:02   
pilgram


Beiträge: 1435
Mitglied seit: 11.10.2007
Status: offline
jo i sigs so .

Solang ma sich ned in Deren Angelegenheiten einmischt , (gilt für Alle MCs) , und sich a ned übergebührlich wichtig macht , für wos auch ? sehe ich da kein Problem . Sollte es aber Tatsächlich zu Problemen kommen hat ma Tatsächlich Eines am Hals , da wärs dann Wichtig wen man sonst noch so kennt , und Die wiederum Bereit sind für einen was zu tun , oder nicht zu tun , mit was tun -kann ja auch zuerst Vermittelnd im Gespräch gemeint sein . Ansonsten schauts ned Gut aus .

Überhaupts -Es gilt Die Unschuldsvermutung bis was 100 % Nachgewiesen ist .


Lg Pg

_____________________________

2 Takt ist Nicht Tot !
https://www.youtube.com/watch?v=xX6_LlXtt48
https://www.youtube.com/watch?v=iJ1VFT1OG6Q

tm Racing =
Super Moto Weltmeister : 2009-2010-2012-2013 - 2014
Enduro EMX 300 Europameister 2014 u.a.



(in Bezug auf guevara)
Post #: 9
. - 10.12.2014 21:25:59   
Darkness_


Beiträge: 389
Mitglied seit: 29.12.2010
Wohnort: Klosterneuburg
Status: offline
is ma wurscht wos der ziagt...er ziagt auf jedn Foi in kiazan

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 10
der Cartoon - 10.12.2014 21:32:29   
martin0762

 

Beiträge: 3267
Mitglied seit: 19.7.2004
Wohnort: GU
Status: offline

quote:

ORIGINAL: MarioLindros

sehr "coole" typen...







ist echt spitze, kannte ich nicht

_____________________________

lg
m.

(in Bezug auf MarioLindros)
Private Nachricht senden Post #: 11
huuuuuh...... - 10.12.2014 21:37:31   
martin0762

 

Beiträge: 3267
Mitglied seit: 19.7.2004
Wohnort: GU
Status: offline

quote:

ORIGINAL: guevara

Da werden einige "coolen "Biker in Zukunft leiser treten müssen.
http://kurier.at/chronik/oesterreich/balkan-rocker-auf-expansionskurs/101.418.525
Gruß

lauter übergewichtige Diabetiker Typ 2 mit kaputten Reißverschlüssen an den Jacken
(zumindest die Hälfte davon muss sich mit den Händen die Jacke zuhalten, ist ja auch schon
kalt draussen....)
da werd' ich wohl ganz schnell meine Katze 'reinholen

_____________________________

lg
m.

(in Bezug auf guevara)
Private Nachricht senden Post #: 12
na, - 10.12.2014 22:22:43   
ZRXIIOOR


Beiträge: 2137
Mitglied seit: 26.3.2005
Wohnort: Graz
Status: offline
dann sanns aba net die grossen MMA-fighter wenns a 9/para brauchen...

andererseits, wer geht auf a Stecherei scho mit am Feitl ??


oba goar grantig schauns drein die Herren Balkan Mafiosi (tschuldigung, Herrenclub), da war des Zitronenkracherl wohl zu sauer....



aso ja i glaub des wird wohl net zu weit hergeholt sein, wenn i sag, dass mit deren hereindrängen vielleicht ja a bissl was von der Hypo-Kohle zurück ins Land gespült wird ?? (natürlich nur, um es zu waschen )

_____________________________

DaWene
.
.
....die Freundlichkeit in Pension

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 13
... - 11.12.2014 9:43:47   
ManEater


Beiträge: 909
Mitglied seit: 21.5.2013
Wohnort: Weiden
Status: offline

quote:

ORIGINAL: ZRXIIOOR
...
aso ja i glaub des wird wohl net zu weit hergeholt sein, wenn i sag, dass mit deren hereindrängen vielleicht ja a bissl was von der Hypo-Kohle zurück ins Land gespült wird ?? (natürlich nur, um es zu waschen )


... des Göid muass ja aa amoi gwaschn weardn ... es Batzi trogts des Göid jo in da dreckigen Hosntaschn ummadumm glei nebn dem Voddan sein zsammgrotztn Hoddan ... weils es eben koane Bauchdaschaln hobds es elende Geizkraagn es ... oba is ja eh wieda typisch ... De Dreckbärn mochn se lustig üba de sozial eigstöitn ehrenamtlich orbeitenden Buabm, de wos se um uns olle onnehman tuan ...



