Salzburg goes Sommerolympiading nach St.Eiermark

Stammtischausfahrt von 13. bis 15. August…

Die Steiermark ruft wieder mal recht laut, drum hilft da nur ein Besuch im Route 69 in der Süd-Stmk.
Zumal ja auch die 1000ps.at-Sommerolympiade statt findet.
[url=http://www.1000ps.at/magazin_veranstaltungen.asp?id=1164]http://www.1000ps.at/magazin_veranstaltungen.asp?id=1164[/url]

in folgenden Disziplinen werden Wettkämpfe durchgeführt:

a) Motor-Go-Kart in der Halle
b) Luftmatratzenrennen (im Route 69)
c) Dart (im Route 69

Go-Kartbahn im Schwarzl Freizeitzentrum (http://www.sfz.at/)- irgendwo in der St.eiermark am 14.8. ab 14 uhr und kostet 25 Euro pro Nase.
Die weiteren Wettkämpfe finden dann im Route 69 statt und die Zeiten und Punkte werden zusammengezählt und der 1000ps Sommerolympiaden-Sieger (Kategorie Mädls und Bubis) wird ermittelt.
Die „„Olympiade““ findet am Samstag, 14. August 2004 statt

Bei der Winterolympiade im Jänner 2004 haben wir den Wanderpokal leider nach Tirol abgeben müssen… Es wird Zeit, dass wir uns nun den Sommerpokal als Geisel holen, bis wir beim nächsten Rodeln wieder voll zuschlagen können!

Daher rücken wir am Freitag, 13.8. zum gesellschafts-mässigen Wettkampf aus und kehren am Sonntag, 15.8. voll des Lobes und der Lorbeeren wieder zurück.

Neben der Sommerolympiade gibt’s natürlich auch noch jede Menge feiner Straßen: Gaberl, Soboth und Co warten auf uns!

Wer Lust & Laune hat, mit von der Partie zu sein, sollte hier unbedingt posten. Bitte auch angeben, ab wann am Freitag die Möglichkeit zur Abfahrt besteht…

LG & bis 14.8.
da Harpyr

ich bin dabei, kann aber noch keinen genauen Anfahrtstermin festsetzen da wahrscheinlich da Steinstuerzersepp auch mitfahren will und Freitag höchstwahrscheinlich arbeiten muß. Geb dir noch rechtzeitig bescheid.

gruß goody

PS: hoffe die touren mit den deutschen war wenigstens was ordentliches ggg

wird es für die Salz-Burger beim Megaevent nichts zu reissen geben aber es zählt eh der Olympische Gedanken"Dabeisein ist alles"fg

LGR

wär a hit, wenns es zwoa ah kemman tuat’s. kummts hoid entwed sbad auf’d nocht oda am somstog in da frua.

mit de germanischen kollegen woas subba, mia ham an mörda spass ghobt und i hob ois voafoara endlich wieda moi zoagn deafn, wo da homma hängt. de bike-aufstellung meina kloan gruppn liest sich wia des 1 x 1 der geiln bikes:
2 falcos, 1 tuono, 1 tuono R, 1 mille, 1 mille R, a mv agusta F 4 lechz sabber
de ondan zwoa gruppn woan ah recht amtlich untawegs mit eanare radln freu
und des wedda vo unsam lond hod si wieda moi vo seina bestn seitn zoagt: freidoch, kaffeetscherl auf da postoim: hagl, blitz & dunna und woiknbruch. owa de frisua hod ghoitn.
samstag, an gonzn tog stellnweis regn und mehr nasse ois trockane foabahn. sand owa trotzdem a 400 km tour gfoan (owatauan, lungau, nockoim, turracha hächn, sölkpass, ramsau/dachstoa, füzmoos, lammatoi, krispl. klass woas.

so, gnuag roman gschriem, i gfrei mi scho wieda auf’s route 69!

lg i woas
da harpyr
Stephan

Hallo Stefan,

ich kann´s noch nicht sagen, muss mich kurzfristig anhängen, wenn ich mitfahren kann.

gitti

is da a hiatzige anmöldung ned kuazfristig gnuag? werst do ned schwächln onfonga
und mein bruadan werd i anweisn, dass ea ned schimpfn deaf, waun ea di ned üwahoin konn brülll loooool ggggg

lg. stephan

nu soweit hin, i konns wirklich erst am Do oder Fr vorher sogn, bin momentan orbeitsmäßig a bissal stork ausglost

gittl

i rechn’t fix mit dia, do gibs koa ausred - no jo fost koa ausred, scho goa ned d’oabeit.

gültige ausredn sand:
* du host akkrat am 13.8. dei niedakunft (???)
* kapitala motoaschodn, explosion des foageräts
* wöduntagong (donn eawischts uns owa eh olle…)

lg. stephan

regnet??? gggg


gittl

gibs jo ned, bei unsam sahara-klima is des undenkboa.
und a gesetz dem echtn ausnahmefoi, dass grod am 13.8. da easchte regntog in dem joa warat - mia foan. des bissl wossa hot und no nia wos tan, oda?

stephan

tat mi scho gfrein wonst mit von da Partie warst, i foa eh erst am Sa, do hoit i eich net auf ggg

mochat jo des Nosse net sovü aus, oba donn, des innerliche Belohnungsschluckerl …graus


gittl

mit uns mitfohrn, donn kriag i net schimpfen, weil i sovü brems gg

gittl

vorbildlichen einsatz.
wennst a madl wast täts a busserl
aufs glatzerl bekommen;;;;))
lg
hg

Ihr getraut euch was !

na ihr trauts eich wos :-))

freit mi dasst mit deina fraktion a dabei bist, aber die plätze sind scho vergebn…

…der wanderpokal bleibt in der STEIERMORK grrrr

cu
rol

da pokal is in salzburg dahoam…

leida sand mia eines besseren belehrt worn… und ham das schöne krügerl ins tirolerische abgeben müssen (da knechter hat das teil der begierde).

drum wern wir den steira-pokal ganz gepflegt und souverän in geislhaft nehmen…

klingt hart, is awa so!

da harpyr
PS i gfrei mi!

bei glatzn vatrogt des gesabbere ned so guat… waunst owa unbedingt wüst, kannst mein helm obussln looooooool

zimmer bein codo hob i scho, i brauch mei weicheiabettal, bin jo koa pfadfinda…

lg. i woas
da harpyr

PS wos is mitn entgegnkemman am freitog, 13.8.? nua ned schwächln, mia brauchn wieda geleitschutz ggg

… schau da des büdl guat an!

da harpyr

jo eh gschriebn, dasst des nur bekommen
tätst wennst a mäderl wast (und bekanntlich
haben hier auch einige a glatzerl):::))))

du bist echt a lulu, wenn er ka matratzerl
unter sich hat wird a unruhig.

i was no ned ob da geleitschutz funktioniert
weil i möglicherweise an dem freitog
des bundesheerzöd (wos no ned sicha is)
aufstön muas. schau ma amoi
a bissl zeit hob i jo no
lg
hg