SBK WM vs TV

eurosport überträgt heute um 13.00 die supersport live aus assen.

das finde ich löblich und gut,

nur frag ich mich fahren die superbikes,die woll die interessanteste klasse im strassenrennsport sind …nicht ???
keine live übertragung aus assen ??? warum ???
da die finanzielle situation im motorradrennsport woll sehr angespannt ist…
verzichtet man auf live übertragungen ???
das wird die sponsoren sicher freuen …
so kann man eine funktionierente renn serie auch kapputto machen,
flaminie sei dank,für die klugen verhandlungen der tv rechte.
aso wer sich a aufzeichnung anschauen will,eurosport am montag kurz vor 9
zeigens die rennen der sbkwm.
i schau ma´s nit an,
genauso wennig wia den ssp lauf.
:rage:

…verstehe das sowieso NULL!!!

Die SBK und SSP sind doch viel representativer für die jeweiligen Werke/Hersteller ois der GP blabla…
I was schon, das die Radln a aufblosn sein, owa m.M. noch sicha nacher aun da Serie ois wia MGP?!
Des soid vastehn wer wüh, i ned!

i versteh des a nitta,oba mir sein a a bisselle deppat
:grin: zumindest i.
is woll wia mit der formel oans und de tourenwagen…
tourenwagen rennen übertragens recht selten,oda a rally…
genauso issas woll im motorradrennsport auch.
friagga ,wann a sbk rennen war,hat´s wetta so scheen sein kennen wias wollen hat hab i ma de rennen angschaut,wonn i im auslond gorbeitet hab,dann is meiner einer vorm fernseher gsessen und hat gschaut,egal obs an notfall auf da baustöö geben hat oda nitta.
so werden halt die fans und a die zielgruppe der sponsoren immer kleiner und irgend wann interessiert des eh koan mehr…
lg aus am veregneten stadterl in de berg,silli

 … schau ma olles auf zwei Fiaß an, wenns ma zeitlich ausgeht, ich scheiß’ mich per TV lieber für andere an, als für mich selber auf der Straßn :wink: - und wenn die Moderatoren passen – danke für den Hinweis, schaumamal … :wink:

also heit is mir zu schiach zum gartln und maximal gehts mir wia mit der F1: I schlof an seligen Nachmittagsschlaf bis zur Siegerehrung … :wink:

Der Seppl bei dena Piefkonen is fiar mi undablosboar!!!

Do glaubst dauand der is a Kriegsberichterstotter, oder er hod friara Boxkämpfe und/oder Fuaßboi kommentiert! :sob: :rage:

I mane… betont und ned zum Einschlofn is jo guat und schen… owa der… :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

I wüll mein Mosa Rudi in seina ATV-Presswuarscht-Kluft und seine Foahrversuche wieda hobn, des woar wenigstns lustig!
Schon allanich wegn earm wollt i des nie verpassn!!! :smiling_face:

oiso mei frau is a a begnatete formel 1 schläferinn,nach da 2den runden schlaft´s wia a baby :grin:
kurioser weisse passiert ihr des bei der motogp oda a sbk nia :wink:
sie moant da is eindeutig mehr los…
was mich aber ärgert is das i über 50 tv sender hab und koana übertragt die rennen der sbk live :rage: :rage: :rage:
i zahl de gis,donn noch kabeltv gebühren soll i ma jetzt noch bezahl fernsehen zualegen ???
:rage: :rage: :rage: :rage:

Boxn? :smiling_face:
K1? :smiling_face:

Fuaßboi? :eyes:
Leichtathletik? :hushed: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Taunzn??? :cold_face: :cold_face:

…des is es wohl wos sich a dupa Marketingschtrateschiiie Männätscha dabei gedocht hod!!! :sob: :sob: :rage: :rage: :rage: :rage:

Bitte ned des Unwort vom ATVler gebrauchen, I wollt grad was essn … der Seppl is super, der versteht was von dem Metier, is engagiert und redet sein’ Kollegen ned nieda, sondern kommentiert gemeinsam/abwechselnd - fia mi a gelungenes Duo…

A Schüssel erspart Dir die Kabeltvgebühren - dann wärs ev zu überlegen, wenns Dir wert ist - die GIS bleibt natürlich.