_____________________________

Im Strassenverkehr immer dran denken: "Die gummierte Seite des Fahrzeugs unten, die lackierte Seite oben"

Wenn da wos net passen soitat:
Festnetz: 01 2341668, Mobil: 0699 10565921 fia Österreich
oda mobil (0 163) 1 73 77 43 fia Bayern

(in Bezug auf ZRXIIOOR)
Private Nachricht senden Post #: 14
najo... - 11.12.2014 11:27:45   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
...des is jo a Sinn und Zwek ana 9'a Para... des brauch i ned sein waun i wenigstens damit umgehn kaunn!

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf ZRXIIOOR)
Private Nachricht senden Post #: 15
. - 11.12.2014 12:22:16   
w_ds


Beiträge: 7043
Mitglied seit: 30.7.2004
Wohnort: Wiener Neustadt
Status: offline
quote:

ORIGINAL: DB_Killer

...des is jo a Sinn und Zwek ana 9'a Para... des brauch i ned sein waun i wenigstens damit umgehn kaunn!



hm, sollt i wieder mal üben gehen? ma weiss ja nie . . .

_____________________________

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 16
... - 11.12.2014 14:17:56   
ZRXIIOOR


Beiträge: 2137
Mitglied seit: 26.3.2005
Wohnort: Graz
Status: offline
verdammt jetzt host mi aufblattelt, ich werde in mich gehen und Besserung geloben

_____________________________

DaWene
.
.
....die Freundlichkeit in Pension

(in Bezug auf ManEater)
Private Nachricht senden Post #: 17
hmmm - 11.12.2014 14:19:45   
ZRXIIOOR


Beiträge: 2137
Mitglied seit: 26.3.2005
Wohnort: Graz
Status: offline
i bin ja mehr der Anhänger einer CZ 9mm mit dem 6" Lauf, ideal fürs schnelle ablassen von Dubletten und verdammt zielsicher (da kannst die Glock schmeissen, allerdings weiter als die CZ, von wegen Gewichtsvorteil...)

_____________________________

DaWene
.
.
....die Freundlichkeit in Pension

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 18
... - 11.12.2014 14:20:18   
ZRXIIOOR


Beiträge: 2137
Mitglied seit: 26.3.2005
Wohnort: Graz
Status: offline
auf jeden Fall, hilfts nix, schods nix...

_____________________________

DaWene
.
.
....die Freundlichkeit in Pension

(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 19
... - 11.12.2014 14:22:35   
w_ds


Beiträge: 7043
Mitglied seit: 30.7.2004
Wohnort: Wiener Neustadt
Status: offline
ok, dann die P226 ausgraben und mal durchladen

_____________________________

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf ZRXIIOOR)
Private Nachricht senden Post #: 20
Hahaaaa... - 11.12.2014 16:02:28   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
Jo mit da SS bist do eher auf meiner Linie, wobei de 45'ga USP oda de S&W Mil, woarn ma de liabstn! Grod recht (zwoar mit geänderten Inlays aum Griff) fiar meine Patschhandal... de 9mm hät i olle ändern miaßn weul do hob i in klan Finga in da Luft... ned leiwaund! OK, be da S&W is de 9'na a gaungan!

Meiomei... is des schau wieda laung her... *schwelg*

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 21
. - 11.12.2014 16:12:51   
w_ds


Beiträge: 7043
Mitglied seit: 30.7.2004
Wohnort: Wiener Neustadt
Status: offline

quote:

ORIGINAL: DB_Killer

Jo mit da SS bist do eher auf meiner Linie, wobei de 45'ga USP oda de S&W Mil, woarn ma de liabstn! Grod recht (zwoar mit geänderten Inlays aum Griff) fiar meine Patschhandal... de 9mm hät i olle ändern miaßn weul do hob i in klan Finga in da Luft... ned leiwaund! OK, be da S&W is de 9'na a gaungan!

Meiomei... is des schau wieda laung her... *schwelg*



ich hab zartere patschhanderln als du bin aber auch mit der glock 32c und der browning 1911 gut zurecht gekommen.

_____________________________

Nur ein Tag auf dem Motorrad ist ein guter Tag!

Mein Blog: http://stevesmotorradblog.wordpress.com

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 22
Glock... - 11.12.2014 16:52:23   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
...derf sich jeder sonstwohin steckn... i mog de Kaundl ned... de ANZIGE de i jeh verwendet hob wo ma da Schlittn iwan Daumanknechl radiert... und Triggersafe is sowieso fiarn OA... in meine Augen... 1911'a no ned g'schossn!

Schau amoi a Luger 9 mm Vollautomatik MP g'schossn??? DES is geil, KAN Safe, Schlittn hinten, soboid ma ohdruckt...rattttttatataaaa.... lol auf 25 m san ca. drei Schuß IM Quadratmeter... des is fiar an so kurzn Lauf bei ana Vollautomatik ned schlecht.. no dazua woar des Ding stanoid! Hod owa dafiar a IMMA funktioniert!

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf w_ds)
Private Nachricht senden Post #: 23
... - 11.12.2014 17:56:40   
ZRXIIOOR


Beiträge: 2137
Mitglied seit: 26.3.2005
Wohnort: Graz
Status: offline

quote:

ORIGINAL: DB_Killer

meine Patschhandal... de 9mm hät i olle ändern miaßn weul do hob i in klan Finga in da Luft... ned leiwaund!

quote:





hmmm Händ wia a Schraubstock, oder bist gach da Shrek ??

_____________________________

DaWene
.
.
....die Freundlichkeit in Pension

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 24
. - 11.12.2014 18:01:21   
Darkness_


Beiträge: 389
Mitglied seit: 29.12.2010
Wohnort: Klosterneuburg
Status: offline
Es gibt an Grund warum Glock so verbreitet is bei Einsatzkräften weltweit. Seit da Gen4 gibt's a vielerlei Griffschalen fia jede Patschhandalgröße. Und Triggersafe is genial weils Zeit spart. Die Sicherung soll ja nur vor unbeabsichtiger Schussabgabe schützen und ned vor beabsichtigter. Des is wos des kapiern aunscheinend vüle ned. Und wennst mehr Präzision brauchst G 34. Längerer Lauf, dadurch längere Visierlinie und höherer Verschlussmasse. Aber is ja alles Geschmackssache

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 25
jup - 11.12.2014 18:04:38   
ZRXIIOOR


Beiträge: 2137
Mitglied seit: 26.3.2005
Wohnort: Graz
Status: offline
leicht, billig, Deppensicher.... des spricht für die Glock


auf 5m is eh wurscht womit man des Magazin rauslasst, aba auf 25m schauts da scho a bissl anders aus

ajo und i gib da Recht is Geschmacksache, wem die Billigoptik gfallt

_____________________________

DaWene
.
.
....die Freundlichkeit in Pension

(in Bezug auf Darkness_)
Private Nachricht senden Post #: 26
. - 11.12.2014 18:17:44   
Darkness_


Beiträge: 389
Mitglied seit: 29.12.2010
Wohnort: Klosterneuburg
Status: offline
form follows function. Robust und nahezu unverwüstlich. Funktioniert immer. Und deppensicher würd ich jetzt ned grad als Negativpunkt sehen. In Stresssituationen is einfache Bedienung wünschenswert. Willst du damit sagen dass die auf 25m ungenauer is? Warum is die G34 dann im IPSC so weitverbreitet? Naja, egal. Man kann auch alles grundlos schlechtreden. Ich zB sag ned dass was andres schlechter is, aber eben auch ned besser

(in Bezug auf ZRXIIOOR)
Private Nachricht senden Post #: 27
hrhrh - 11.12.2014 19:13:03   
ZRXIIOOR


Beiträge: 2137
Mitglied seit: 26.3.2005
Wohnort: Graz
Status: offline
tua net glei überall Gutmenschen vermuten, war so gmeint wies gschrieben war

i schiass halt mit der CZ auf Distanz genauer als mit der Glock, weil Gewicht, Schwerpunkt, Kipppunkt einfach perfekt für mich passen


des letzte was i von Glock gschossn hab, war so a komisches Futureteil des eigetnlich aus CallofDuty sein hätt können, i erspar Dir mein Urteil