…soll er in Gebärdensproche „redn“, do her i earm ned! :eyes:

I mog den Typn ned! (den Co schon, der is jo der eigentliche FACHMANN!!!)

Und zum Mosa… najo, das der a Floschn woar/is wiss ma ehhh, owa fiar mi woar’s LUSTIG! :wink: :smiling_face:

I hoid oba sei schwules fades Reden ohne Wissn ned aus … nachdem I mi ned auskenn aum Fuaßboi-Plotz der Moppetabteilung, wünsch’ ich mir seriöse Info, ka Daumpfplauderei a la des glücklicherweise moderatorisch verschieden gewordenen Prüller …

…oisa, des vasteh i iwahaupt NED!!!

Wo der doch sooooooooooooo toll bis zur Erfindung des Rades zurück LÜCKENLOS mit „racing English“ garniertes „exclusive“ him self und nur earm, verratene Insider News und das komplette Privatleben (inkl. Scheissn gehn) der gaunzn Rennfoahra und der Technik erzöhln hod kennan…

Oisa ehrlich, du kaunnst journalistische Meisterleistungen iwahaupt ned würdigen!
Wem interessiert do, daß er Iwahoimanöva erscht bei da drittn Wiedaholung g’schnoit hod, fois iwahaupt!?

Banause! :wink: :grin: :grin:

dann hat a bei mir de folsche strategie,i bin a sturer hund,
und des is guat so…

do a kloana schriftlicha bericht vom 1 rennen…
schad das sowas nit live anschauen kannst :rage:
im ferneseher moan i ,weil noch assen mitm mowed is woll eher a zache partie

Guintoli gewinnt Chaosrennen in Assen

SSP woar leiwaund, weul a Regenrennen (Live ESPII) hiaza den zweiten Lauf SBK… scheinboar a Rafnkrimi… des „bemische Powidltatschkal“ homs aufn dritten „Verlorn“ (Rafn down) und 4 Rundn vor Schluss is a wengan Iwarundn aufn nossn Kunstrosn g’foahrn… dene Kommentatores hod a unhamlich lad getaun, mir ned, waunn man sooo… „g’scheit“ is und ohne Gefoahr, wengn so an Kas ausse foahrt, daunn g’herts am!
Ois hob i nit g’sehn (sooooo a Stress, SSP, F1, SBK; [schwitz]) owa woar schon leiwaund, vor ollem der „Endkaumpf“ umman dritten zwischen dera Arülla und dene zwa BäMWää!! :wink: :grin:

@ Olpo-Nator

De zwa Kommentatores gehn übrigens, obwois a Piffer sein. :smiling_face:

@ silli

bei eng gibt’s koa Kawe TäVau oda?

Do gib I da Recht!

De SBK Superstock und IOMTT Superstock Rennen sand eh am intressantesten find I! :slight_smile:

… es wird ja vieles gemacht, bzw. NICHT mehr gemacht, was mir völlig unverständlich ist!

Man mag sagen was man will, näher am Motorsport, denn bei einem Straßenrennen geht nicht!
Aber sie werden mehr und mehr „abgedreht“, man findet kaum noch welche.
Früher gab es am Exelberg und vielen anderen noch tolle Bergrennen, alles eingestellt.
In Ö. kannst außer Landshaag auch fast nix mehr sehn/fahrn!
Und das in einem Land, wo es vor geilen und geilsten Strecken nur so wimmelt! :sob: :rage: :rage: :rage:

M.M. nach wäre all dies viel populärer, wenn es wieder mehr davon gäbe!

gibt´s des kabel tv,und logo a des bezahl tv.
fürs kabel zahl i 10 euken und de gis,
i moan des longt für den schmarren.
esp 2 hob i nitta :rage:
oba i moan da bin i nitt der oanzige.
wenns nit in der lage sein de rennen im free tievvie zum übertragen is es ihr pech.
oba anscheinend sein ehna de fans egal,und mir de sbk.
lg silli,sturschädel aus de berg