_____________________________

DaWene
.
.
....die Freundlichkeit in Pension

(in Bezug auf Darkness_)
Private Nachricht senden Post #: 28
Oisa... - 11.12.2014 20:31:10   
DB_Killer


Beiträge: 7901
Mitglied seit: 22.8.2009
Wohnort: zu Hause
Status: offline
...ich HÄTTE des in de frühen 90'er verwenden sollen... do hots a sich wos g'hobt mit aundare Griff...

Erschtns, zweitens... im Personenschutz muaßt daunn hoid a Holster trogen wo da Trigger ohdeckt ist, weul i kaun ned bei jeden Raufhaundl zerscht de Kaundl weggeben, und schau goar ned an jeden Trottel daschiaßn, waunn a noch 20 Meta weg ist, vielleicht in de USA, duart wo i woar ned.
Weul duart da Großteul beim Raufhaundl bliebn ist!


Durch des Holster was in Trigger obdekt (nochamoi DOMOIS!) host genauso vüh Zeit verloren wie wenn du beim Ziehen entsicherst! Des weitern hat das John Wayne gebaren mit, "schnell ziehen, am besten schon entsichert", mit dem echten Leben wenig z'tuan! Im Normalfall ist es abzusehen das ein Waffengebrauch bevorsteht, daher ist de Zeiteinspoarung WUARSCHT, sprich ein Kleinkinderargument, für Leut die vielleicht Kombat schiaßn gehn, auf de owa no nie in echt g'schossn wordn ist und a noch nie auf wem g'schossn hoben!

Sollt ich nämlich schnell ziehen müssen, weil ich schon im Visier bin, bzw. schon auf mich geschossen wird, nützt mir der Triggersafe a nix, weil mein Hauptfeind in der Situation ist meist die VOLLE HOSE!

M.M. noch soll jeder glücklich werden mit was er will, i mog's ned!

Und der Umstand seine Waffe zu "mögen" macht in der Handhabung tausendmal mehr aus als ihre angeblichen technischen Vorteile!

Ajo.. und wia a Kaundl ausschaut is ma völlig wuarscht de S&W Mil is a so a Plastikdreck und gacksigrün, (oda braun je noch Einsotzort ) owa liegt ma in da Haund wie für mich gemacht! DAMIT fühle ich mich wohl.. is hoid a so...

_____________________________

Abgeordnete zu Winston Churchill:
"if I would be your wife, I would poison your coffee..."
Answer of Churchill:
"if YOU woud be my wife I would DRINK IT!"




(in Bezug auf Darkness_)
Private Nachricht senden Post #: 29
Da (fia mi) ... - 11.12.2014 21:06:53   
UrAlterSack


Beiträge: 4127
Mitglied seit: 13.5.2010
Wohnort: Bez. Tulln
Status: offline
... greßte Vurtäul vum Triggersafe is, daß I waun I am zwa in da Frua aufgweckt werd, schewa wia a Kluppensackel wäu a Fremder im Haus is, I den Tresor aufmochen muaß ...
I ned a no im Finstan an Sicherungshebel betätigen muaß, sondern waß, daß Pumpert waun I ohdruck, (wos I hoffentlich nie muaß in so ana Situation)

_____________________________

Petition gegen Willkür im Waffenrecht, jetzt hier Unterschreiben!!!

(in Bezug auf DB_Killer)
Private Nachricht senden Post #: 30
Seite:   [1] 2   Nächste >   >>
Alle Foren >> [1000PS Motorrad Community] >> Motorrad Tratsch >> Schau Schau Seite: [1] 2   Nächste >   >>
Direkt zu:





Neue Beiträge gelesene Beiträge
TOP Thema neue Beiträge TOP Thema gelesene Beiträge
Gesperrtes Thema neue Beiträge Gesperrtes Thema gelesene Beiträge
no Beitrag hinzufügen
no Beitrag beantworten
no Neue Abstimmung
no Stimme abgeben
no Eigene Beiträge löschen
no Eigene Themen löschen
no Beitragsbewertung